I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stockholms trip i goda vänners lag!

Övrigt - Blandat

   

2007-04-05 15:10

Stockholms trip i goda vänners lag!

Vi är ett litet gäng på fyra tjejer som ska åka från Göteborg till Stockholm nästa helg, alltså den 12 eller 13 april. Är det någon i närheten av Göteborg som ska dit med bil under denna helgen och kanske har plats för fyra extra? I guess not men man kan alltid kolla runt.

Vi har en tjej som heter NINA. Hon är en riktigt sugen ung dam. Hon har körkort så om det är så att DU inte orkar köra hela vägen eller behöver ta en pause så finns det en second driver!

Vi har även  JULIA. Hon är mer den högljudda personen som gillar att få sig ett gott skratt. Fördelen med henne är att om någon skulle jiddra så är hon aldrig feg för lite slagsmål.

CHANNA är den tredje personen som kommer förekomma under denna resan. Hon är lite och tar nästan ingen plats. Om man säger att hon ska va tyst så är hon tyst. Hon kommer med andra ord inte skapa några problem men kanske inte heller bidra till gruppen. Iofs kan hon Hebreiska.

Sist men inte minst är det då jag, FANNY. Jag är bra på de tre S:en, med andra ord att skicka sms, suga kuk och städa. Så jag kan städa din bil helt gratis efter resan!


Självklart så betalar vi bensin och lovar att inte utföra mordiska handlingar! Hör av er till mig på Whoa om det mot all förmodan skulle vara någon där ute som ska till Stockholm den helgen!

Du och dina farsor?