|
|
|
|
|
Somna på dom mest ovanliga ställerna?
Har sen när jag börjat gymnasiet kunna somna i princip var som helst, idag åt jag å en polare oss proppmätta med mcdonalds med +meny å allt ;D goa tidern, hur som helst så gic vi å la oss på en buss och somnade och vaknade kanske nån timme senare av ett ryck >.< vi hade håltimma å missat dom viktigaste lektionerna, haha, har ni haft tendens å somna på andra ställen än hemma? :P
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Varje gång jag tar bussen till skolan. så somnar jag på hem vägen. Så jädrans skönt. Somnade senast idag på bussen från skolan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
jag somnade på burren, vaknade när min skalle ramlade mot tanten brevid mej.
PAO!
|
|
|
parkbänkar hela dagen
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary.
http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
|
Graffare
2007-03-28 21:00
|
spårvagnen påväg hem från skolan.. vaknar upp utav att chaffissen väcker mig vid endhållplatsen, snacka om jobbigt sen när man måste åka tillbaka hem.. men gött att slockna så :D
|
Redaktionen
2007-03-28 21:03
|
Somnat på bussen en gång påväg hem från skolan i fyran..
Somnat på en lektion en gång också, vilket inte alls är vanligt för mig.. Men just då hade jag kommit hem från STHLM 2 timmar tidigare utan riktig sömn + onykterhet i ett antal dygn i sträck.. Lagom sliten..
Ajuste, somnade (däckade) häromhelgen påväg hem från Uddevalla också, när jag satt på bussen.. Vaknade av att jag stog på hållplatsen jag skulle av vid o pratade i telefon. :S Kanske inte går under kategorin somnade då kom jag på.. jaja!
kimmo kanon
|
|
|
har somnat på alla möjliga ställen på buss, busshållsplats, lektion och rast och fler ställen och när man är full kan man ju faktiskt somna om man bara kan ligga..
|
|
|
min farbror berättade att hans kompis jaska somnade stående på ett dansgolv när dom var i norge förra veckan, han hade ju druckit men ändå hehe
Haters gon' hate...
|
|
|
jag somna i slussen idag, det var skööönt.
Vem vEt?
|
|
|
Jag lider av seriösa sömnsvårigheter men en gång lyckades jag somna i baksätet på en polisbil
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
|
|
|
jag har en tendens att ibland bara tvärsomna, utan att ens vara trött. händer inte ofta, men iaf. somnade på en föreläsning för några veckor sedan, en gång när jag åkte tåg somnade jag o när jag vaknade låg jag lutad mot killen som satt brevid, hemskt pinsamt faktiskt. sen somnar jag nästan alltid i badkaret. har även somnat på jobbet engång, när vi hade rast=)
|
|
|
Haha men killen var inte alltför ledsen antar jag
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
|
|
|
somnade på en soffa inne på en nattklubb en gång, inte för att jag var full, utan för att jag var så jävla trött, å det var riktigt hög dunkande musik. diskplockarkillen fick väcka mig ett par ggr...
jag har typ skitsvårt för att somna överhuvudtaget, men på en technofestival i Tyskland somnade jag hur lätt som helst varenda natt, trots det galna dunkandet hela nätterna, inte full då heller...
Wisdom is wonder
|
|
|
Jag somnade på den här tråden...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
|
|
|
hahaha
Haters gon' hate...
|
|
|
Jag kan somna i skolan med lite öppna ögon, det är funktionellt
|
|
|
Tåg och bussar är ju det vanliga. Sedan händer det att man lutar hakan i handen på en lektion och somnar. Himla skönt.
My heart lives in my vagina.
|
|
|
övernattade lutad mot ett träd i björns trädgård förra året efter en riktig fyllekväll
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
|
|
|
på en fotbollsplan på URF.. sov där hela jävla natten. bussen till/från skolan är ju givet, där somnar jag jämt. likaså i skolan framåtlutad på bänken.. vaknar av ett ryck och märker att jag har dregglat;< pinsamt.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
|
|
|
Jag har nog somnat överallt, buss, tåg, båt, flyg, konsert, bio, teater, middagar, fester, sandlåda, åker... you name it.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
|
|
|
Jag brukar somna på mitt kontor..
Tar du min mat, så äter jag din hand.<br>
|
|
|
Vaknade på Borås centralstation, Lite småjobbigt.
413
|
|
|
När jag var typ 13-14 (då alkoholbruket satte igång) somnade jag flera gånger stående, var alltså redigt berusad!
En gång helt stående när jag och mina vänner stod och väntade på bussen, en gång mot en kylskåp och sen gång mot en "pelare" på en gammal polares veranda! :P
De e mys att sova! :)
Trodde du ja!
|
|
|
shaman
nä, jag är en människa som kan stå och sova. jag har asa muskulösa ben så dom håller mig uppe, och sen när de blir lite svajigt så fäller jag ut stödhjulen !
du kan va en ko.... !
Trodde du ja!
|
|
|
Jag kan somna när jag plockar upp något från golvet, och har halva kroppen i sängen. Det är nog mer ett rätt konstigt sätt att somna, än ett konstigt ställe.
Kan även lägga mig under sängen för att sova, mycket skönare.
whoopzidoo
|
|
|
Jag somnade på ett rave en gång medans jag "dansade", en avtagande fylla, sömn och syrebrist var nog orsakerna. Annars är jag grym på att somna när jag är trött och när jag inte vill somna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
shaman
Det är inget, jag har minsan lyckats somna när jag var på march i lumpen, jag gick alltså och sov samtidigt, mystiskt som fan var det eftersom ena sekunden såg landskapet ut på ett sätt -sluter och öppnar ögonen- helt annat landskap.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
|
|
|
shaman
Trodde jag också men jag sov, killen som gick bakom mig sa att han hörde mig snarka. Plus att jag hade redan gått ca 4mil dagen innan, sovit 2-3 timmar, sen börjat gå igen så jag var slutkörd.
|
|
|
shaman Det är möjligt att gå och sova, specielt vid tillfällen då kroppen påfrestats extremt mycket.
Min tro är starkare än din övertygelse.
|
|
|
Toalettgolvet mitt i veckan nyktert det är grymt.
facebook.com/idiomatisk - fan page
|
|
|
Jag va precis likadan när jag gick i gymansiet, låg och sov på lektionerna så fort jag fick tillfälle, de va nica tider.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
|
|
|
har somnat i dushen ett par gånger.
PAO!
|
|
|
Somnar typ nån gång i veckan på tuben hem o vaknar till när jag åkt för långt.. så jävla typsikt. Även på bussen till o från skolan, i skolan, på ett berg, parkbänk, gräsmatta...
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja!
Om jag var en pingvin skulle jag..
|
|
|
när jag var liten och var på konser med pappa kiss konser och jag sommnade:) hatade rock
|
|
|
På lägret först året på gymnasiet somnade jag i planetariet efter att ha varit uppe i 38 timmar i sträck . Planetariet är ett mörkt ställe där man tittar på stjärnbilder, inte så konstigt att man somnar osv. Somnade på nattbussen en gång och hamnade långt ute i ingenstans. BUsschauffören frågade vart jag egentligen skulle av och jag skulle förklara "djurkyrkogården" men lyckades rabbla massa skit om olika djur som jag inte vet varför jag kände mig manad att berätta om. Han tittade på mig, övervägde om jag var förståndshandikappad eller bara helt bäng, och gick vidare till nästa person som somnat på bussen.
Tüffü was here!
|
|
|
jag somnade under ett morgonmöte första dagen på min praktikplats på en skola...fick ett sånt där sömnryck och dunkade upp benen rätt i bordet så att alla kaffekoppar osv skramlade till som fan och alla kollade på mig...jag gav nog ett fint första intryck tror jag
|
|
|
i pyttelitet (typ 15 mannas propellerplan) flygplan övanför Grand Canyon, på obekväm metall/trä stol.
Fried little fishies
|
|
|
I badkaret har jag somnat ett antal gånger.. och på jobbet när jag satt och bajsade slumrade jag till!
|
|
|
vi hade "vara vaken längst tävling" på en klassresa för ett tag sedan...en kompis råkade somna i samlingsrummet och hon vaknade upp av att alla i klassen satt runt henne och hade morgon möte...
(jag vann)
true love is so rare, but don`t u worry i`m going no were//MRS MONDAY
|
|
|
jag har somnat i skogen några gånger i samband med skogsrave..annars inget ovanligt..inget mer än bussar o tåg o nån tågstation nån gång på fyllan..
|