I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skumma drömmar

Övrigt - Blandat

   

2007-03-14 14:02

Skumma drömmar

Förra veckan drömde jag riktigt jävla sjuka saker alltså!

Först drömde jag att jag och en kompis skulle kolla på film, så han satte sig vid datorn och skulle ladda ner nåt, plötsligt va vi i skogen och en gammal kärring jagade en liten unge(7-8år) och sen skulle hon kasta han i vattnet men ramlade i själv, så jag hoppade i vattnet och tog ungen och gav han till kärringen som då hade blivit michael myers, och sen va vi plötsligt hemma hos mig och michael tog ungen i ryggskinnet och körde igenom en äckligt stor spik genom ryggen på han, då vart jag och min kompis skitglada och sen var vi i hans rum helt plötsligt och då sa han "vi tankar nåt annat istället".

Dagen efter drömde jag att morsan hade sagt något åt mig som fick mig att inse att jag skulle ta livet av mig, så jag slog sönder alla spel i mitt rum och sen dödade jag 2 av mina bästa kompisar, och 2 gamla kompisar, sen dödade jag 2 av min syrras kompisar, sen skulle jag gå upp och döda min mamma men då sa hon att hon bara skämtade, då vart jag skitpissed för att jag hade haft sönder alla mina spel, brydde mig inte om att jag hade dödat 6 personer, sen tror jag att jag tog livet av mig för de va bara svart ett tag.

Jävligt skumma drömmar har man ibland, men jag har fan aldrig drömt att jag har dödat någon förrut.

Någon annan som har dödat nån eller gjort nåt riktigt galet i en dröm?

"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"