Dags att ragga igen - skriv om era lyckade raggningar och tips o.s.v.
Nu efter en längre period som solokvist har viljan att vara i ett förhållande bubblat upp till ytan. Dock har jag bara haft en flickvän hitills och den raggningsproceduren var alldeles för enkel eftersom att jag redan visste om att hon tyckte om mig och kunde inkassera den checken utan intermässor. Så man kan som säga att jag inte är varm i kläderna när det kommer till sånt här, därför tänkte jag kolla om det finns lite "Do and Don'ts " som ni kan tippsa om.
Det här är min tråd och jag tänker vinkla den så här:Killar : När ni vandrar in på en fest och ser ut över utbudet, vad gör ni sen? Vilka samtalsämnen har ni sett går hem hos åhörarna och vilka ska man helst undvika? Nämn gärna allt som jag kan ha av intresse att veta för att gå hem på fredag med ett telefonnummer.
Tjejer: Vad ska killen göra för att få er uppmärksamhet? Vilka karaktärsdrag tycker ni kännetecknar en intressant personlighet? Nått som man verkligen inte ska jag göra? Etc.
Ja nu har ni nog fattat vad detta går ut på, skriv allt som kan vara av värde.
inte vara som alla andra killar, dvs inte försöka få en i säng det första han gör.
syumoan akoinwe!
hahaha skönaste en kille sa till min kompis:- okej att alla tycker du e skabbig å sådär, men jag tycker i alla fall att du e söt! OKEJ .... lite skum snubbe kanske, den repliken var dock inte särskilt lyckad :P
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
Jag testade en kväll att totalt dissa killen jag var intresserad av, var elak och ignorerade honom. Slutade med att han sprang efter mig som en hundvalp.
Tjejer: Vad ska killen göra för att få er uppmärksamhet? Vilka karaktärsdrag tycker ni kännetecknar en intressant personlighet? Nått som man verkligen inte ska jag göra? Etc.
Jag blir intresserad av en person som har "det." Och jag vet inte vad "det" är riktigt. Men det är någon som på ett eller annat sätt sticker ut från mängden ( och då menar jag inte nödvändigtvis kläder och dylikt.)
Sen hjälper det om killen inte är allt för full. Och att han gillar att prata musik och att han frågar lite om mig och inte bara babblar på om sig själv. Lite trevligt är det att känna sig uppassad, men inte för mycket . då tappar man intresset.
Ett tips är att vara jättetrevlig och sitta o snacka ett tag och mitt i en intressant diskussion avbryter du för att gå på toa med löfte om att återvända. Men detta gör du inte!Utan låt henne gå och leta efter dig. Då blir du mer intressant, och det blir en liten jakt för henne =)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Sen ska man nog inte säga;"Alltså! Jag kan inte ragga, jag vet inte hur man gör!" , fem minuter in i en konversation och sen spendera tiden med att prata om sin döda pappa. Jag kan säga att jag bytte bord.
en annan grej som går fet bort är när en kille sitter å skryter om sjukt löjliga saker (som sin kusin?) :- min kusin, han har kört full, i vallentuna , UTAN KÖRKORT WOW! tänkte alla vi som fick höra det..
Ja, behandla henne som skit, spotta henne i håret, slå henne gärna. Sen säger du att du älskar henne, kysser henne passionerat, ger henne en ros. Och sen slår du henne. Funkar alltid. Oh yes, jag är ironisk och jävligt bitter.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Läs the game rookies!
www.justdet.se - svensk hiphop
Antingen så är man en som tjänar på att snacka med brudarna eller så är ens utseende bättre än ens intellekt och då är det bara att titta på dom från håll tills dom går hem med en. Mitt intellekt och utseende utkämpar en ganska jämn kamp men jag tycker om att prata så det där stirrningknepet har jag bara hört från folk som är snygga men för dumma, tråkiga eller otrevliga för att öppna munnen i raggningssammanhang.
bara gå in å säg nåt, palla planera :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
#1: Se till att hon står i baren, alt bjud med henne till baren.#2: Beställ en drink till dig och en ramlösa till henne. *hon tittar på dig undrande*#3: "Det är bäst att du dricker den där istället, för du kommer vilja minnas den här kvällen" Klart ;) Den e rätt cheesy, men gullig. Är hon nått att sattsa på tar hon det med glimten i ögat. Sen finns det ingen raggningsreplik som funkar om du inte är intressant från början. Sen finns det ingen seriös som funkar, men är det tillräckligt med humor kan nog damen falla ändå.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Smurfas: V arför fick jag en känsla av att han sa det där till mig? hahaha. Det var det värsta jag har hört
Jag vill ha roligt , inte trevligt
gå fram, sätt dig bredvid henne och säg något väldigt olämpligt.
www.myspace.com/kdlwilen
Hej jag är dum i huvudet men det kan inte jag rå för, vill du ha en öl/glass?
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
"jag vet att du är för snygg för mig, men man kan väl få en dans iallafall?" säkert kort!
"Öhh.. du där.." Den kör jag på. Funkar ibland
det du ska göra, när du spanat in utbudet och ser en brud du fastnar för, skapa en fin ögonkontakt med henne först, resten av kvällen kollar du inte ens åt hennes håll, hon kommer komma valsandes nån gång under kvällen om hon är interesserad, works like a charm everytime.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Dubbelve P18 Det funkade finfint för mig i veckan. Jag sa något väldigt olämpligt. Tjejen tog ur hörlurarna, stängde av ipoden och sa "var det inte dig jag träffade förut?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmmm fan den här tråden kanske kan vara till nytta för dom som är keffa på att ragga, som jag tex.
fimp
om en kille sa till mig att han "bara ska gå på toaletten, kommer snart" men inte komma tillbaka skulle jag ta det som visat Ointresse och lämna stackarn ifred..
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
"Tjena kakan, står du här och smular?" Min rumskompis drog den flitigt i våras/sommras, hur bra det gick kan juh diskuteras.
Jag visar min kuk sen är det klappat o klart med fröken höger resten av kvällen :(
Klumerull: Dom brukar gå efter jag har presenterat mig och skakat hand och det visar sig att jag har hår i handflatan. Måste börja hälsa med vänstern.
Rehab is for quiters.
vara charmig, smart och rolig är ett hett tips. och om du inte är det, så får du se till att vara det. fast framförallt. vara sig själv. unless man är deprimerad och osäker, usch. annars är ju favvorepliken en här (från whoa tror jag, eller om det var skunk kanske), "måste vara kul att se ut som en kändis, du ser ut som tjorven i saltkråkan" works like a charm i tell you.
It's only gay if balls are touching
äsch var dig själv å låt alkoholen prata :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
HelHet man måste gå i rätt ögonblick. precis när man tror att det klickar liksom. men jag vet inte, det funkar på mig i alla fall.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
jag har just upptäckt hur jävla enkelt det är att ragga.. haha ... efter 24 år...
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
Shit det gäller bara att vara sig själv.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
well jag lyckas jävligt bra genom att bara titta (mer stirra) och sen verka lite lagom intresserad. funkar för mig.
hahah alla enda gångerna jag lyckats hooka brudar är när jag varit full att jag inte minns hur jag gjorde :P detta i sin tur resulterar i att jag 99% av fallen dricker för mycket och blir därmed ointressant för tjejerna. :D
Suck me beautiful :D
JXP: blev du itne sjukt glad när han sa så? ;D hahaha
"jag har hört att du har efterfest i din mun. Jag kommer." funkar alltid.
Always outnumbred. Never outgunned.
HEJ JAG GÅR PÅ VAD-SOM-HELST! :D
Smöra.
penguin F19 hehe den brukar jag o några kompisar oxå köra på men då ere kexet som gäller.. Tjena kexet, står du här o smular?:P haha
som sagt mjölktricket, alla pratar om det
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
tips.1 Om jag träffar en grupp av människor, och det är ganska tyst brukar jag berätta historier. Ex, "Oh, det var så härligt förra vintern. Drog ut på landet, tog av mig alla kläder och drack te i snön tillsammans med min enda vän i hela världen, min hund alice, och det kallar jag verkligen livet. Sedan undrade jag om livet var vart att leva? Vad tror ni? Nej.....tyst i klassen! Svara icke än! Låt mig komma till poängen innan ni kritiserar en av mina bästa noveller.....det var så att jag och hunden tog varandra i hand och sedan vandrade i 4 mil och jag förlorade ena fingret på den vandringen....(visar alla fingrar tydligt, tar ner ett finger tydligt...), säger sedan: ser ni?". De flesta får ett chockerande ansiktsuttryck och en hel del skrattar......det är då man lämnar bordet och går iväg......tjejerna vid bordet inser att jag är mycket intressantare och roligare än de som sitter vid deras bord......med andra ord följer efter mig och försöker få kontakt med mig. med andra ord: rolig på ett konstigt och kanske orginiellt sätt för tjejen/tjejerna som du vill ha.tips.2 Låt tjejerna vara fria, det spelar ingen roll om du vill säga )/()(//)¤%%&¤%&/()(//(=) till killarna hon dansar eller pratar med. Det viktiga är att låta de göra precis det som de vill, och FÖLJA aldrig efter som en toffel om hon har dissat dig.tips.3 Ett underskattat tips, men: va aldrig en slampa! Det räcker med en brud per kväll. Dessutom STRULA aldrig med en människa som du inte skulle kunna prata med dagen efter utan att skämmas.....ha gränser, ha lite självrespekt. ------ * -Jag följer efter en kvinna en hel kväll. Tjejen goes "fyfan vad jobbig, får knappt en lugn stund med mina vänner". FEL! -Jag pratar knappt med en kvinna på hela kvällen. Tjejen säger inte ens något eftersom hon har redan glömt det och har 2342343 don juans som försöker för tillfället. FEL! - Jag är trevlig och glad så fort jag ser henne men låter henne gå iväg till sina vänner. Tjejen goes "oh, vad han verkar bra." RÄTT! -------tips.4 Va aldrig fullare än tjejen du skall ragga på.....håll dig på samma nivå eller snäppet under hennes. DÅ kommer du alltid framstå som relativt klyftig.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
det är du som är den där snubben i den där filmen Hitch eller?
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
Nej, jag är inte svart och mångmiljonär. HeheHEhehHEehHEHE
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Oj. Satt och skrev ett svar precis och kom på hur mkt jag sa emot mig själv. "Jag vill ha en som är snäll, men inte för snäll. Om jag gör ngt osmidigt ska han spela svår, fast ändå inte..." osv. Om man inte tänker på att ragga, så kanske det går bättre? Se till att hamna bredvid tjejen (i baren tex) och börja snacka bara sådär. Skämta lite, eller ngt. Bjud henne aldrig på ngt! Det skulle iaf inte jag uppskatta!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
ska vi knulla? den är vattentät!