Kuddar!
Det kanske är lite tabu i dagens samhälle, men jag vet att det måste finnas flera som mig, det är dock inte ett problem som man pratar om, men det finns där och det bara växer och växer. Jag pratar självklart om vanliga kuddar man har huvudet på när man sover, problemet är att dessa nya nackkuddar försvårar för oss som inte sover på rygg, sover man på sidan kan man räkna med huvudvärk och nackspärr, men det är inte bara dessa kuddar som ställer till besvär, utan även dessa mjuka kuddar som finns överallt, de är för mjuka, man liksom sover på madrassen med huvudet för att kudden är för mjuk, så vad ska man göra? Det måste väl finnas sköna kuddar? Jag har kvar min kudde ifrån 1990-talet och det är den enda kudde jag kan samsas med, men nu är övergången ett faktum, så jag behöver veta hur svenska folket väljer kuddar. Hur lyckas ni sova på nätterna?
jag har inte samma kuddar, men däremot likadana som jag hade när jag var liten, inte för mjuka, inte för hårda :)
http://www.innuce.nu
Jag har en tunn kudde som jag lägger mellan min arm och mitt huvud.. Sover på sidan dårå
Procreate, receive compensation.
jag har säkert 8 olika kuddar att välja mellan i min säng.... men det skumma är att jag sover sällan på dom!! jag lägger mig sen lägger jag alla kuddar över huvudet så det blir som om jag ligger i en kojja!!och så fixar jag ett litet lufthåla så jgf kan andas... då somnar jag bäst!! jag måste ha kuddar..men inte under huvudet... mer över!! TESTA!! men jag håller med dig,... har en gammal kudde som jag fick när jag flyttade hemmifrån från mamma.. den är skönast!
lite klaustrofobivarning där du.. och vad är egentligen grejen med tjejer och asmånga kuddar?
nej nej. tycker bara om kojjor!! visste inte att brudar brukade ha mycket kuddar!
kojjor är kul.. hehe det trodde jag iaf, men du vet väl bäst guzzen.
min farsa snodde en hotell-kudde åt mig. guldvärt! :P
jag somnade hos nån för nåt tag sen som hade en sån "nackkudde" .. utöver det har jag aldrig sett nån sån kudde, bara gamla goa finkuddar :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
jag har alltid görmånga kuddar(5-10st) och jag ligger på sidan och sover.. kan inte sova utan många kuddar
va?
Jag sover aldrig på rygg. När jag läst klart och ska slagga brukar jag lägga kudden åt sidan. Använder den bara för läsning =)
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
jag skulle aldrig kunna sova utan kudde!
hmd: låter asmysigt! fast du var ju upptagen :(
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
jag är väldigt Oupptagen och massa plats! ;)
DU! det är faktiskt taget ur en låt text. du får helt enkelt ringa box car racer och säga de till dem!
okej förlåt :/ nu fick jag dåligt samvete..
okej jag tar till tillbaka mitt förlåt eller nått. jag ska slipa lite på min coola hårda stil :P
hmd: fan .. ingen tänder på mitt aslarviga nick som jag skaffade för fem år sedan... :( maaaaaaaaaary: du bor ju jäääättelångt från mig.. :(
men appropå kuddar, har någon en sån där lång kudde som typ räcker hela sängen?
Hej Frida! En gång hade jag en kudde som var en älg, som jag gjorde ett hål på undersidan. På något sätt blev hålet större och större för var dag. Behöver jag hjälp?
fridas svar till crazy_breaker: du ska veta att du är fullkomligt normal. I din ålder är det viktigt att urforska sig själv och andra, i ditt fall din kudd-älg.
hahaha! hade f.ö. en älgkudde som det faktiskt va ett hål i, och vadden i var röd. såg sjukt kul ut :)
röd vadd? så verkligetstroget.
maary: jag gjorde en kudde en gång på syslöjden på mellanstadiet.. den var korvformad och lång.. men förmodligen inte så lång och seriös som du menar..
För mig spelar det inte så jättestor roll vad jag har för kuddar iochmed att jag ändå inte ligger med hela huve på kudden. Jag sover i hörnet längst ner liksom :)
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
har typ 3 kuddar i sängen... men jag sover på magen med en arm runt en kudde, en slänger jag på golvet när jag lägger mig, och en har jag nere vid fötterna(brukar vända på mig i sömnen:S)
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
polyphonic de lät inte lätt! haha
maary All vadd var ju inte röd, bara i öppningen. Fråga mig inte hur, jag snittade den inte iaf.
crazy_breaker din kanske va den sista de små tawaneserna gjorde och så stog den sista vita vadden slut så det fick lov att stoppa i lite rött!
goaste kewdar... du pratar inte om havrefras då?
"life's a garden, dig it."
Kudden jag ligger på måste vara kall, därav blir det att jag vänder.. byter sida.. vänder på den igen hela tiden.. snälla bullen hjälp mig..
har 1 kudde. haft den i 15 år minst. inte så mycket kudde kvar dock. 3cm tjock lr liknande. men ja sover på mage så d blir perfekt. å den är HUR go som helst!
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!