I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-01-30 16:56

Tjejknas

Nu är det såhär det ligger till. Jag har en tjejkompis, som jag har varit kär i ett tag. Vi har umgåtts väldigt mycket, och hon har varit skitmysig. Vi kunde ligga o prata i telefon hela nätter, vi gjorde allt man gör med en flickvän/pojkvän. Sen så kunde inte jag gå ut på 2 veckor av oväsentliga skäl, och under dom två veckorna förändrades allt. Jag vet inte vad som hände, men när jag kom tillbaka så var hon som en helt annan människa. Hon hälsar knappt på mig i skolan och vi träffas aldrig längre.


(för övrigt, så är jag inte kär i henne längre).
 
Men så i allafall, bestämde vi att vi skulle träffas o umgås i söndags. Men när det kom till kritan så visade sig att hon skulle hem till någon annan med en massa kompisar. (denne "någon annan" är en av mina närmaste vänner"). Jag stannar hemma o undrar varför hon undviker mig, då plötsligt en av mina vänner ringer och ber mig komma dit. Ok, visst tänker jag o glider ner dit. När jag väl kommer dit så är det två personer som hälsar på mig. Och "hon" var inte en av dom. Okej tänker jag, skit i mig. Så jag satte mig o spelade lite tv-spel med en av mina kompisar. Efter ett tag så försökte jag att komma ite närmare henne, och förska att i allafall ge henne en kram och en puss på kinden, men hon drog sig snabbt undan.

"Vad fan" tänkte jag. men så var det inte mer med den saken. Under den kvällen så sa hon ungefär 5 meningar till mig.

Samma sak hände idag med.. Jag vill sluta umgås med henne och glömma bort henne men det går inte eftersom vi är såpass, eller VAR såpass nära vänner!


Vad ska jag göra tycker ni?

Peace

NicoelRico P14 :
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?