Åka fram eller tillbaka i tiden?

Övrigt - Blandat

Åka fram eller tillbaka i tiden?

Jaha gott folk.

Vad skulle ni helst göra om ni fick välja mellan att kunna åka fram eller tillbaka i tiden?

Skulle ni välja att åka fram i tiden för se alla nya saker och uppleva allting som finns att upptäcka där, eller kanske åka tillbaka i tiden för att se saker som redan varit. Kanske få vara med när stora historiska ögonblick äger rum.

Självklart får ni inte påverka historien på något sätt. Typ ta med en appachehelikopter till 2:a världskriget eller ge den första människan en I-pod. Bara vara där och se allt coolt som hänt.

Jag är personligen väldigt kluven till detta ställningstagande.

Berätta hur du tänker.

Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
får jag inte ändra, framåt. varför ska jag återuppleva något när framtiden ändå kommer se likadan ut? nej, framåt. så blir det kanske bättre lite snabbare

Jag vill åka till bahamas.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
nhoj P21Men förstå hur mycket balla saker man skulle kunna få uppleva.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
som? säg en sak som vore så värd att uppleva?

judeutrotningen ;/

närå, för att va allvarlig finns det väl många balla saker man kan checka för att få en vettigare bild av verkligheten..

jesus liv hade la varit tufft att se in person så att säga..
cry me a river!
--> thcrew
Producent

2006-12-19 00:15
Bakåt, det var bättre förr.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
jag skulle åka bakåt i tiden och uppsöka hitler som barn och mörda honom. eller kanske åka tillbaka i tiden och sno ingvar kamprads affärsidé.
Anima Sola
challma

fast nu skrev han ju att man inte fick ändra på något, eller?

We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
jaquil

aha jag såg inte det. ursäkta mig
Anima Sola