I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-30 16:56

Tjejknas

Nu är det såhär det ligger till. Jag har en tjejkompis, som jag har varit kär i ett tag. Vi har umgåtts väldigt mycket, och hon har varit skitmysig. Vi kunde ligga o prata i telefon hela nätter, vi gjorde allt man gör med en flickvän/pojkvän. Sen så kunde inte jag gå ut på 2 veckor av oväsentliga skäl, och under dom två veckorna förändrades allt. Jag vet inte vad som hände, men när jag kom tillbaka så var hon som en helt annan människa. Hon hälsar knappt på mig i skolan och vi träffas aldrig längre.

(för övrigt, så är jag inte kär i henne längre).

Men så i allafall, bestämde vi att vi skulle träffas o umgås i söndags. Men när det kom till kritan så visade sig att hon skulle hem till någon annan med en massa kompisar. (denne "någon annan" är en av mina närmaste vänner"). Jag stannar hemma o undrar varför hon undviker mig, då plötsligt en av mina vänner ringer och ber mig komma dit. Ok, visst tänker jag o glider ner dit. När jag väl kommer dit så är det två personer som hälsar på mig. Och "hon" var inte en av dom. Okej tänker jag, skit i mig. Så jag satte mig o spelade lite tv-spel med en av mina kompisar. Efter ett tag så försökte jag att komma ite närmare henne, och förska att i allafall ge henne en kram och en puss på kinden, men hon drog sig snabbt undan.

"Vad fan" tänkte jag. men så var det inte mer med den saken. Under den kvällen så sa hon ungefär 5 meningar till mig.

Samma sak hände idag med.. Jag vill sluta umgås med henne och glömma bort henne men det går inte eftersom vi är såpass, eller VAR såpass nära vänner!

Vad ska jag göra tycker ni?

Peace

NicoelRico P14 :
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?

2007-01-30 16:58
Snacka med henne och inte whoa?
One Love!
Producent

2007-01-30 16:59
1. skit i henne
2. fraga henne varför hon behandlar dig som en främling
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-01-30 16:59

Fråga varför hon håller på som hon gör.

Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2007-01-30 17:00
Snacka med henne och inte whoa?

Amen. Sjukt att det ska vara så svårt?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-01-30 17:03

Skicka ett sms istället, underlättar för henne.

One Love!

2007-01-30 17:05
jag skickar sms... Inget svar. Jag ringer. Hon svarar inte.. Jag har försökt prata med henne, tro mig. men hon säger att jag inbillar mig :/..
NicoelRico P14 :
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?

2007-01-30 17:06
men om hon säger att du inbillar dig så har du ju pratat med henne?

hon kanske har hittat en kille och är nojjig.

2007-01-30 17:07
#31# så svarar hon nog.
One Love!

2007-01-30 17:13
Taskigt läge.... Har vart där jag oxå... Jag sket i henne ett tag, sen kom hon krypandes....

hon e säkert kär i nån av dina polare eller nått sånt bängt dsom hon vet att du kommer bli lack för typ typiskt brudar att ta d på sånt sätt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Hon har inte hittat nån kille.. Det hade jag vetat, och ja, jag vill skita i henne men det går henne.. Hon är så underbar
NicoelRico P14 :

2007-01-30 17:15
visa lite stake människa! klart du kan strunta i henne, du behöver ju inte va otrevlig. hejja om du ser henne, och så, men hör inte av dig till henne. det är som någon sa, då kommer hon kommer krypandes..

2007-01-30 17:18
Tjejer är en konstig typ av folk....

2007-01-30 17:21
Jag trodde jag visste hur man gjorde det.. Men vissa sorts brudar blir man aldrig klok på...
NicoelRico P14 :

2007-01-30 17:27
CLIF 

Nepps... Ingen idé att försöka heller... Anywho...
Det där var jäkligt taskigt av henne tycker jag...
Knacka på hennes dörr då... Då lär hon väl öppna?

2007-01-30 17:30
tveksamt asså, o även om hon öppnar kommer hon inte släppa in mig...

För övrigt så säger hon att hon är såhär p.g.a att jag skrev en dikt om henne häromdagen.. Men problemet är att jag skrev den EFTER att hon börjat va såhär:P
NicoelRico P14 :

2007-01-30 17:33
Som många andra sagt så ge fan i att höra av dig osv.. Om hon kommer krypandes sen eller inte lär du märka men det är nog det enda du bör göra i detta läget.. En fetjobbig sits att sitta i det där..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-30 17:40

antagligen så har hon fettappat intresset för dig och vill inte snacka med dig för att hon vill rensa dig ur systemet. så länge du ringer och försöker snacka med henne så kommer hon aldrig vilja prata med dig.
visa att du har ett eget liv och att du har något att erbjuda så kommer hon som sagt komma kravlandes. kanske.

2007-01-30 17:40
konfrontera henne, tryck upp henne mot väggen (inte bokstavligt talat :)) och fråga vad fan hon håller på med! OCH låt henne inte komma undan med något flummigt och suddig undanflyckt, som att du bara inbillare dej! Du ska ha sanningen av henne pojk, och när du har fått den så skriver du den här..!! ait?

Blir nyfiken på vad hon håller på med riktigt! :)
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Lyricist

2007-01-30 17:41
1. Du borde redan på festen frågat henne vafan hennes problem är.
2. Nu gjorde du inte det.
3. Ring henne, eller prata med henne i skolan och fråga vad hennes jävla problem är.
4. Om hon bara ger fåniga svar måste du ge henne så stora skuldkänslor som möjligt genom att låstsas vara ledsen eller bara göra livet allmänt jävligt för henne.
5. Nu kan du leva livet och glömma henne i takt med ticket från klockan!

Z.

2007-01-30 17:42
haha Riiie P21

scaaary man, jag är säker på att hon kommer kasta sig i hans armar direkt xD

2007-01-30 17:44
Jonka

precis :)

2007-01-30 17:46
Riiie, jag ska posta det ghär sen, om jag nånsin för ut det ur henne......

Podeli. Vad menar du? Vad skolan heter eller?
NicoelRico P14 :

2007-01-30 17:51
Podeli, vad har det med saken att göra? släng över ett pm istället

2007-01-30 17:51
CLF

visste hon att du var kär i henne?
för sådär beter sig vissa brudar när de får veta att en polare är kär i henne.

det kan inte vara så att hon fått veta det, tror att du fortfarande är kär i henne, och inte vet hur hon ska bete sig?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Producent

2007-01-30 17:52
Noncha henne.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-01-30 17:55
Let her go man...

2007-01-30 17:57
Prata med henne. Om hon inte vill, så skit i att höra av dig helt enkelt.

2007-01-30 18:00
Hon visste att jag va kär i henne, men fortsatte va med mig o grejen är den att hon var som en flickvän för mig. Jag har många gånger gråtit ut i hennes armar när jag varit ledsen, och jag har även tröstat henne när hon hjar varit ledsen.. Vi har gått igenom mkt tillsammans.

Hon vet att jag inte är kär i henne nu.

Skolan heter Ekilla skolan, ligger i märsta:)
NicoelRico P14 :

2007-01-30 18:18
 CLIF 

Jodu.... Ingen mäniska kan ju bara begrava känslor sådär... Det här tar nog på henne oxå...

2007-01-30 18:29
Låter fett jobbigt.. ;/
Har varit med om det där med.. Det går verkligen inte släppa hur mycket man än försöker.. Jag tycker att du ska försöka prata med henne även om hon lägger på/inte svarar på SMS:et.
Tills du fått en vettig anledning till varför hon håller på som hon gör.
I feel you man. peace!

2007-01-30 18:30
Smsen måste hon titta på iaf...

2007-01-30 18:31
Jao, tycker jag med..
hon borde ju iaf tänka efter lite efter att hon läst dem.

2007-01-30 18:50
Ja! Jag tycker att vi konstaterar att tjejen oxå mår dåligt över det här....

2007-01-30 18:53
Pokerface P22

det blir rätt förvirrande när du gör allt du skriver kursivt då det oftast används till citat
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-01-30 18:54
asså jävla toffel, skit i henne så kommer hon av sig själv sen..
var bara otrevlig som fan istället..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2007-01-30 18:55
Äh... skit i henne.. visa att du är man. Hon kommer nog komma tillbaks i sinom tid... när hon börjar känna saknad.
http://www.finest.se/drzamani

Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!

2007-01-30 19:13
sätt dig o spela mer tv spel!!

2007-01-31 08:04
Tack för all hjälp :), känns kul att folk vet hur jag känner och så. Igår träffade jag henne och vi pratade en del, hon sa att det inte var mitt fel, utan hennes, hon sa att hon inte kunde styra sitt humör o grejer. Hon har ganska trevligt måste tilläggas.

:)

Jag ska ta en liten paus ifrån henne så får vi se hur det går efter!

Peace
NicoelRico P14 :

2007-01-31 16:26

YOU GO COWBOY!

2007-01-31 16:38
Go get her, tiger!
http://www.finest.se/drzamani

Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!

2007-01-31 16:43
ja du om du märkt att hon verkar vara distant mot dig och din reaktion på det är att du försöker närma henne genom att kyssa henne ist för att fråga vad som är problemet....?