Värsta / konstigaste saken en lärare gjort er?

Övrigt - Blandat

Värsta / konstigaste saken en lärare gjort er?

Jepp Som rubriken lydeeeeeeeer:D
Inget specielt har hänt typ hoss mig såå ..

Typ har blitt slagen i ryggen typ :P o att en annan lärare rycker sönder min tröja typ så jag spottar på han o sånt:D
och har tidagre blitt hotat typ , elle han rar upp knyt näven mot mig:P O lärare o har kastat hålslagaren o sånt:D

Något specielt som hänt er:D? haft Sex mä en lärarer :P? Nån som har försökt flörtat ? nån som Attackerar ? Vad som helst!! Skriv!:D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
vi hade en lärare i femman som kändes lite si och så, han var väldigt rolig men han var även väldigt närgången tjejerna och våldsam mot killar som inte skötte sig. en gång så hade kallsens clown gjort nått och läraren drog honom i håret och nästan slängde ut honom ur klassrummet.
han dömdes några år senare för sexuellt övergrepp och misshandel.

Inget värsta mer än en engelska lärare som dumförklarade hela klassen o gick från lektionen...

Konstigaste va att ha en sjuuukt snygg gympa lärare!
Även supertrevlig och fick mig att vilja ha gympa varje dag, slutade med att vi drog iväg på äventyr efter plugget osv. inget sexuellt alls utan bara sport aktiviteter. skitkul men ovanligt me så entusiastiska lärare.(i högstadiet)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min tysklärare i gymnasiet envisades alltid med att sjunga "Ja må du leva" på hebreiska varje gång någon fyllde år. Och i mellanstadiet blev jag utkastad från träslöjden för att jag petade på dammsugarslangen.
shake it!

Hade en klassföreståndare i 6an som hade väldigt klent psyke. Vid ett tillfälle började hon gråta (minns inte varför, det hände ofta) & rusade ut ur klassrummet. När hela klassen suttit där i en kvart utan att hon kommit tillbaka så gick alla ner till skåpen, lektionen verkade vara avblåst. Då kommer hon ner till oss & skäller ut oss för att vi gick från klassrummet..
Behöver jag säga att hon inte blev långvarig?
Har hört att hon gifte sig & skaffade barn med den galna naturkunskaps-läraren & att de nu äger en fiskfarm (!) tillsammans.
Lycka är ett sätt att resa, inte en destination.
Min hemkunskapslärare i nian förväxlade mig med en annan snubbe i klassen så vi fick varandras betyg... vilket var bra för honom, men mindre bra för mig.

Har aldrig blivit agad av en lärare, vilket är ganska tur...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Min tysklärare i gymnasiet envisades alltid med att sjunga "Ja må du leva" på hebreiska varje gång någon fyllde år

Hahhaha fan va sjukt :)
Hade en sadistisk lärare nån gång i 5-6an. Han tvingade folk som pratade hålla encyklopedier rakt utåt i 10 min, och när man är 11-12 bast har man inte så mkt kött på armarna. Många bröt ihop o börja lipa, då fick dom smisk. Han la dig verklgen på mage på hsn knän o smiska dig, riktigt hårt. Han sitter fortfarande i fängelse, för han hade gjort det på flera skolor.

haha
Han la dig verklgen på mage på hsn knän o smiska dig, riktigt hårt

framför alla lr? knas..
zombastic fantastic
när jag gick 3:an så snackade jag och en annan kille för mycke på lektionen så då tejpade idrottsläraren igen munnarna på oss! hahaha
// be the change you wanna see in the world
jag bajsade i en lärarens öga i 5an.
stripnigga, du går väl i 5an?

----

Typ har blitt slagen i ryggen typ :P o att en annan lärare rycker sönder min tröja typ så jag spottar på han o sånt:D
och har tidagre blitt hotat typ , elle han rar upp knyt näven mot mig:P O lärare o har kastat hålslagaren o sånt:D

vad räknas som att något har häntför dig då? :P

http://www.rael.org . .
sista terminen i 6:an så fick jag och några polare separata bås längst bak i klassrummet så vi inte skulle störa undervisningen...hehe rätt grymt ändå, lite som att ha ett kontor där längst bak

en lärare på högstadiet började av okänd anledning prata om hur det kändes att ta morfin, han var väldigt inlevelsefull och sa att det kändes som att "Svääääva på molnen" (nåt i den stilen) och gjorde vågrörelser med armarna

har inte haft så skumma lärare egentligen...eller min klassföreståndare uttalade mitt namn fel i tre år (svenskt namn förövrigt)

Coola killen, verkligen.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
jag had een lärare på gymansiet som satte mitt betyg i naturkunskap och biologi inte efter mina kunskaper inom områderna utan efter att jag rökte så jag fick g istället för mvg skööööööööönt
bögen som bajsar
när jag gick i trean hade vi en lärare som gav oss två alternativ
1. sitta i "pluggrummet" å plugga matte
2. kolla film, men då va man tvungen att sitta kvar oavsett

vad väljer man????

då satte han på nåt porrliknande å sa att vi va tvungna att titta för att vi valt att se film.

han blev avskedad och sattes in på hem.

+ att han slog en kille över käften på en tidigare lektion.

Sirboss

Det verkar skumt:S, Hemskt att han lappade till en som bara är 9 år:S

Själv har jag inte vart emd om så mycket mer än att min klass fått vår svenskalärare att gråta ett antal gånger och att hon lappade till en kille vid ett tillfälle när vi hade "ringen" (pratstund om va som hänt underveckan, vilka som vart elaka osv, och det löjliga är att vi gick i nian(Y)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
ja, de va helt sjukt faktiskt.

rätt vidrigt att han sa nåt i stil med "nu ska vi se hur vuxna gör när dom gör barn"

Jag har druckit med min egna vikarie, rätt coolt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
har haft sex med min gympa lärare
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD

Konstiga lärare är ju mer regel än undantag känns det som. Är det psykfall som söker sig till läraryrket eller är det så påfrestandet för psyket att lärarna blir galna efter ett tag? Jag har haft lärare som senare suttit på psyk, raggat på mig när jag varit och handlat, torskat för sexualbrott etc. En lärare hade "jobbat" på fasta paviljongen på Säters mentalsjukhus (Mattias Flinck, Thomas Quick, ring any bells?) och brukade berätta galna historier om grejer som hänt där. Ingen var riktigt säker på om han egentligen varit intagen, han var riktigt skum. Kom ibland och skulle busa med oss elever i korridoren men alla flydde pga hans svettlukt=/

Jag och en polare sitter och snackar och helt plötsligt tar läraren av sig sin sko och kastar med full kraft mot oss. Vi hinner ducka men den lilla killen bakom oss får skon på näsan och således knäcker den. Detta är helt helt sannt och hände i 8an.

Läraren var från Dalarna så kanske därför
www.erikbergstrom.se
Just det. När vi hade studentfest på Gästis i Vallentuna blev vår gympalärare så packad att religionsläraren fick gå hem med honom. Det var ganska roligt och jävligt talande för Vallentuna kommuns befolkning.
shake it!
Skrämmande många som vart med om våldsamma lärare.

När jag gick i trean hade vi en träslöjdslärare som sedan länge kallades "Trä-Hitler". Han var cepe och det gick helt sjuka rykten om vad han gjort med tidigare elever. Jag skulle inte bli förvånad om de var sanna med tanke på hur han var. Han ryckte mig i håret en gång för att jag var "uppkäftig", tog en kille i nacken så hårt att han fick märken osv. osv. Störda människa, skulle lätt kunna få fängelse om alla drabbade anmälde.

Det värsta var att de andra lärarna inte brydde sig när vi berättade. De trodde väl att vi överdrev. Man inger tydligen inte så stort förtroende som nioåring. Tyvärr.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
haha på min skola finns det en hel del sjuka lärarae, en som sa att en elev såg ut som en fitta o att en klass var adhd b arn hela högen, men han har gått i pension, skönast/sjukast ä en gubbe som är alkolist, han ä stenkåt på alla brudar o favoriserar som fan o dansat full påå borden inför min klass en gång, o så knivhotat en elev o haft me sig porr o masser, skit, men min träslöjdslärare ä pedofil, de här låter verkligen inte sant men det sjuka äre att det faktist är sant. klart vi har normala o asschyssta lärare med men, de finns ju undantag. sjön tråd :D peys

När jag gick i 8:an hade jag en gympa lärare som var iranie och hatade kurder o somalier. Han klämde en somalie punggkulor så att pojken rulla på golvet o lipa som fan. pojken hade bara känt på gympa lärarens flint.
En annan gång kastade han en basketboll på en somalis huvud sa att han börja gråta. Pojken hade bara pratat för mkt!

Varje gång en kurd inte gjorde bra ifrån sej på lektionen sa han att d berodde på att han va kurd o att alla kurder va dumma

Jag va med i elevrådet så vi lyckades kicka ut honom:)
From delusion lead me to truth
From darkness lead me to light
From death lead me to immortality
Min lärare köpte ut till mig förut. Samma lärare satt vi några och drack med undertiden berättade hon hur mycket hon ville suga av min kompis, eller mer ropa ut det.
Han blev rädd och gick.

gammal gympalärare slog ner en elev med en innebndyklubba
karl,det håller jag för mig själv ;)
haha, en killkompis tittade på en tyg-docka som våran syslöjdslärare hade gjort. killen drog iallafall ner byxorna på dockan och fann en tyg-snopp på dockan och hela klassen började asgarva. syslöjdsläraren blev helt hysterisk, skrek ''HUR SKULLE DU KÄNNA OM NÅGON DROG NER DINA BYXOR'' o sprang efter killen samtidigt som hon försökte dra ner hans brallor... :(

hon var helt galen den tanten. tror att hon fortfarande är kvar som lärare.
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
hade en vikarie som kommenterade det vi ritade i våra böcker, vi ritade vapen och han sa namnen på de och lät oss rita vidare haha, va iofs i mellanstadiet en dag, då ska ju vikarien nästan bara va där och uppehålla barnen med nåt

min lärare i lågstadiet drog mig i örat bakifrån min rygg så ja va inte ens beredd. sen va hon typ 64 år gammal och hade vitt hår, så hon hade vart med ett tag
Jagat mig med ett järnrör. En gympalärare för jag vägrade springa.
haha fan va sjuk :D nått mer?
en mattelärare som jag hade förut gick omkring å tvångsmasserade folk unde lektionerna.. en polare till mig hade en fet finne på axeln när han börja masera, så han skriker till honom att sluta.. mattelärarn snurrar ett varv å försöker massera han igen.. samma lärare slappade till en brud på röven när hon skulle ut.. la armen runt elever när de ville ha hjälp...

han har slutat nu förresten, har väl lblivit varnad...

min nuvarande engelska lärare tog in mig på samtal efter en lekton å snacka om att min frånvaro var lite väl hög... detta sa hon sugandes på sina glasögon med vad som förmodligen var tänkt som en sexig röst...
rusade ut därifrån...

i grundskolan hade jag skönaste lärarn i svenska & sen samhälle... han drog massa paralleller hela tiden, och glömde bort vad han pratade om igentligen.. så han fortsatte med sina sköna paralleller tills lektionen var slut... det hände att han frågade oss om vi mindes vad han snacka om i början... lite vimsig asskön... tyvärr visade jag aldrig jag gilla honom, utan var en kaxig snorvalp som tyckte att det var angrepp att tvinga nån ta av sig jackan på lektionen...

en vikarie vi hade i kulturide historia var också stört skön...
hon hade batiktröjjor o liknande kläder, och så var hon enormt teatralisk... verkligen visade vad hon kände för olika grejjer... men även vilka i klassen hon inte tyckte om, o vilka hon gilla...
störtskön iaf, kom in i klassrummet skrikandes HEEEJ allihop och sen nått teatraliskt glädje-fall ner på sin stol... om nån fattar vad jag menar.
engelska lärare, het? varför inte liksom?
jag hade en lärare i högstadiet som på en mattelektion gick fram till en kille som satt vässade sin penna med en sax, tog ifrån honom saxen och klippte av killen en rejäl hårtofs! SJUKT otippat gjort av 60åringen! killen i fråga var dock nära på gråten:P
Hällre död än neon grön.

Fett sjukt :D
"Anna du är sådär gullgi att ma nvill äta dig, därför drömmer jag alltid om dig innan ajg somnar för då sover jag gott"

vem ahr sagt d:P
Hahahaa, fan va härliga historier.

Brukar oftast, där ja bodde förut, träffa mina lärare på krogen. En av dom va alltid stupfull, o på skolresor me eleverna han hade, super han med. O blir stupfull.
Han har även tafsat på en av sina elever ute på krogen när hon dansade.
Men man KAN inte hata honom, för han är så sjukt rolig annars. Sådär... ... segkul >_< haha.

Sen på lågstadiet hade vi ett gift par som klassföreståndare. Dom va helt psyko.
Mannen va världens toffel, när frun (barbro) inte va me va han så grymt elak, o dumförklarade alla, men såfort hon kom in började han stamma o grejer. Han va livrädd för henne, men de va vi alla iof.. haha. Hon va grymt elak.
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
annibuss F18

Fixa bild, annars tror jag dig inte.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
ville_du_nåt : jag sa inte att jag är gullig jag sa att min lärare var knäpp

elerl ajg sa inte det me ndet var det som var poängen

hahaha fett :D Min klass kompis Satt o fotade på en lektion så musik läran dampade bara o tog mobilen o dängde den i bordet så den gick i hundra bitar:P o en annan gång när han dampa så slog han allt vad han hade påd den Runda stora krash saken på trummsättet när han skule lära en elev spela , så han fick tinnetuss :P
Jag blev väldigt road en gång när en av mina lärare kommer inspringande i klassrummet och skriker till mig: "DU ÄR K-A-S-S (han bokstaverar det)! Vet du vad det blir? KASS!"

Minns inte varför han sa det dock, hela situationen var mest - wtf?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
annibuss F18

Det är orelevant, jag vill fortfarande se bild på dig.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
jag blev släpad till rektorn en gång av en lärare för jag målade på en vägg som jag skulle måla på.. hade det som projekt i bild när jag gick nian.

sen var det en lärare som släpte en låda böcker i huvet på mej när jag inte var tyst
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
min gamla biologi larare som va typ 50 och skabbig berattade att han hade runkat pa morgonen innan han kom till skolan, det var typ hans satt att forklara att det ar en naturlig grej att gora.

och mina foraldrar som blev sura for att jag skolkade mycket... om de bara visste hur lektionerna var.

trådskaparen verkar riktigt häftig genom sitt inlägg.Lovar det hänt honom nyligen så han måste skryta om det.

Nåja.
Jag är snäll mot mina lärare, dom ska ju somsagt betygsätta mig senare.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
SiQ1 P27
Tommy Cooper-style på den där!