jag vill bo i laholm
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
om 10 år bor jag säkerligen fortfarande i malmö, fast som pensionär ska jag sälja allt jag äger och flytta till nån västindisk ö och bo i en hydda.
We call them winerbrods.
Om man tänker realistiskt så blir det nog att jag bor kvar här ett litet tag till men vill kunna bo i sthlm, sedan också pröva på att bo i NYC.
Live Hard, Die Young
Jag vill bo på Tobago då men bor antagligen kvar i Stockholm.
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
Vore coolt att bo i Spanien eller England. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag vara kvar i suecia, förhoppningsvis i sthlm eller göteborg.
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
I nån av Stockholms förorter
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Där ja trivs... och vart det är det vet jag inte..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-12-15 20:22
om jag inte får kneget jag vill ha, så vill jag bo i australien.
They called me Mr. Glass
liljeholmen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
winny: det stod "tänk realistiskt" ju.. skulle vilja säga New York, men bor troligtvis i nåstockholmsförort :(
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Samma område som nu förhoppningsvis!
Jag vill bo på Swedenborgsgatan på söder.. Hoppas och tror faktiskt lite på att jag skulle kunna bo där om 10 år.. Vem vet..
..
marseilles san francisco jackson heights (queens,nyc) en trailer park new orleans är ställen jag måste ha bott på innan jag dör
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Winny P20 Varför suger dom?
Det finns många förorter i sthlm vilka menar du?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
förmodligen runt göteborg men jag hoppas på någonstans Runt fuiji i Japan eller utanför tokyo, älskar japan
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Mexico!
Turkiet, Antalya : SIDE - där kan jag jobba med det som jag helst av allt vill! Nära till Libanon - likamed nära till våra barns farmor och farfar Bra förbindelser till La Suede och är varmt och skönt mer än hälften av tiden på året. det är ju som sagt om min ursprungliga plan ej ändras utifrån omständigheterna, men har jag kvar min man så ja och om man kan lyckas övertala honom att sverige ej är så bra och turkan ett bättre alternativ.. många "om" :P
moufassa P25 en trailer park har du också kollat på trailer park boys lite för mycket? en trailer park i kanada verkar schysst efter ett tag :)
Bara jag inte bor kvar hos mina föräldrar så är jag nöjd.
PS. Your cunt is in the sink
demento: haha ja där slog du huvudet på spiken. dock inte bara därför men nog är det en stor inspirations källa til varför jag nångång vill bo ett tag i en sådan
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Inte i Sverige iaf, den saken är säker
manhattan, london, vasastan,kvar på söder, kanada eller brasilien vore inte dumt
Street savvy
nånstans i södra italien skulle va najjs
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Jag vill bo i Sheffield, BDTBL eller i London i något år i alla fall. Sen vill jag bo i Toronto och Sverige.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
-AJO- P24 Word, Eazy E's crib
Shuu
oj finns många ställen.. realistiskt hmm, köpenhamn, kanada, new york eller London kanske.. lika troligt att jag bor kvar här dock..
Egen lägenhet på Södermalm
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
California eller Hawaii
Jag pallar inte ha ett citat här.
Suriname- karibien. No bullshit!
Walk an live, talk and bum a claat ded´
Ingen aning, får se om någon rolig typ rövar bort mig till fjärran land. coola ställen jag gärna vill bo på ett tag är Frankrike Dubai men jag nöjer mig med Sverige. vill jobba här.
Femme fatale
Om jag bor kvar i sverige så är det utan tvekan stockholm, annars så skulle det nog vara soft med tokyo
jag vill leva jetsetliv i Dubai ett tag, men det kanske inte är lika realistikt. som en arabisk prinsessa skämt åsido, det känns att jag som pluggat här, jag vill ändå se vad det ledde till. trivs jag inte med arbetsmarknaden i Sverige så drar jag.
Femme fatale
i en fin stor tre i gammla stan
Jag vill bo i Borås (bor där nu men ändå). Hade varit kul och bo i ett gammalt hus i Stockholm om man skulle få jobb på H&M. Manhattan och leva Carrie liv hade ju varit det ultimata. Men annars vet man inte. Man vet ju aldrig vart man hamnar med tanke på jobb. Bara det inte blir hemma i Markaryds kommun så är jag fullkomligt nöjd.
Ingen dör oskuld. Livet knullar alla.
Lägenhet här i Majorna och sommarhus på Irland för den ultimata semesterfyllan
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Bronx!
Philadelphia.
•pave paradise•
Hangaround
2006-12-19 21:36
Ska jag vara helt realistisk så kommer jag bo någonstans i L.A. Jag ska dit och fixa en fotostudio och företag. Sen får vi se hur det går. Men det är vad jag vill. Sen kanske Nathalie Portman vill gifta sig med mig, men det är en annan femma.
SpT: Ska inte hon gifta sig nästa år?
Hangaround
2006-12-19 21:53
Jo, en det är om 10 år. Alla vet att hollywoodäktenskap inte hålle längre än 2 år.
vem fan ska hon gifta sig med? det här vet jag inte om jag kan gå med på
MickMästarn: Det kan vara Keria Kneitley (stavfel jag, sshhh) jag tänker på. Skinny girls anyway. Men SpT har rätt ändå.
Hangaround
2006-12-19 22:02
Keria är ju lik henne. Men det är Nathalie jag vill åt. TUUR var väll det.
fan först när jag läste trodde jag hon skulle gifta sig med kiera knightly (stavning?!) hur sexigt hade inte de varit då
Sorry, men ni kan få veta något osexigt istället. Jennifer Aniston och Fed-Ex drack shots tillsammans och lämnade nattklubben tillsammans!
Hangaround
2006-12-19 22:08