I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-02-19 22:46

tjejer

kommer la säkert få halva tråden fylld me sura inlägg om generalisering nu men ja undrar vrf tjejer e så himla kräsna..vrf räcker de inte me att dom trivs bra ihop o har kul me en när dom dessutom säger att dom tkr man ser bra ut??..för mej så räcker de mer än nog att ja trivs ihop me en tjejj för o bli ihop me henne..men för deras del blire alltid bara massa snack om att de inte känns rätt o massa annan skit o att man passar bättre som vän..just den komentaren e ju lika rolig o höra som om hon skulle sagt att man hade liten kuk..vet igentligen inte ens vrf ja skriver de här men de e skönt o skriva av sig iaf..

en död moderat är en bra moderat

2007-02-19 22:48

de e ju smidigare o skriva vrf..

2007-02-19 22:50
varför nöja sig med en medelråtta när man kan få det bästa?
det tillhör att leva att alltid vilja ha något bättre, inte förrän man älskar någon/något slutar man sträva och börjar leva för det man har.

2007-02-19 22:51
Jag vet inte vad du pratar om. Tjejer är inte kräsna, jag har flickvän.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-02-19 22:52

livet e me andra ord en jävla soppa som man aldrig e nöjd me asså

2007-02-19 22:53
candide P24
du har la självkalrt stora muskler,körkort,bil,jobb o lägenhet me?

2007-02-19 22:57
_Tawar_ F21

gillar du inte chucky? :P

2007-02-19 23:23
fan va mkt sånt här läggs i blandat... borde det inte ligga i vardagsfilosofi?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-02-19 23:29
casp_ P21

att gilla någon, och att ha känslor för någon är väl helt olika? att vara tillsammans med någon , så krävs väl mycket mer än att personen i fråga är snygg? visst kan man väl ha kul med en snygg kille utan att känna det där "lilla extra" som jag tycker krävs för att kunna inleda ett förhållande. jag kan t.ex känna med vissa att de inte alls är utav den "pojkvänliga" typen, och då vill man väl kanske inte vara mer än bara kompis.. (eller nåt) ?
andra kanske inte alls är ute efter ett seriösare förhållande bara.
jag levde för kicken , precis som du

2007-02-19 23:32
Candide: Jag vet inte vad du pratar om. Tjejer är inte kräsna, jag har flickvän.

Haha, jag kanske är trött nu men garvade seriöst när jag såg det där!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2007-02-19 23:33
vissa brudar är kräsna vissa inte,, så är det alltid med tjejer, du kommer ha problem flera år framåt så bit ihop och lev,,
Shit bre

2007-02-19 23:40
jo du de har aj märkt...de har gått 21 år utaqn aj ahr fått napp o lär la dröjja lika länge till minst

2007-02-19 23:41
_Tawar_ F21

han e ju skön ju =)

2007-02-20 14:18
för att dom flesta tjejerna är osäkra på sig själva och behöver därför en hel del bekräftelse... typ! 
de är en teori jag har iaf!

om inte så är dom bortskämda, stuck-up:d bitches som inte kan nöja se med de dom har. mycket vill ha mer!

Trodde du ja!

2007-02-20 15:12
det är såna brudar man pissar på, då kommer dom springande ziegenare när det är strömavbrott...

2007-02-20 15:51
då kan man ju vända på det hela och fråga varför så många killar är rädda för förhållanden?
så fort det blir seriöst, vänder dom på klacken och springer.

why?
Wisdom is wonder

2007-02-20 16:07
Tänkte precis på samma sak som vaniljj..
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2007-02-21 20:45
fy fan vad WORD

2007-02-21 23:07
vaniljj F26 Du kan få dom killar jag träffar, tycker att alla vill skaffa villa volvo vovve efter en vecka. Mendans jag bara vill ha lite tidsfördriv :p
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer

2007-02-21 23:14
Tjejer har en sak som alla killar vill ha...

Och med den saken utövar dom sin makt, så om två eller flera snubbar vill ha henne, och hon tycker om alla snubbar lika mycket självklart väljer hon snubben som har mest på gång.

Enkel matematik. Så funkar alla.

2007-02-22 00:30
En viss sorts tjejer är sjukt kräsna fram till en särskild ålder/period. Innan den åldern/perioden är nådd är det knappt någon idé att engagera sig eftersom man ändå aldrig kommer att kunna uppfylla en tiondel av alla krav och förväntningar, vilka verkar finnas samlade i något slags kollektivt undermedvetande (Fuck you, Sex & the City, Veckorevyn och allt annat vad-fan-de-nu-heter! Fuck you!).

Innan den här jävla prinsessmentaliteten gått över är det inte lönt att ens försöka med lite allvar. 
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost