Everlast?

Övrigt - Blandat

Everlast?

Är det någon som vet var man kan skaffa kläder från märket Everlast?
Nu menar jag inte boxningshandskar, mitzar och dylikt utan kläder.

Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
budohuset eller nå sånt finns som säljer kampsportprylar :) kan ju googla å kolla! :)
((MAAD))

Tror bara de har just boxningsshorts och sånt. Men jag söker någon butik i sthlm, inte onlinebutik.

Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
budo fitnes har tidigare sålt massa hoddys och liknade skit. dyrt och fult är det. men är du ett spirerande gym mongo med behov av att synas på stan så vist go a head.

inte som jag går runt på stan med min bälten på mig eller svård på ryggen.

dock värkar det popis pland folk på pendelnd ut mot södertälje att ha sina teakwondo klubb jackor och annat skit på sig sammt i rålis på somrarna har folk gämt tap out kläder på sig för att visa på någon form av skills i ringen om nu man skulle tveka på det.

alla seriösa klubbar jag känner förbjuder folk att bära klubb t-shirts och annat utan för klubb lokalen. mycket bra beslut tycker jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
typ ullared, cp billigt och inte alls snyggt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Tråden ska vara på köp & sälj.

Iaf. Du kan hitta det i vilken träningsbutik som helst.
Det finns på budo, det vet jag, där finns boxningshandskar och träningskläder för rimmliga priser.

whoopzidoo
men guuud

storpajsarn>> Käderna är inte till mig utan en polare, tränar inte ens.
Att folk går runt med föreningsloggor utanför klubben är en helt annan sak men väldigt smaklöst, yesbox!
Kläderna ska tydligen inte finnas kvar på vanliga sportaffärer som stadium.

Äh någon moderator får väl flytta den här tråden om den inte lämpar sig här.