bakiskåt!
jag drack en massa öl igår igår vilket resultera i att jag är bakfull idag och kåt :) Hur kommer det sej att man alltid eller ofta är så förbannat kåt dagen efter? hur uppstår denna sak? En mkt konstig "bieffekt" av alkohol.. tycker jag.
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
när man är full blir kroppen bedövad... dagen efter slår det helt naturligt åt andra hållet... man är extra känslig och därför uppstår kåthet lättare... ok, det vet jag inte, men det känns logiskt...
What would macgyver do?
Tycker bara det känns så långt borta att vara kåt när man är bakis.. När jag är bakis vill jag bara vara ifred (alternativt ompysslad).
Redaktionen
2007-02-03 17:51
Paolo Robert frågade det på Fråga Olle en gång kommer jag ihåg.. Det är (antagligen) helt enkelt så att dagen före vart man ute i svängen och alla glada känslor rusar igenom stackars snoppen o blabla sen e man kåt dagen efter.. typ.. Eller så är det så att man inte orkar röra på sig när man är bakis, och då blir det jävligt ofta att man drar i snabeln.
namaste
Eller så är det så att man inte orkar röra på sig när man är bakis, och då blir det jävligt ofta att man drar i snabeln. Hahahaha :D
Man blir mer avslappnad i kroppen när man e bakfull, har för mej att de beror på de.
ja e kåt när jag är full o när jag e bakis... VAd kan d bero på, jag e kåt hela tiden :|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...det är för att du är tjej och därmed besitter en naturlig ondska som tar sig uttryck i ett ständigt snärjande av män. Jag är er på spåren, you foul creatures!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
men jag har samma problem, speciellt när jag e bakis.. då e de hemskt.
jag blir nästan alltid bakiskåt också.. snälla bullen, ge oss ett svar.
Jag får typ bah värsta morgonståndet!
Live Hard, Die Young
Jag blir inte något märkbart bakis... Mest trött men det är för att jag alltid sover dåligt, kanske ont i huvudet för att jag inte äter pga min lathet...
dra en runk då? jag mår bara piss när jag är bakis =/
UK
Kåt? Blir ni kåta när ni a bakfulla? Jag har fortf inte känseln tillbaka när jag e bakis? Hur fan ska man känna om man e kåt? Eller dricker jag kanske fööööör mycket? Illamående och huvudvärken känner jag av dock... :/
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Kan bero på att ni blir så odrägliga när ni är fulla att ingen vill ligga med er.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lusten ökar ju när man blir full, och får man inte till de på kvällen sitter det i sen på morgonen.
Sex är det sista jag tänker på när jag är bakis!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Sex är det sista jag tänker på när jag är bakis! Samma här.. eller inte det sista kanske. Mat tänker jag på först..sen sex.
Skäms du inte?
Är du full så blir du ju jävligt kåt .. får du inget den kvällen så ligger väll kåtheten inne även dagen efter, alltså blir du bakiskåt, voila!
och vem fan är du?
Sex är som medecin mot bakfylla, det är därför. Man vill bara ligga och knulla hela dan =)
han ja va med igår va skitpackad och kåtare än ngnsin .. tror alla är olika , ja vill fan inte göra ngt om jag är bakis , som idag t.ex. men nu ska ja upp och dansa i 6 timmar , jippie , inte riktigt va ja ville :/
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Testosteron!! För män, eftersom alkohol bryter ner testosteron, gör kroppen dagen efter allt för att uppnå testosteronnivån igen. Alltså: är du bakis producerar kroppen mer testosteron än normalt. Enligt body.se
Skåne!
Varför är jag bakiskåt då?
My heart lives in my vagina.
Har väl också med testosteronet att göra? Ju mer testosteron hos kvinnor ju starkare sexdrift?
-=The True Almighty Oracle=-
när vi väl är inne på bakis, så har jag en fråga, handlar ni alltid så jävla mycket , och onödiga saker när ni är bakis?.
Landskrona Skånes stolthet
Th1ef: För att du är P12 och därmed gäller samma sak för dig som för alla andra killar.
ghetto-unge, njae, bara mat och dricka. men jag kan tänka mig att hjärnan vill slänga ifrån sig lite medel ifrån belöningscentrat.
whatone kanske pojken försökte skoja till det lite :P btw, vem fan är bakiskåt när dom bara är 12 jävla år?
whatone: Nej, bara dålig humor...
Jag har aldrig fattat det där med bakiskåt. jag blir det aldrig.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp, är man inte bakiskåt dricker man för lite. och om din öl är ljummen så dricker du för sakta.
Jag som alltid dricker för mycket och för fort...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Eller så är det så att man inte orkar röra på sig när man är bakis, och då blir det jävligt ofta att man drar i snabeln I Rofl'd
Haha, ja! Tänk om man skulle våga starta en knullkontackt-tråd på whoa :D
fins inget goare en att vara bakis kåt!