I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka/Vems trådar läser ni?

Övrigt - Blandat

2006-12-31 04:22

Vilka/Vems trådar läser ni?

När jag går in på blandat forumet läser jag aldrig alla trådarna. Jag gör som många andra säkert också gör, kollar på topicen, användaren och hur många som skrivit i tråden.

Så låt oss vara lite snälla och elaka, men ärliga:

Så vilka/vems trådar läser ni alltid?

Jag läser alltid trådar skapade av tex. fimp, amar, emil brikha och diverse fler lite små kända namn.
Alltid trådar om livsproblem och dejting grejer.

Vilka/Vems läser ni aldrig?

Aldrig phlegm's trådar. De är inte i min smak helt enkelt.. (Förlåt phlegm).
Sen läser jag aldrig trådar av användare som för stunden har ca. 3 trådar uppe samtidigt. Storhetvansinnes varning.
Nattrådarna gillar jag aldrig och trådar med listor och omröstningar går bort helt.

suck it up!

2006-12-31 04:23
Jag läser kind F19s trådar.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2006-12-31 04:23
jag läser alltid phlegms och puszels trådar.
phleggys för att dom är roliga och puszels för att dom oftast är tråkiga.

har ingen person som jag inte läser trådar av, även fast jag har några som jag alltid önskar att "shit jag borde lärt mig, läs inte dom här"

damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2006-12-31 04:24
jag läser det mesta, men oftast bara de allra första inläggen sen tröttnar jag, kanske kanske tittar jag u slutet för att få en fuskbild av hur det hela urartade.

däremot phlegms trådar läser jag alltid helt ut, alltid lika roande med folk som utrycker hur fruktansvärt frustrerade dom blir av sättet han skriver

2006-12-31 04:38
Jag läser trådar av vissa även fast jag vet att jag kommer bli irriterad.
Det värsta är trådar av folk som utger sig för att vara bra på att skriva eller som dom själva helt ödmjukt uttrycker det:"jag har ett brinnande intresse för att uttrycka mina tankar och åsikter i skrift". Stor kuk på dom.
Jag vill dock inte nämna några namn för jag tycker att der är fint med folk som har intressen. Typ som folk som gillar modellflygplan eller scouting. Tycker att dom kan få hålla på om dom vill.

2006-12-31 05:12
Sista gången jag läser nått av dig tyvärr..
Hasta La Victoria Siempre!

2006-12-31 05:13
så jävla onödig tråd detta! de kom upp en "vem hatar du på whoa" sen börjar alla med sånt skit, vem bryr sig? man läser det man är intresserad av.
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen

2006-12-31 05:34
flexibel börjar nog bli lite trött å pumsig
http://www.sthlmmd.se

2006-12-31 05:47
Flexibel, låt kind F19 skapa vilka trådar han/hon vill, gillar du inte,skippa å skriva, de är vell de bästa. Istället för att bara klaga!
Why drink and drive? when you can smoke and fly
http://www.as.studio.nu/ :D

2006-12-31 10:23
jag läser inte trådar utifrån vilken användare som har skapat dem (iofs brukar jag gillar tex. Nusstrådarna),utan jag kollar om rubriken ser intressant ut.
Phlegms trådar är ofta välskrivna och småundehållande, men de handlar dock oftast om fruktansvärt ointressanta saker. så jag kommer aldrig på något att skriva i dem.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-12-31 11:52
Jag läser Crunk_dudes och Soulchilds trådar.... Sen läser jag en massa annat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-31 11:58
whoa blir mer och mer likt lunarstorm dvs roligt när man är 16-. det var kul när man först kom, nu blir jag bara trött på alla jävla töntar och rövslickare som hänger här 24/7.

snart kommer väl alla sms tjänster och olika betalningar för att få status :/
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-12-31 11:59
vad jag ville säga är att jag har slutat läsa de flesta trådarna eftersom det i 9 fall av 10 bara är ren fjortis skit
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-12-31 11:59
jag läser inte trådar utifrån vilken användare som har skapat dem (iofs brukar jag gillar tex. Nusstrådarna),utan jag kollar om rubriken ser intressant ut.

Samma för mig. Skiter i vem som gjort den, bara den ser intressant ut så läser jag den.

2006-12-31 12:14
jag läser alltid plhegms trådar.

Skulle aldrig läsa Emil_Brikhas trådar, har begått det misstaget några gånger, som tur är läser jag fort så lidandet blir kort.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2006-12-31 12:54
Jag läser det mesta i brist på annat. Men trådar som "Känner ni någon Svensk i Thailand?" går fetbort. Där har jag inget smart att säga anyway.
My heart lives in my vagina.
Lyricist

2006-12-31 12:57
Jag läser alltid alla trådar! Whoanörd...Yes I am.