I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

forsvunnen kompis...hjalp!!!

Övrigt - Blandat

   

2007-02-28 22:05

forsvunnen kompis...hjalp!!!

nu ar det sa har.. for ca 1 ar sen larde jag kanna en utav varldens sotaste o goaste tjej. vi blev snabbt bra kompisar o umgicks konstant. vi firade min fodelsedag o hennes 18 ars dag tillsammans. jag var med henne nar det tog slut mellan hennes forsta karlek (o nar dom blev tillsammans igen) o hon var med mig nar det tog slut med mitt X. allt var frid o frojd tills hon akte till Italien med hennes pojkvan.

Nu borjar problemet.

hon skulle vara borta en manad. Nar hon kom hem horde hon aldrig av sig. jag ringde manga ganger, signaler gick fram men hon svarade aldrig. jag skickade massa mess o fragade om hon var ok, att jag var orolig osv. aldrig nagot svar... sa for nagon manad sen gav jag upp o lite senare bestammde jag mig for att aka hem till sverige igen. ( jag ar fortfarande i spanien, aker hem snart). Sa mycket vet jag.

For nagon dag sen dok hennes pappa upp pa min kompis jobb o borjade fraga om vi hade satt henne osv. hon har tydligen varit hemma sen oktober. hon hade lamnat ett brev hemma hos henne dar det star att hon ska aka till england. hon tar inte med sig nagra klader alls. inget smink, inte natt forutom en nallebjorn.

Jag ringer upp honom dagen efter. stammer traff med hennes foraldrar for att rensa luften lite o veta vad hon haft for sig. tydligen sa ar hon 16 ar ( hon har ljugit om sin alder for oss) . Har tydligen varit hemma hos mig(?) under tiden efter hon kom hem fran italien o nar hon forsvann. tom firat nyar med mig pa mitt jobb.
Hon hade snackat mycket om en engelsman som hon jobbade med oxo for hennes foraldrar. dom tyckte inte om att hon umgicks med honom, for att han var mycket aldre an henne.

vi vet:
*att hon ljugit mycket.
*att hon tagit ut alla hennes besparingar
*hon har raderat alla mail, alla sms, telefonsamtal osv( hon lamnade SIM kortet hemma)

hennes foraldrar sokte upp engelska mannen for att fraga dom om han visste nagot forsta gangen sa han att dom inte skulle vara oroliga, for hon var hos nagra kompisar har i torrevieja. dom sokte upp honom idag pa hans jobb.

Dom fick reda pa:
* att han forsvann dagen efter dom fragade ut honom
* Han har salt sin motorcykel
*Han hade sagt till nagon kompis att han hade fatt jobb i Leeds
* att han ar 46 ar gammal
* hans pass nummer
* hans adress i spanien

sa alla bevis pekar att hon akt med honom just nu. vi trodde forst hon hade dragitr till sin pojkvan i italien, men ja, ni fattar.

Sa jag tankte kolla med er har (som brukar vara SA pahittiga) om ni kunde hjalpa mig o hennes foraldrar pa traven.S
nalla kom med forlag hur man kan hitta henne. snalla.
det uppskattas sa mycket.


som sagt vi har kollat upp hennes mobil o hennes bank, vi ska ga till konsulatet imorgon o vi ska ringa till olika flygbolag for att se om hon har akt med nagot...

tack i forhand.

Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss