Toastare
2007-03-20 16:30
Pati din hund är så söt :)
Jag skyller allt på Emma!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo, tack för hjälpen! :)
.........
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Toastare
2007-03-20 16:56
hur vet ni att det är korsningar med pitbull? det är ju väldigt ovanliggt med renrasiga pitbulls i sverige.. men många som säljer valpar som innehåller pitbull...
hehehe , jag har man inte sett stamtavlan (ampb kan ju reggas i klubbar utomlands osv) påstås nog de mesta. mest troligt är ju dock att man har en blandning med amstaff o ev staffe i sig när de snackas om pb
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bojjarn min instinkt sa att jag skulle tvångs kela med din hund ifall jag träffade den!
413
mamman är renrasig amstaff och pappan är halv amstaff och halv pitt
BountyBoo: Haha, tänkte just skriva samma sak till dig =) Tycker Ajax ser så häftig ut med sin "bläs", verkligen perfekt på ena sidan! För tillfället har ju Dalton ett svullet blåtireöga, men snart är han lika snygg igen och då blir det nya bilder =D
Toastare
2007-03-20 17:02
Peppis jo, precis om de inte är reggade i USA och med stamtavla så är sannolikheten minimal att det är en pitbull...
Toastare
2007-03-20 17:02
Pati haha, tack :) Varför har han fått en blåtira :(
jag kan inte vara hundraprocentigt säker.. det vet jag med. men det känns som det kvittar om han är pitbull eller ej.. tjejen jag köppte den av gav mig den här informationen och det är igentligen det enda jag har att gå på.. har träffat valpens föräldrar iaf och dom var väldigt väluppfostrade och fina så det är viktigast för mig...
BountyBoo: Borde bilda handsome gents-klubb eller nåt. Just boootiful! =) Han blev biten på dagis stackarn...!
Toastare
2007-03-20 17:11
Pati Ja, verkligen! :) näe, stackarn... när ajax gick på dagis så var det alltid en hund som slabbade ner hela hans huvud. Så när jag hämtade honom hade han slemhuvud..
Toastare
2007-03-20 17:11
bojjarn det är sant!
BountyBoo: Hahahaha, vad roligt det lät...! Lite charmigt är det ju med slemhuvud, betyder ju att han har en kompis!
Har nagon skamtat till det och langat bild pa sin flickvan?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Toastare
2007-03-20 17:22
candide nej, men en dammtuss har kommit... tokroligt!
Toastare
2007-03-20 17:23
vaniljjj man vill bara klappa dem.. de ser så mjuuuuka ut.
BountyBoo ah det är dom oxå :) sammetspälsar
Wisdom is wonder
Återkommer me bild på min hund gibson :) som jag ska hämta på fredag:D
Den Svenske Fanclub
Toastare
2007-03-20 17:32
SledNeck vad är det för ras? var det dvärgschnauzern?
Japp, på fredag så är den 8 veckor... :) så då får man hämta den. så jääva söt är den.. vänta får ni se
Den Svenske Fanclub
Toastare
2007-03-20 17:35
SledNeck svart, vit eller salt/peppar i färgen? Aw jag vill också ha valp... de är så söta, men jobbiga. Men mest söta!
BountyBoo Svart silver ja de ska bli super kul, lite joobbigt. men värt.
Den Svenske Fanclub
Toastare
2007-03-20 18:53
BogSkallen det går inte att länka från zoonen
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Glittra aka Snarkhunden=)
413
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
hmmm, mysko
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
cera yes indeed. snark-,kissainne-,ätamassor-,rullasigidödasjur-hunden:D
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia F19, Sjukt söt rottis! Bless
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
hur laddar man upp bilder från sin egen dator?
vi är överallt!
tack så mkt crank_dude =)
vi är överallt!
funkar inte....suck
vi är överallt!
Toastare
2007-03-20 23:51
Corazonzita F21 Gud vilken söt nakenmage!! Å han är prickbyxa också.. det är min hund med. PÅ sommaren blir hans prickar mörkare på magen och insidan av låren.. :)
Toastare
2007-03-20 23:52
Dacke de är svårskötta.. man ska gärna inte tappa dem. Många tror de kan leva under vatten helt.. men de vill helst sitta ovanför vattenytan och krypa ner ibland. Speciellt när de ömsat skal, för då måste det nya skalet hårdna. _Nova_ Är det en tibetansk spaniel? Jag tycker de blir sötare och sötare.. ser ut som Falcor (draken) i Never ending story. Såg en som var chocolate tan när jag var i Wien, så sjukt fin...
bountyboo ingen aning om va d e haha..d e en sån där Rescua hund från Spanien...känns som d e massor me raser i..men om nån vet vad d e för ras i henne vore d kul hehe...
vi är överallt!
My heart lives in my vagina.
Jag funderar stenhårt på en Chincilla(?) nu!
413
chincillas (samma här stavning?) är coola. fast när min polare ägde sådana var vi på utställning med dem...och domaren som dömde ägde en chicilla-farm...alltså för päls...de var lite sådääär
chinchillor är uderbara husdjur, men de är rätt patetiska på det sättet att de inte tål höga ljud, kan skrämmas ihjäl av en dammsugare till exempel. det kan vara bra at tänka på innan man skaffar en. det och att de lever bra mycket längre än tex marsvin, min lillkille är som sagt över 10
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?