I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Myttomaner

Övrigt - Blandat

2007-02-13 22:12

Myttomaner

"mytomaner" undrar varför dom finns, hör historier titt som tätt som man vet är ren bullshit , bara rent skitsnack för status, gör en egen ö o sätt allihoppa där förihelvete =)

Har en bekant som ljuger hela tiden han har t.ex rejsat med en haj i havet, han frågade hajen om dom skulle rejsa o först till newyork vinner (och min vän vann såklart) han har varit i ett höghus som började brinna han tog sin mamma och pappa under armarna och hoppade ut genom fönstret ( 11:e våningen) och räddade alla och ingan blev skadad, han har gjort 10 volter i från 10:ans våning i badhuset o landade på magen och den sprack så han fick åka till sjukan, men han hade så bra imun försvar att han fick åka hem nästa dag sa han.. och då passade han på att bomba snuthuset..

ska lägga till att om man säger att han ljuger så blir han riktigt piss..

har ni några egna historier från vänner eller bekanta så berätta gärna kul att höra =) och vad ska vi göra med fanskapen ??

PARADOX CREW MOTHA FUCKERS

2007-02-13 22:13
fanns dfet inte en sån här tråd för typ en vecka sen
 Ingen klass - Bara stil

2007-02-13 22:16
hahaha shit. Helt sanslös historia med hajen!

Jag är ganska ny i min stad och har börjat i samma klass med ett riktigt Rå-mytto. Han är 19 år och kör allt i stil med: Jag har bott i Bronx och blivit skjuten, haft ett barn men det dog, hade 2 mille men gav dem till farsan.

Sånna saker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-13 22:17
en lärare på min gammla skola var mytoman, han sa de mest bisarra saker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-13 22:18
Hahaha jafan i låstadiet hade jag en en lärare som haltade han sa typ att han hade varit med i Gladiatorerna och grejer haha

Haha, läs Simon Gärdenfors bok "Lura mig!"
Why the fuck can't emcees emcee no more?

hahaha.. jo det finns gott om dom..

fuckfuckfuck  ingen aning faktiskt:S

2007-02-13 22:23

En gammal kompis till mig ljög hela tiden, han kunde hitta på att han hade en låtsas kompis, att han hade en båt eller att han blev bäng bara för att han nuddade en bit med sin cigg haha.

Vi slog honom självklart och kallade han för öknamn.
På så sätt bröt vi ner hans självförtroende för att kunna skapa en ny bättre kompis ur honom.

Ett tips till alla som har en mytoman kompis, gör som jag.. Slå honom!

2007-02-13 22:27

Saulus P16 HAHAHAHAHAH

2007-02-13 22:36

Ett tips till alla som har en mytoman kompis, gör som jag.. Slå honom!

HAHAHAHAHAHA

2007-02-13 22:40
jag har lärt mig att älska mytomaner, förut var det värsta jag visste, nu blir jag bara imponerad av deras drivkraft.
http://www.sthlmmd.se

Varför?
Jag känner ett par (varav en är min bror) personer som har drag av mytomani. De ljuger inte för att göra sig märkvärdiga eller för att få respekt och status. De gör det av tvång eller för att de inte kan hejda sig och tidvis är det jävligt jobbigt för dem. Min bror kan helt plötsligt berätta, med mig närvarande, för sina kompisar att jag just köpt en ny bil, varit i London eller fått nytt jobb utan att det har någon som helst grund i verkligheten. När jag frågar honom varför han säger såna saker så menar att det bara kommer bubblande. Han får tanken i huvudet, den ligger och gnager i några sekunder och sen måste han bara få ut den. Han vet att det är lögn, han vet att alla andra vet det och han förstår hur han blir betraktad av omgivningen på grund av detta. Men han kan inte hejda sig, hur mycket han än försöker.

Vad vi ska göra med fanskapen?
Ingenting, de lider tillräckligt som det är. Att vara en lögnare är ett enormt socialt stigma, det känns onödigt att sparka på den som redan ligger.

det är ju bara skitkul å lyssna när dom ljuger å dom själva tror att dom talar sanning :D

2007-02-13 22:41
 puszel P21 heheh jo det e ju ett alternativ, men någotm man älskar vill man ha o va nära hela tiden ? är du om ringad av mytton eller? hehe skulle aldrig palla det..

2007-02-13 22:43
Johnny_K_Ståhl   absolut såna som förstår kan ju arbeta med sitt problem osv, men det finns dom som inte förstår och dom tror värkligen på vad dom säger..?

2007-02-14 01:21
inga fler?

2007-02-14 01:57
hihi mytomaner är alltid roliga att leka med
och vem fan är du?

2007-02-14 02:08
Vad vi ska göra med fanskapen?
Ingenting, de lider tillräckligt som det är. Att vara en lögnare är ett enormt socialt stigma, det känns onödigt att sparka på den som redan ligger.

väldigt sant. för något år så insåg jag att det liksom inte var någon vits att skratta åt mytomanerna då det är uppenbart att inte ens dom själva förväntar sig att någon ska tro dom. det måste ärligt talat vara fruktansvärt jävla jobbigt.

Hangaround

2007-02-14 02:34
Jag känner ingen, men har en kompis som berättat en del roliga historier om en bekant till honom. Och samma här, snubben vet att han ljuger men samtidigt kan han inte rå för det.

Han har t.ex berättat att han varit på solen.

Sedan värsta James Bond dramat.
Han hade varit i Österike och åkt snowboard. Så hade det plötsligt kommit två beväpnade spionninjor som jagat honom på skidor. Han hade åkt och sicksackat mellan träd och hoppat över glassiärsprickor. Dem hade fortfarande följt efter honom. Sen så hade han plötsligt sett en sjö.
Då riktade han in sig på sjön. Åkte ner i den med snowboarden och tog av sig alla kläder samt brädan. Han simmade sedan under vattnet ca 5 minuter och andades igenom ett vasstrå. När han sedan kommit upp väntade en båt på honom som tog honom till andra sidan.

Typ sådana saker.

2007-02-14 03:18
hhahahhahahahahaha

2007-02-14 03:53
hahahha limpan skönaste

2007-02-14 05:50
Hade oxå en lärare som va mytoman, han hade hjälpt svenskaarmén med att lokalisera ryskaubåtar, han hade kommit på ett sättatt ersätta oljan elelr bensin med vatten men det fick han inte säga då skulle araberna döda han. Han hade kommit 4a i tävlingen sveriges bästa lärare. han loka till många skratt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2007-02-14 07:07
kom ni ihåg den där filmen... south central... om nån gangstaunge i LA som är med i ett crew som heter deuce... kände en snubbe för en massa år sen som påstådde att hans halvbror(killen hade självklart ingen halvbror) var med i deuce och han hade självklart dödat en massa människor... han sa även att hans syrra som på den tiden var typ 16 bast hade varit med i playboy...
What would macgyver do?
Producent

2007-02-14 07:19
en gammal kompis till mig pastod att när han bodde i polen sa var han med i maffian, och när nagon snodde hans varmkorv sa sköt han honom i foten.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Promotor

2007-02-14 07:40
Min polares farsa åker 20 mil fram och tillbaka på 1h30min plus hinner med o spöa 2 bodybuilders och släpa med sig 2 stora svarta säckar med stålar!

2007-02-14 08:07
Barling
hittade hon på att hon hade gruppsex och blev våldtagen när hon gick i lågstadiet?
ska 7-9-åringar ens veta vad gruppsex är?
Wisdom is wonder

2007-02-14 10:15
hahahaha aa det finns mkt historier doc är det juh synd om dom,  ja undrar just nu om det inte finns nått mytto här inne som säger sig känna ett men inte gör det o drar bara historier han hittat på ??? hahahja

2007-02-14 10:47
En bekant till mig påstår sig ha de skotska kronjuvelerna på sin vind.. ( Han är 21 år )
Aldrig mer....

2007-02-14 10:52
nu ska ja ga o traffa min flickvan Winona Ryder. tjaba!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2007-02-14 18:03
lenefjäll: nejp inte speciellt, men man stöter ju på dom till å från
http://www.sthlmmd.se

2007-02-14 18:33
lenefjäll: hur vet jag att du inte är mytoman själv och bara hittar på att du känner en mytoman för att verka ball??
för sent

2007-02-14 18:37
En polare till mig påstod att hans pappa hittat en BÖRS med en miljon i kontanter och lämnat in det & fått 1000:- i hittelön.

hoho! :) älskar såna här trådar propps!

2007-02-15 13:24
jeas P21

heheh väldigt sant:D men man vet aldrig :D hah...

2007-02-15 13:25
HAHAHAHAH skön tråd :D
www.myspace.com/heshowsmusic

"En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!

2007-02-15 13:28
fattar inte varför folk fortsätter vara kompis med sådana mytomaner, tappar all respekt för sånt.

"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2007-02-15 13:30
Jag är fett fascinerad av mytomaner och önska fan att jag var en själv!

Luv em!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2007-02-15 13:37
Har en polare som på sistone har blivit ganska läskig. Tidigare har han dragit vanliga men såklart påhittade historier som varit helt sjuka, man typ nickar och håller med. Har varit ganska underhållande men ibland lite påfrestande.

Men på sistone har han blivit helt sjuk, sitter och håller låda om att alla judar är si och så, och att det självklart var judarna som låg bakom World Trade Center-dådet o kommer med de sjukaste konspirationsteorierna som han självklart har bevis för att de är sanna. När han snackar nu låter han som en äkta fascist. Han har de sjukaste åsikterna och när han kommer igång ordentligt får han Sverigedemokraterna att låta snälla... Innan var han iaf lite rolig när han berättade sina historier, men nu är han helt galen.

Skåne!

2007-02-15 13:41

hmmmmmm snurrig snubbe :D haha

2007-02-15 13:56

Visst mytomaner i all ära men de som är riktigt jävla jobbiga är de som dra smålögner hela tiden som inte gör någon skillnad annat än i mytomanens lilla värld.

Jag har en polare som alltid ska göra om saker och ting. Man frågar "Har du snackat med Ali senaste tiden?" "Ja han ringde häromdan" Fast han ringde för två timmar sedan. Det är Helt jävla onödig lögn det gör ingen skillnad om han ringde igår eller idag. Stör mig. "Jomen det låter bättre att säga häromdan" Jävel. Fan man ringer han sitter och käkar man frågar vad och han säger Pyttipanna fast han käkar Pizza. Bara för ATT. Sen lyckas han alltid få förklaringen till att det är bättre att säga Pyttipanna att låta nästan vettig. Han gör så med ALLT skorna han köpte var storlek 52 istället för 53, han tog tuben när han tog bussen, bruden han bazza var brunett istället för blond.. STÖR MIG

Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2007-02-15 15:53
hehe låter riktigt onödigt...

2007-02-15 17:04
Ett gruppbefäl under min värnplikt var mytoman. Absolut ingen hade förtroende för honom men han trodde att folk trodde honom. Tills betyget kom, då hotade han alla till livet med sitt vapen. Senare samma kväll var han borta, ingent vet var han tog vägen eller vad som hände

Utdrag ur hans liv, vad han gjorde på permissioner, vad han hade gjort innan lumpen och vad han skulle göra efter :

Hoppat bungyjump från niagarafallet

Polare med bruce springsteen - brukade bärsa med honom, hade även varit hemma hos honom på en privat tillställning med ~15 man.

Ägde en 5:a på manhattan

Jobbade som restaurangchef på grand hotel under sina permissioner (haha vår kapten ringde dit och kollade, dom hade inte en susning om vem fan han var, då sa han att han jobbade under hemligt namn)

SM rekord i tyngdlyft elller nåt sånt där skit men han hade skadat sig (och minskat vad han maxade med 150kg liksom)

m. m    m. m
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein

2007-02-15 23:06
hahaha vicken glidare

2007-02-16 03:02
Hahah var "kompis" med en sån för lääääääängesen. Det var när vi gick i lågstadiet men oj vilka historier han berättade XD Han hade vart med på nån B-inspelning av nån B-film som skulle visas på B-tv eller nått en dag. Detta var ungefär samtidigt som Star Wars episode 1 släpptes på bio, och han berättade glatt för alla att han hade fått ett fake svärd att leka med, och dom hade filmat honom när han hade lekt och sedan klippt in hans rörelser i obi wans kropp när han slåss med darth maul. Eller nått sånt kommer inte riktigt ihåg men det var rätt kul o lyssna på XD
You already know, den e on lean!

2007-02-16 08:46
Jag har en bekant som är mytoman!

Han han bjudit på historier som att Då han skruvade i traktorn så föll en 2.2 tons motor ner på han!

För det första så väger en sån motor uppskattningsvis max 500 kg och hade den vägt 2.2 ton så hade han varit pulver!

Han har sagt att en tjur sparkade han över käften och att han fick ett jätte stort ärr, men det har bleknat!

och jättemånga sånahär meningslösa lögner då man bevisar motsatsen hur lätt som hellst!

Man bör dock vara försiktig, avslöjandet kan ibland utlösa våldsutbrott, ibland självdestruktiva eller depressiva beteenden.
If the world didn´t suck, we would all fall off ...

2007-02-16 09:37
ja, mytomaner är roliga dom

2007-02-16 11:00
en bekant till mig har gjort precis allt som alla andra har gjort .
har man köpt en väska så har hon köpr hundra väskor samma dag ( ändå har hon aldrig väska )
har man skadat sig, så har hon skadat sig värre
har man nyss haft ränneskita, så har hon haft de oxå +att hon har spytt oxå ..

lite jobbigt med såna människor, för man blir gaalen av alla lögner hit och dit .. vet inte riktigt vart bristen ligger som gör att man måste ljuga ..

hoes over broes ..

2007-02-16 11:30
Många gör det tvångsmässit eller bara som en sport för att se hur mycket dom kan lura i folket i sin omgivning.
If the world didn´t suck, we would all fall off ...

2007-02-16 22:46
Barling- sHIT hur mår hon nu då:S?? de där låter ju lite läskit för en unge, va hade hon vart me om igentligen :S..

AJA nu till mina myttoman historier,
ja måste ju ta dom bästa ;)
ja har kännt en brud som var mytto, läskit mycket alltså, o ja som är väldigt godtrogen gick kanske på 50%av allt hon sa
men iaf så hade hon
-blivit tvättad i tvättmaskinen som liten,
-var tesammans med billy crawford (dom träffades på en fest då hon spydde på honnom)
-Hennes mamma jobbar för CSI,
-o hennes pappa för typ FBI...
-hon har ägt pistoler, snipers o k-pist. När vi pratade lite extra om detta då förklarade hon bland annat hur hon höll dessa vapen o hur de var att skjuta med dem.(150cm liten smal thai brud)

-Den här tjejen påstod också att hon har haft sex med kanske 80pers och att hon o hennes bror brukade ha sex med varandra i en liten by i thailand. (en storebror som inte finns på kort, o konstigt nog ingen annan vet något om)

De som var extra kul me den här tjejen var att man kund elura in henne i lögner tex fråga men du har väll bott i USA? o hon fnittrar lite lätt o berättar om hennes tid i USA. :D

peaceeeeeeeee
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva

2007-02-16 22:48
måste skriva också : ni vet att CSI är tv programet va+? de heter ju igentligen CIA,, men hon försa sig lite där ;)
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva

2007-02-27 21:12
hahaha okeeey

2007-02-27 22:32
Jo dom e roliga e dom..har stött på en del under mina dar..det e faktikst fascinerande att lyssna på deras lögner..o ju mer intreserad man verkar ju värre lögner kommer det fram..
men när man säger emot dom att  det här e ju inte sant är deras försvar att bli väldigt arga o ibland agreseiva..så va ja har lärt mej är att de e roligare att låta dom myta o sen skratta åt dom senare än att konfrentera