|
|
|
|
|
Vattensäng eller vanlig?
tjaa funderar på att hooka en fet vattensäng...är det värt eller?
fördelar o nackdelar osv...måste veta snart !
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
nackdelen är väl att det är sjukt obekvämt om du hade tänkt att sova längre än 10 minuter eller väger över 10 kilo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
på tal om skankywhore....hur fan är det att muddra någon i en vattensäng?
|
|
|
Det är kul när vattensängar går sönder haha
|
|
|
ah okej...snackat med ungefär 15 pers nu ingen har forsat fram nått possitivt
|
|
|
jag tror det är en vanesak asså, man lär sig gilla det. men jag personligen väljer vanlig, vill inte riskera o drunkna i sömnen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
vattensängar är jättesköna att sova i, kan kansek vara lite svårt med andra aktiviteter efter som sängen guppar helt okontrollerat
|
|
|
|
|
|
jag skall satsat på en vattensäng =)
Har du tiden? För min klocka går efter.
|
|
|
men du är ung och dum....motivera gärna är fortfarande lite sugen
|
|
|
vattensäng är sjuuukt obehagligt. går inte att sova.
syumoan akoinwe!
|
|
|
som jag sa:P tror helt o hållet på en smak/vane sak asså, du får helt enkelt "hyra" en ett par dar o känna efter ;)
|
|
|
jo..eller kan ju alltid slänga ut den.
|
|
|
Går inte att knulla i, köp en vanlig!
<br>
|
|
|
Måste vara skitsegt?
<br>
|
|
|
jag ska inte köpa den..jag ska få den. och jaaaa det ska knullas i den
|
|
|
vattensängar är såååå 1990.
We call them winerbrods.
|
|
|
Det är väl kool g rap också men han är forfarande skön!
|
|
|
Skunken hann före..
Vattensäng är ute, väldans ute! Vattensängar är dessutom rätt osköna att sova på!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
|
|
|
BjörnSkifs F19
du menar väl ändå inte att du jämför kool g rap med en sketen vattensäng?
We call them winerbrods.
|
|
|
Vattensäng is teh shit säger jag
|
|
|
hehe nej skunken var ju du som jämförde sängen med 90 talet...spelar väl ingen roll om den är 90 kan fortfarande vara kool liksom....men jag vet inte därför jag e intresserad
|
|
|
BjörnSkifs - du vet hur vissa grejer från tidigare årtionden numera räknas som moderna klassiker? och fortfarande är koola (med K)? vattensäng tillhör inte den skaran.
We call them winerbrods.
|
|
|
Vanlig utan tvekan. En vattensäng är inte alls lika komfort. Dels för att jag tkr det, och dels i längden. När du har degat i din vattensäng i 30 år börjar din rygg bli dålig. Och blir din rygg dålig så inser du att du måste köpa en vanlig. Sen stöter du på problemet att efter 30 års sömn i en vattensäng kan du numera inte sova i en vanlig. Och då har du redan sålt din vattensäng och köpt den vanliga. Vilket innebär att du har en säng som är totalt oanvändbar. Resulterar i slösande av dina pengar och sömnbrist. Har du sömnbrist kan du inte gå till jobbet och tjäna in de välbehövda slantarna. Som i sin tur skall användas för att köpa mat. Maten äter du för att överleva. Men utan pengar blir det ingen man. Ingen mat i kombination med sömnlöshet är lika med en plågsam död av hunger. .. ..
Köp den vanliga.
k1337oris
|
|
|
Men De va Ju fan va alla var negativa ! !
Det är ju min vattensäng som BjörnSkifs ska få........eller rättare sagt morsans.
Jag har sovit i den i typ 6 år och jag tyckte att den var shysst. Enda problemet med den är att de är lite svårt att sova två i den. Eller svårt är de väl inte.......de är ju de att om personen brevid dig rör på sig så rör sig hela sängen. Och jag har sjukt svårt att somna så om nån ligger brevid mig o rör sig de minsta så kan jag inte somna på hela natten.
skunkafied F25 -vattensängar är såååå 1990 FEL.....vattensängar är så jävla 1980 ! Men mycke 80 talsgrejer är cleant.....typ TopGun, Lili o Sussi, axelvaddar och inte att förglömma Commodore 64
Men de är soft att muddra i vattensäng.......man får som ett skönt gung.
Sen är de så cleant att man kan bestämma temperaturen på den......om de är vinter kanske man vill ha en varm säng, då skruvar man upp värmen. O på sommarn när de är sjukt varmt...då kan man dra av värmen och då blir den sval.
Kanske ändå ska behålla den .
In Cash We Trust !
|
|
|
jepp som Reccen sa,
sover man två och den andra rör sig så kommer du börja gunga som fan. sjukt irriterande. det är väll soft nån gång men överlag så är vattensäng så jävla överskattat, skaffa en mjuk vanlig säng istället.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
|
|
|
köp en Sultan madrass på Ikea,dom som prövat dom vet va jag menar, de e det sjuuukaste!
|
|
|
jag håller med om att det är skönt typ 10min, inte längre. håller också med om att det blir svårt att sova om man är två eftersom att hela sängen gungar.
sen vill jag även tillägga att jag tycker vattensängar kluckar på ett irriterande sätt.
...looking more like 5 cent
|
|
|
jag tror att jag kör på båda till att börja med
|
Toastare
2007-01-18 18:11
|
finns det ens en marknad för vattensängar längre?
Kan iof tänkas att de säljs på Roma möbler här i GBG.. men de säljer också en fake marmor bar för typ 15.000kr också.. är nog samma kundkrets.
Jag skyller allt på Emma!
|
|
|
helt orelevant till frågan...jag ska FÅ en vattensäng och undrar om den är skön att spendera tid i
|
|
|
tror inte det finns en marknad
|
|
|
Du kommer bara bli sjösjuk i den. Ge den till mig istället..
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
|
Toastare
2007-01-18 19:01
|
Jag skyller allt på Emma!
|
|
|
BountyBoo F26
hahaha! vidrigt
...looking more like 5 cent
|
|
|
Sen finns det ju El som värmer upp vattnet, och el och vatten går ju inte ihop så bra heller.
|
|
|
Jag skulle helt klart rekommendera vattensängen, som sagt är temperaturregleringen sjukt behaglig oavsett om man behöver svalka på sommaren eller kyla på vintern. Sen måste jag säga att kluckandet verkligen hjälper en att bli avslappnad, typ som att ligga på stranden och lyssna på havet. En viktig pryl om du ofta sover med nån annan är att se till att den har dubbla skott, det finns i de flesta, men några billigare modeller saknar denna funktion, detta gör dem relativt instabila och en hela havet stormar-situation uppstår när någon rör sig för mycket. Har sängen dubbla skott är inte heller muddrandet nåt problem utan ger istället möjlighet att välja mellan lite mer mysigt o stillsamt gung eller lite mer åkande av. Jag bytte själv till vattensäng för ca 5 år sen och har inte ångrat mig en sekund..
Crüel town, it's a Crüel town...
|
|
|
det positiva är att varje brud som ser den kmr vilja ha sex i den! Tro mig, jag har fått mer fitta pga min vattensäng (r.i.p) än ölbjudningar & korkade raggningsförsök på krogen
|
|
|
Värt o dra upp en sån här tråd.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
ja? Frågan måste ju absolut argumenteras förstås
|
|
|
Helt klart! Det fanns ju en klar övervikt av negativa åsikter gällande vattensängar, då kändes det helt riktigt att väga upp det en smula. det känns ju onödigt att starta en ny tråd om vattensängar när den här guldtråden redan finns. En sak som jag valde att utelämna men som Tical påpekade är ju att har du förfest med en vattensäng hemma så behöver du knappast sova ensam om du inte känner för det.... Vattensäng är så jäävla chill..
|
Moderator
2012-05-19 10:49
|
Är inte vattensäng jävligt 90-tal? Var längesen jag såg en faktiskt. Kan tänka mig att man får brudar på grund utav en dock..
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
för det enda en brud går på är attribut:p
"It is the prohibition that makes anything precious"
-Mark Twain
|
|
|
för det enda en brud går på är attribut:p +1
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
Det enda och enda, men det är ju alltid bra att ha nåt riktigt guld som gör att man sticker ut från mängden. Det är klart att vattensäng inte är modernt, men det gör det ju bara ännu mer fett. Har nån en vattensäng nu så handlar det inte om att vara trendig utan då har man bara hajat hur guld det är att sova på varmvatten..
|
|
|
Shit vad längesen med vattensäng, mina föräldrar hade en när jag var mindre. Skulle gärna testa sova i en igen.
Hur är det att sova i sin vattensäng när man är illamående då? Förstärker inte gungandet den effekten möjligtvis?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|