I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Madrid någon?

Övrigt - Blandat

2006-12-28 12:14

Madrid någon?

Ska till madrid om fem timmar och har noll aning om vad man gör där. Verkar som en rätt tråkig stad faktiskt. Skicka schyssta förslag om ni har några. Sticker om fem timmar så det börjar krisa lite nu. Har inte förberett ett skit ännu, som vanligt

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-28 13:15
dra ditt o titta på fotboll som alla andra gör , REAL Madrid FTW
-.-DMX-.-

2006-12-28 13:39
TRÅKIG STAD? skojar du eller, staden som aldrig sover. Hade dödat för att få åka till Madrid idag :)

...dock inte lika kul nu när säsongen har uppehåll, men du lär ju dra till Bernabeu stadion och kolla läget.

2006-12-28 13:59
hej jag var i madrid en weekend, tyckte samma sak innan jag akte dit. <om jag ska vara arlig var den inta sa kul och mysig. Men en sak som jag rekomenderar om du gillar konst ar konstmuseet dar. de har ett jattestort kant konstmusem som jag tyckte var jatteintressant, speciellt elr rattare sagt du maste ha en san horluar sa du kan hora historien bakom tavlan.

slottet saog, visst vackert och fint men sag ungefar ut som i alla stader.
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?

2006-12-28 14:51
Tack för svaren :) Konst är väl inte mitt största intresse, men på plats blir det kanske det. Ska kolla upp det där museet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.