hahahahahaha. jag som inte dricker speciellt ofta eller mycket KAN VARA MÖJLIGT ALKOHOLBEROENDE.
syumoan akoinwe!
nahahaha driver dom med mej? Jag har inte supit sen nyår och dom kallar mej alkoholberoende! jo men tjenare!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Står att jag är alkoholberoende trots att jag dricker typ varannan månad och då dricker jag 4 bärs som mest och ligger på golvet. haha
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Du fick 4 av totalt 53 möjliga poäng i självtestet MAST. Nedan kan du se var du befinner dig på skalan. Observera att resultatet inte ska ses som en diagnos och att förnekelse (att man inte är ärlig i sina svar) är en framträdande egenskap hos en alkoholberoende.(HAHAHA) Du befinner dig här >> 0 - 4 Ej alkoholberoende 5-6 Möjligt alkoholberoende 7 eller mer Alkoholberoende Dina svar i självtestet MAST visar att du inte har något beroende till alkohol. Var fortsatt försiktig med alkoholen så minskar du riskerna att utveckla ett missbruk.
Testresultat Du fick 9 av totalt 53 möjliga poäng i självtestet MAST. Nedan kan du se var du befinner dig på skalan. Observera att resultatet inte ska ses som en diagnos och att förnekelse (att man inte är ärlig i sina svar) är en framträdande egenskap hos en alkoholberoende. 0 - 4 Ej alkoholberoende 5-6 Möjligt alkoholberoende Du befinner dig här >> 7 eller mer Alkoholberoende Dina svar i självtestet MAST tyder på att du har ett alkoholberoende. Du behöver professionell rådgivning och hjälp. Idag finns det väl utvecklade och effektiva behandlingsmetoder för denna typ av sjukdom.
Hey Dude!
gud vilket förtroende man får för deras kompetens inom området...idiottest. fick 10 av 53.
Du fick 18 av totalt 53 möjliga poäng i självtestet MAST
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag fick nio, jag är alkoholberoende :'(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du fick 15 av totalt 53 möjliga poäng i självtestet MAST
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Haha är jag fan den enda som bara fick 2 poäng ? Och ändå har jag snart krökat varje helg nästan sedan jul. Jag fick dock inga poäng på dom värsta sakerna :P
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
Jag fick 8. Och jag är alkoholberoende, tydligen.
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
"Du fick 53 av 53." :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
7 ... tydligen är jag beronde. haha
Testresultat Du fick 5 av totalt 53 möjliga Ditt resultat tyder på att Du möjligen kan vara alkoholberoende. Alkoholberoende är ett tillstånd som hela tiden förvärras. Därför är det viktigt att så tidigt som möjligt söka professionell hjälp. söka proffessionell hjälp? whut så om jag fått 4 så hade de vart lugnt..hehe sjukt test
jaha, så var man a-lagare då tydligen :(
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
man är fan inte alkoholist om man har 7 av dom där..man skulle kunna pricka in 7 st av som på en kväll om man har lite oflyt..
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Testresultat Du fick 21 av totalt 53 möjliga poäng i självtestet MAST. Nedan kan du se var du befinner dig på skalan. Observera att resultatet inte ska ses som en diagnos och att förnekelse (att man inte är ärlig i sina svar) är en framträdande egenskap hos en alkoholberoende. Dina svar i självtestet MAST tyder på att du har ett alkoholberoende. Du behöver professionell rådgivning och hjälp. Idag finns det väl utvecklade och effektiva behandlingsmetoder för denna typ av sjukdom.
http://Soldjah.blogg.se/
6. Tycker vänner och anhöriga att Ditt drickande är normalt? Svar: Nej, de tycker jag dricker alldeles för lite... Du fick 2 av totalt 53 möjliga (fast då sa jag att mina vänner tyckte att mitt drickande var onormalt, som ovan nämnt, så egentligen har jag 1 av 53 om man svarar som de egentligen menar med frågan)
<3
jag fick 18 :P
Detta test var inte direkt det bästa testet.
Hey Dude!
fick 7, dricker ALDRIG, då är man alkis.. :S
Du fick 7 av totalt 53 möjliga poäng i självtestet MAST. Att jag var alkolist trodde jag aldrig, tur att det fanns en sida som berättade det för mig. Nu måste jag ju börja leva som en alkolist, efter som, ja...jag är ju en!
jag fick 12:) jag tycker testet är jävligt missvisande eftersom dessa händelser kan ha skett under en tidsradie på 30 år för vissa. då kan dom ju inte säga att man är alkoholberoende för att en polare påpekade att man kanske petade i sig nån bira för mycket när man va 17 bast. alla svar jag gav var vad som hade hänt under det senaste året.
Anima Sola
Toastare
2007-01-18 17:47
Jag fick 3.. och det känns jävligt bra. Då svarar jag dessutom som jag levde innan och då var jag på gränsen till alkis.. så detta testet känns som det tar i i underkant.. ni som har över 4, tänkt till nån extra gång.. tyvärr är det accepterat att vara halvalkis i sverige..
Jag skyller allt på Emma!
14 av totalt 53 möjliga
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
38 av 53 mkt alkoholberonende
1. Anser Du att Du dricker normalt? (Med normalt menar vi att Du dricker mindre än eller lika mycket som de flesta andra) Var är det normal att dricka under en kväll?
Hey Dude!
vilken skit. jag är möjligen alkoholberoende och har inte druckit på ett halvår.
Be the change you want to see in the world.
" Du fick 33 av totalt 53 möjliga poäng i självtestet MAST. Nedan kan du se var du befinner dig på skalan. Observera att resultatet inte ska ses som en diagnos och att förnekelse (att man inte är ärlig i sina svar) är en framträdande egenskap hos en alkoholberoende." No shit!
10 poäng...fan vikket fjant test...som om inte alla vaknar me minnesluckor ibland tex
en död moderat är en bra moderat
11 av totalt 53 möjliga ? :|
- men nog om dig nu.
Dina svar i självtestet MAST tyder på att du har ett alkoholberoende . Du behöver professionell rådgivning och hjälp. .. - my ass!
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Sånna test är så jävla löjliga, visst man dricker för mycket...men shit, de finns fler prov som är mycket löjligare än dom!
BAHA!
Testresultat Du fick 33 av totalt 53 möjliga poäng i självtestet MAST. Nedan kan du se var du befinner dig på skalan. Observera att resultatet inte ska ses som en diagnos och att förnekelse (att man inte är ärlig i sina svar) är en framträdande egenskap hos en alkoholberoende.33 av 53 inte illa pinkat
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
men liksom hallå? vad är det här? jag hatar sånt här. Enligt deras fina test är ju tydligen var och varannan människa alkis här.... snacka om att man ska ta såna här test med en nypa salt och som flera har påpekat: dom måste omformulera frågorna! vissa kanske drack för typ ett år sen men får ändå svaret att dom är alkisar
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
9 av 53 hahahah 2. Har Du någonsin vaknat morgonen efter att Du druckit kvällen innan och upplevt att Du inte kan minnas delar av gårdagskvällen? Alla måste väll ha dragit iallafall en riktig grisfylla i sitt liv?, om inte annat bara för att lära sig 3. Har Din hustru/make, förälder eller annan nära anhörig någonsin oroat sig eller klagat på Ditt drickande? Ja Nej dom flesta har väll haft morsan pratandes om riskerna med alkohol och de dära, särskilt när man supit under 18 9. Har Du någonsin råkat i slagsmål när Du druckit? Ja NejOm nån hoppar på mig när jag är full, gör det mig till en alkoholist?! värdelöst test, fast nu får man tydligen kalla sig alkoholist wihooooooou :D
Men lika glad är jag för det!
fuck dig Fimp-jävel =))32 av totalt 53 möjliga kommer snart ifatt dig :)
BAHA!
neapaaal på 2svarade jag ja för det är standard för mig på 3 så har mitt ex och mina kompisar sagt att jag dricker för mycket
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
neapaal P18: ja 2an menar dom nog inte "du f¨år inte dricka" som morsan sa när man va mindre....provet syftar noig på min ålder 18 :)
BAHA!
Du fick 1 av totalt 53 möjliga poäng i självtestet MAST. Hela grejen handlar ju bevisligen mindre om hur mycket man dricker och mer om HUR och NÄR man gör det. Skaffa lite självdisciplin kids :)
Look with your own eyes - See with your own mind
PenDragon P22: shit du är duktigast hittils =))
BAHA!
ska fira mitt resultat med en flaska rött =)
IDIOT P20 Blev lite förvånad själv faktiskt... iofs var det ju rätt fåniga frågor. Jag har druckit kopiösa mängder alkohol, men sett till att göra det när jag vet att jag inte ska göra något dagen efter. Samt sett till att jag inte druckit så pass mycket att jag däckat på korkade ställen :) It's all about planning :P
Look with your own eyes - See with your own mind
fimp F23: it´s on you eller ;D?PenDragon P22: good for you man ;D
BAHA!
va?