I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Mailvänner

Övrigt - Blandat

   

2007-02-20 15:41

Sökes: Mailvänner

Några sånnahär "kontaktannonser" (om man vill kalla det så) har varit uppe den senaste tiden. Låter kanske lite töntigt och mellanstadie, men det skiter jag i.

Det är såhär att jag jobbar på ett ställe där jag har rätt mycket "ledig" tid att bara sitta av. Då är det rätt trevligt att få ett mail lite då och då. Sen om andra är intresserade kan dom ju skriva en egen "annons" här.


Jag börjar:


Jag heter Carmen och är 20 år. Bor lite här och där i Sthlm, i skrivande stund på Söder. Jobbar heltid på ett företag som "ritare". Då jag är ledig hänger jag med min kära pojkvän och mina sköna kompisar. Åker skidor och snowboard så mkt jag bara kan på vintern och på somarn blir det en del wakeboard. Annars ritar jag en del, tar gärna en öl eller två, eller bara hänger i gäng!


Kändes som en rätt opersonlig beskrivning kanske. Men om d e nån som undrar nått så är det bara att fråga!



Go ahead, be my penpaaaal