|
|
|
|
|
sperms
vart vänder man sej för att sälja lite spermier?
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
|
|
|
Jag skulle nog aldrig kunna sälja mina små riddare även hur fattig jag än var, skulle kännas konstigt att man skulle kunna träffa på sina små liv på stan utan att veta om det. skulle man visserligen kunna göra nu också, men ni förstår vad jag menar.
|
|
|
|
|
|
Vad säger lagen? I Sverige har man beslutat att barn, vid mogen ålder, som tillkommit genom spermadonation har rätt att få veta sitt genetiska ursprung. Det innebär att donatorn kan bli kontaktad i framtiden av barnet.
jobbigt?
|
|
|
Går nog inte att tjäna så särdeles mycket pengar på det faktiskt. Förutsatt att du inte hittar ett par som är riktigt intresserade av just dina gener och är villiga att betala för det.
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
|
|
|
Jag vet att man far 50 euro for det har i Barcelona, har funderat pa det nagra ganger.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
Men tänk om ni blir uppletade av era kids sen :S
|
|
|
Jao, då fan lär man den allt man kan!
|
|
|
Man vill ju inte gora det om man ska bli uppletat av knodds senare i livet.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
Jag läste "svälja" först.. Det var ju fel.
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
|
|
|
jag funderar på om man ska frysa ner lite sperma på nått ställe ifall sperman skulle vara dålig i framtiden!
// be the change you wanna see in the world
|
|
|
Har för mig att man får rätt så bra betalt på andra sidan sundet, dvs i Danmark. Tror dock inte man får en krona i Sverige(?)
b0b0b0b0
|
|
|
men har kollat igenom sidan nu och ser forfarande inte hur mkt man tjänar på det.. någon som vet?
|
|
|
Superriotguy Vad säger lagen? I Sverige har man beslutat att barn, vid mogen ålder, som tillkommit genom spermadonation har rätt att få veta sitt genetiska ursprung. Det innebär att donatorn kan bli kontaktad i framtiden av barnet.
|
|
|
kul om man är ute på krogen och raggar upp ngn söt tjej som man inte vet hur gammal hon är, sen visar detsig vara ens egen dotter när man bjuder på frukost dagen efter. Mohahaha
-
|
|
|
men tänk så sitter ni ensama i en liten etta om 20 år helt olyckligt men så knackar ditt försvunna barn på dörren...
anyway i Uk får man 50 £ per gång högst 3 ggr i veckan...de e ju ändå en sjysst extra inkomst ...o du kanske gör nått stackars par jätteglada...
|
|
|
hlgrsn
HAHa jag gjorde också det, jag ba wtf's wrong with him? :S
|
|
|
wanda har vart där
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
|
|
|
Dirt_McGirt P20
öh, så man kan tjäna 8400 spänn brutto i månaden genom att wanka 12 gånger? fan vilken efterfrågan...
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
|
|
|
WTF! Här har man ju ovetande gått miste om miljoner!
|
|
|
menbarasluta F75 joo ja kan nog tjäna bra på det, men ja tror det blir svårare för en 75 årig dam ...tihi
|
|
|
Men tänk efter. Ni donerar sperma och får 400 kronor för det. Om 10 år kommer er unge till er... Antagligen ful som fan för att nån äcklig kärring som inte kan få sig ett ligg går dit och haffar skiten... fy fan, min unge ska vara beautiful.
|
|
|
PrinsMio P21
Men tänk om ungen blir en svinrik gangstarapper med album som sålt miljoner. Och vill ge dig din beskärda del. Soft va?
|
|
|
"Om du blir godkänd som donator vill vi att du kommer minst 1 gång per vecka och lämnar sperma för nedfrysning". Soft att gå och runka på sjukhus en gång i veckan.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
|
|
|
hur mkt cash får man för det där då?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|