Eva Longorias underkläder i Desperate Housewives
Vad är det för märke som gör så ljuvligt fina grejer i massa sköna färger och material? Har hört namnet nån gång innan, men inte lagt det på minnet, och nu försöker jag bara snabbast möjligt få tag på det igen.. VILL HA.
victorias secret?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
haha jag la också märke till dem... vet tyvärr inte va de e för märke dock!
JMD, Jag Måste Dansa!
Tittade också på de. Söta saker.
Signatur får rum här
nä.. inte victorias secret.
shorty
Inte bara ikväll, utan alltid! Vore ju drömmen att få vara Eva när hon blir påprackad allt det där fina..
Jag håller tummarna allt vad jag orkar för att du är tjej, katt_
Signatur får rum här
åffer, var nu inte så fördomsfull =/
Jag kom på det! Agent Provocateur, för er andra som kanske också undrade..
länka bild
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
åh ja vill pilla på henne!!!!!
Käft då.
http://www.agentprovocateur.com/danni.php
bara ett exempel ur alla vackra kollektioner..
Shit va snygga grejer de fanns där.. vill ha vill ha vil ha! =)
Inte bara ikväll, utan alltid! Vore ju drömmen att få vara Eva när hon blir påprackad allt det där fina.. hahahaha ja läste "råpackad" ist för påprackad :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2007-02-28 11:45
Agent Provocateur känns lite mer "kinky" än det hon brukar ha på sig i DH (som är mer sockersött), jag tror på på spoylt som Sän länkade =) Dock ska Agent Provocateur öppna butik i sthlm snart! Sviiiindyrt men ack så snyggt.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
hoho födelsedagspresent till flickvännen, jatack!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Det är Spoylt
Som dröm var den vacker att få!
De är dock väldigt små i storlekarna. C-kupan som jag i vanliga fall har, var jätteliten så jag skulle behöva D-kupa. Så hoppa upp en storlek är ett tips.
Som dröm var den vacker att få!
I Desperate Housewives använder hon både Spoylt och AP.. jag har gjort research =)
ÅH, jag ÄLSKAR sådana underkläder! Kan man få tag på Spoylt i Sverige? När öppnar AP sin butik? Ungefär hur dyra är dessa märken, dvs vad går genomsnitts-BH:n osv?
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
ATlien
en ett set med bh och trosor från AP går på några tusen, Spoylt är lite billigare.
och just det ja, Spoylt finns i Sverige, Stockholm. Om du bor i Skåne är det dock närmre till Köpenhamn där det finns en butik som säljer märket.
Jag bor i Stockholm. DAMN, några tusen? I need to get myself a sugardaddy! :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Hazn_
vad är du för nån egentligen.. vad, enligt din smak, är fint om inte detta??
katt_: Stilrent skit utan massa onödiga krimskramskanter och skit överallt.
katt vad heter affären i köpenhamn? Den danska återförsäljaren enligt spoylts sida ligger i kolding vilket är på Jylland.
Fried little fishies
Why så dyyyrt.. Vill ha!
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
Agent Provocateurs hemsida såg ju ut som ett horhus, säkert att det inte är lyxhoror man köper istället för underkläderna, därav priset?
men spoylt då? det var väl fina saker Guano?
Inte direkt min smak men det var ju inte smaklöst iaf.
Nån kille som skulle lägga en lax på ett par boxers?=)
Sän
Det setet kollade jag också på.. riktigt nice!!
Steevoo: Jag skulle lätt göra det! Det är ju förbannat viktigt hur man ser ut under sina kläder... insidan som räknas, right?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic