I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dags att ragga igen - skriv om era lyckade raggningar och tips o.s.v.

Övrigt - Blandat

   

2006-12-13 14:43

Dags att ragga igen - skriv om era lyckade raggningar och tips o.s.v.

Nu efter en längre period som solokvist har viljan att vara i ett förhållande bubblat upp till ytan. Dock har jag bara haft en flickvän hitills och den raggningsproceduren var alldeles för enkel eftersom att jag redan visste om att hon tyckte om mig och kunde inkassera den checken utan intermässor. Så man kan som säga att jag inte är varm i kläderna när det kommer till sånt här, därför tänkte jag kolla om det finns lite "Do and Don'ts" som ni kan tippsa om.

Det här är min tråd och jag tänker vinkla den så här:

Killar: När ni vandrar in på en fest och ser ut över utbudet, vad gör ni sen? Vilka samtalsämnen har ni sett går hem hos åhörarna och vilka ska man helst undvika? Nämn gärna allt som jag kan ha av intresse att veta för att gå hem på fredag med ett telefonnummer.


Tjejer: Vad ska killen göra för att få er uppmärksamhet? Vilka karaktärsdrag tycker ni kännetecknar en intressant personlighet? Nått som man verkligen inte ska jag göra? Etc.


Ja nu har ni nog fattat vad detta går ut på, skriv allt som kan vara av värde.