I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundprylar

Övrigt - Blandat

2007-04-02 17:32

Hundprylar

Jag och flickvännen ska köpa valp alldelles snart. Skulle vara riktigt trevligt med tips på bra och billiga hundaffärer i stockholmsområdet. Ska börja köpa alla prylar nu, tänkte även att några skulle få bli i födelsedagspresent till tjejen. Är det någon som har bra tips så får ni gärna dela med er. 

2007-04-02 18:47
finns inga billiga hundprylar förutom typ nån hundmatskål i plast på ikea.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-02 18:53
öb har billiga grejer även rusta. annars knallar du in på de 100 tals svenska hundgrejer siter. bara googla på typ hundaffär eller dylikt, finns lite olika inriktingar på dem bara, viss aär typ chihuahua-stylee medans andra är för brukstokar och så finns de billigt o dyrt o ja..allt emellan.. vad de gäller fysiska affärer beror de ju på vart du bor. söder om stan finns de tex sea hund o katt, i stan finns massa glitz o glamaffärer och norr finns sthlms största djuraffär i bromma.

lycka till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-02 20:24
jag har ett tips, fast det är inget fancy utan hemsnickrat..blev dock succé hos min dawg. Ta en gammal strumpa och fyll med tidningspapper, stoppa i rätt mycket så det blir lite tuggmotstånd och knyt till skaftet. Min hund tokgilla det.

2007-04-03 09:33
--sara-- F25
Du också? Vi har köpt typ 35 tusen leksaker men det är deffenetivt den han leker med mest..

Widercrantz 
www.bamsesbollar.se Har inte kollat råmycket men tjejen kollar mycket där..

Annars så åk till östergötland och gå in på sharpman, världens bästa djuraffär!

För övrigt, skippa djur affärer där dem säljer levande djur, för deras skull..
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX