I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Abbonenten du söker kan inte nås för tillfället."

Övrigt - Blandat

   

2007-02-23 13:34

"Abbonenten du söker kan inte nås för tillfället."

Något jag stör mig på som fan, och har gjort jävligt länge är den här rösten man absolut inte vill komma fram till när man försöker få tag på någon. "...(Andetag) Abbonenten du söker kan inte nås för tillfället".


Det jag hatar mest med hela skiten är det här andetaget eller stönet som kommer innan hon börjar prata. Det låter fan som att någon spolar en toalett dessutom. Vafan, det minsta de kan göra är väl att visa lite jävla hyfs och gå ut från toaletten innan de svarar!


Med dagens utveckling finns det hur många dataprogram som helst som man kan redigera ljud med, klipp bort andetaget! Jag känner mig fan lurad! Det värsta är att de tar betalt, de tar nån uppkopplingsavgift för samtalet. Lurendrejeri!


Jag har komviq kompis, och det som ska vara så fantastiskt med comviq kompis är att samtalet kostar 0kr/min, dock har jag märkt att man endast kan prata 2 timmar i följd. Det får man lov till att upptäcka själv dessutom.


Men tillbaka till det här med samtal, jag kollade upp vad samtal egentligen betyder, bara för att vara säker på att jag inte missförstått innebörden med det hela.


Deras definition lyder enligt följande: BETYDELSE: om förhållandet att två l. flera personer tala med varandra: samtalande; äv. konkretare, Om enskilt fall av samtalande l., sammanfat- tande, om två l. flera personers yttranden till var andra vid ett visst tillfälle l. om ett visst ämne;


Ni hör själva, det handlar om personer som pratar med varandra!

Precis som jag misstänkte.


Så varje gång jag kommer till den här rösten "Abbonenten du söker..."

Så försvinner pengar från mitt kort hos comviq, är det konstigt att man känner sig blåst?


Jag har väl fan inte haft något samtal? Det är ju ungefär som att betala en prostituerad för ett samlag när man själv suttit och runkat för fan!


Så vad ska man göra? Ska man bara acceptera detta som allt annat skit? Eller ska man reklamera sitt samtal? "Hej, jag var inte nöjd med mitt samtal, det var inte riktigt vad jag tänkt mig!"


Tänk hur mycket pengar comviq lär tjäna på detta, fy fan asså...


Nån som känner igen sig?


Lägg av, är det sant?