I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

-Misshandlad

Övrigt - Blandat

   

2007-02-03 14:40

-Misshandlad

Okej,så här började det:


Jag och en polare var hemma hos han o söp lite,sen kom några andra också..sen ringde vi en snubbe som vi känt sen 4 år tillbaks han var här i sala o hälsade på,så drack vi o så där...Sen senare på kvällen började den killen som var o hälsade på jiddra om att han hadde tappat bort sin sko,sen efter det började han anklaga mig för att ha snott den,iallafall till slut hittade nån hans sko och han fick tillbaka den,men han fortsätte jiddra så jag blev riktigt sur och gick därifrån,sen när jag kom tillbaks frågade jag om allt va lugnt då sa han bara ' var inte kaxxig blabla (Han är 20 jag 15) - Sen tog han en oöppnad öl och kastade rätt på min näsa så den ser ju ut som dött lik nu ungefär,sen fällde han mig och sparkade på mig osv...Yeah ni får tro vad ni vill men ville bara få ut det riktigt tjurig att inte mina andra polare ställde upp o gjorde nått heller så..


peace




224