I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur stor roll spelar kläderna hos en person för att du ska bli tänd?

Övrigt - Blandat

2007-04-11 13:43
som sagt mjukisbyxor är nice, så länge dom sitter nice, så äre.
annars, tighta jeans, då menar jag TIGHTA jeans, som sitter LIMMADE över hennes runda putande rumpa som man bara dööör när man ser i profil..ååååååååhhhhh * wank wank*
work some magic

2007-04-11 13:48
Rumpa? Är det tighta jeans vi talar så ska det vara all about VADERNA. Goddamn I say!
This is how we do in the XR2

myspace.com/birchstreetproject

2007-04-11 13:53
Mjukis byxor och en  munktröja är sexigt på sitt sett. Också har vi ju kort skjol med knä strumpor, det är riktigt sinnessjukt sexigt, man vill bara äta upp dom. (förutsatt att det sitter på rätt person vill säga.) Tighta jeans är också fin fint.
Också har vi det där med skoluniformer... ibland så är det nästan man svimmar....
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams

2007-04-11 13:58
Skyscraper och Eiffel, världens två mest hatade jeansmodeller?

I'm with you on that one, brother.

Hangaround

2007-04-11 14:17
Jag var ihop med en tjej och sen så hade hon på sig något som liknade en björn och veckan efter gjorde jag slut.

Ytligt som fan, men kunde inte rå för det. Skitjobbigt.

2007-04-11 14:24
antingen popbrudar eller förvuxna kickersbrudar. ähh fan och allt därimellan
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //

2007-04-11 14:26
För att man ska tända så finns det iaf en speciel klädstil för mig men det är enbart för at bli kåt då.. sen så spelar personligheten lika stor roll, men som jag sa.. bra för att bli kåt :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-04-11 14:28
hipsters är en jävla hög sexfaktor
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-04-11 14:33
Det snyggaste är lite utav baggy/reaggy stil, ganska softish så.. eller så är det stil blandad utav Goth/Synth, det är helt extremt snyggt :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-04-11 15:21
RUGGED_AND_RAW P0 : Shit fan du å ja måste ha helt olika saker , jag gillar fan inte leggings asså. känns typ .... smaklöst... men heey that's me...

jag kolalr ofta in vad det finns för detaljer på en tjejs kläder. alltid lika härligt när det är lite genomtänkt...

2007-04-11 15:31
jackan93 P13
Balett stavas det och Nelly skulle aldrig ta på sig en klänning. Han är gangsta!
Alla hiphopare är vänsterpolitiska... Du kanske inte visste det?

I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-04-11 16:20
har nån slags fetisch för brudare i lagom tighta vita linnen, baggy byxor.. gärna nån nice acessoar på det.. sen e jag nöjd =)
va?

2007-04-11 16:34
Enormt stor betydelse. Allt utseendes mässigt spelar rätt stor roll för mig, det är lättare att älska någon om dom är lätta att titta på.

Har dock märkt att jag inte är så kräsen, bara det klär personen så kan dom va riktigt snygga.
whoopzidoo
Manager

2007-04-11 16:39
Jag gillar såna där linnen(?) som bara går över ena axeln och sen syns den andra axeln.. det är snyggt :)
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-04-11 16:58
Nelly har funnits skitlänge och gangstah musik/stilen har ju kommit på senare år :)

Vad är för dig "senare år" ?

2007-04-11 17:32
jackan93
Men visst claimar vänsterkidsen palestinasjalen ändå? Som frihetlig ung man kräver jag min rätt att bära den opolitiskt!
Och dessutom, den sortens sjalar existerade långt innan staten Israel, så själva stilen på sjal, mönstren och färgerna är fullständigt arbiträrt kopplade till olika faktioner i stridigheterna där nere.
(Den jag har är, eh, en modell som brittiska SAS började använda efter att dom var nere i Oman och ställde till med jävelskap. :P)

pool
Jag utnämner dig härmed till Den Mesta Svensk Hiphop Dude här inne. :D

Ja, det är fel på grammatiken där. Stäm mig.

2007-04-11 19:35
jackan93 P13
Jag har aldrig sagt att palestinasjal är gangsta. Var ser du att jag sade det?
Nelly är visst gangsta!
Har du inte sett hans videos?
Sen ÄR alla rappare vänster och palestinasjalen är vänster...
Kan du typ ingenting eller?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-04-11 19:37
sen vet alla att en väl kläd skinhead är det ända som får alla kvinnor gå i spin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-11 20:15
Det är enormt viktigt, den specifika stilen har jag dock inget "krav" på. Eftersom design/kläder/sneakers/denim är  några av mina största intressen, plus jag jobbar med kläder och pluggar design och produktutveckling (vilket indirekt påverkar mig en del...) så blir det att jag har börjat bli ganska kräsen när det kommer till kläder och dyl. Det som spelar störst roll är att personligheten reflekteras genom kläderna...

Det jag ogillar är först och främst mjukisar (förrutom hemma eller på gymet). Ogillar även tjejer som försöker va trendiga men misslyckas och är way efter i trenderna och köper det först när kläderna har gjort så mycket intryck och hamnar på HM osv. Inget fel på HM men en klädsel bestånde av kläder endast därifrån är oerhört tråkig. Tycker även för alldagliga tjejer i allmänhet kan va ganska ointressanta...

2007-04-11 20:46

Maxat tighta jeans på underdelen och en snygg topp/t-shirt på överdelen. :O

Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow

2007-04-11 21:02

mörkblå/svarta mjukisbyxor

här får du lite kärlek

2007-04-11 21:03
så här skall man vara klädd
kycklingdress fo life. undra vad jag tar på mig till nästa helg. pimpsuit, hoesuit, klär kanske ut mig till en björn haha
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-04-11 21:11
tekone haha! Va faderlig du såg ut med den där asiaten på ryggen
här får du lite kärlek

2007-04-11 21:16
Kepish

mjukisbyxor? du kan ju inte skriva bara mjukisbyxor, det finns så sjukt många olika. om en kille kom med ett par fett skabbiga mjukisbyxor skulle det verkligen inte direkt göra mig attraherad av honom, däremot om han hade ett oar rätt schyssta baggy "mjukisbyxor" från t.ex. Eckö eller LRG så skulle det vara myyycket mer okey... att säga att man tänder på mjukisbyxor överlag blir ju bara fel..
don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon..

2007-04-11 21:17
adidas!!!!
apache!

2007-04-11 21:24
*par

2007-04-12 12:53
Visste inte att mitt inlägg skulle spela sån stor roll;)

mmmm mjukisbyxor<3
här får du lite kärlek

2007-04-12 12:55
Kepish, nej antgligen spelar det ingen roll heller.. men tycker det är fel att dra alla såna byxor över samma kant när vi båda vet att du knappast tänder på aaalla olika mjukisbyxor ;D

2007-04-12 13:07
Det kanske jag gör! =)
här får du lite kärlek

2007-04-12 13:10
Mjukisbyxor kan man ha när man är 14-16 år eller när man är hemma. Annars ser det bara trashigt och ostylish ut, vilka mjukisbyxor det än är.

2007-04-12 13:23
conspicuous F19

Nämen mjukisbyxor kan visst det vara snyggt, att man har många par att variera sig med är ju bara lyx, men inte fan tar man på sig mjukisbrallor när man ska ut och dricka öl? Men men, jag vet var du bor, mycket möjligt att ni ser på saken annorlunda där hehe
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-04-12 13:31
"tighta jeans, då menar jag TIGHTA jeans, som sitter LIMMADE över hennes runda putande rumpa som man bara dööör när man ser i profil..ååååååååhhhhh * wank wank*"

jeeepp, sen höga klackar på det e fan sexigt!!

2007-04-12 13:51
sneakers och fresh adidas-zipper..

2007-04-12 14:19
klädstil säger ganska mycket om personligheten, jag tror jag bryr mig ganska mycket om vad en kille har på sig,
jag skulle ju aldrig ens titta åt en kille med v-ringat tee,trashade jeans sådär överdrivet och ett gigantiskt tiger bälte (av det fulaste laget)....

Macaulay Culkin gots the hung ups for crack

2007-04-12 14:24
Om en brud går runt med baggy blir jag genast intresserad.
Follow the dao, right about....NOW!

2007-04-12 14:25
afromonshora F20

hahaha, ne fy fan. d e d värsta som finns

2007-04-12 14:32
Haha, en fråga Svennen_kommer F20

Och en fet klocka på en smal vältränad handled.

Hur exakt ser en vältränad handled ut? Jag var inte ens medveten om att man kunde bygga muskler på sin handled.
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-04-12 14:38
Svennen_kommer F20

det värsta som finns är brudarna som faktiskt tycker dessa killar har FETT snygg klädstil!

2007-04-12 14:47

men snygg klädstil på killar är nog nåt åt det här hållet...

jag har alltid haft en thing för randiga tröjor på killar 
schmoove skor är fina
ett par snygga mörka jeans
pike kan vara snyggt på en bredaxlad man

2007-04-12 14:49

PenDragon P22

Hmm en vältränad handled kanske låter lite konstigt, det håller jag med om. Men alltså när man vet att hela armen är vältränad ser man även att handleden är det på något sätt. Shit, det är lite svårt att förklara.

afromonshora F20

Ja, fast dom tjejerna ser oftast likadana ut, fast på "tjejsätt" om du fattar haha

2007-04-12 15:03
Svennen_kommer F20

Vältränad underarm köper jag så klart. Vet inte varför, men jag får snarare uppfattningen av att du syftar på en tanig kille med smala handleder (dvs där blodådror framträder p.g.a. lite kroppsfett), rätta mig gärna om jag har fel dock :)

2007-04-12 15:08

Jag tycker tjejer ska klä sig som Veronica Maggio! Hon klär sig riktigt tight!

2007-04-12 15:08

Nja, jag tror inte att det är det jag menar. Hmm, en del saker är inte lätt att försöka andra att förstå :) Jag menar att killen ska ha vältränade armar, både under och överarmar. Men det ska vara muskler på en smal kropp. Handlederna är smala, men ändå att dom ska se starka ut.. Shit det var svårt det här.Vart du nå klokare?

2007-04-12 15:19
Haha, jo, tror jag förstår hur du menar. Dvs tanig kille i grund och botten som hittat till gymmet och lagt på sig några kg muskler? Sen anser väl jag personligen att smala handleder aldrig kan se starka ut, det är de i 9 fall av 10 inte dessutom :D

2007-04-12 15:27
STOR, jag tittar inte åt fult klädda kvinnor.

2007-04-12 15:43

ja precis så jag menar. Jora, dom kan visst se starka ut. Jag menar inte jääätteskinny nu alltså

2007-04-12 16:43
Svennen_kommer F20

Jadå, de kan se starka ut i övrigt, men just taniga handleder är antistyrka at work ;D Nåja, nu har vi fått ordning på det iaf! Tack för visat tålamod ^^

2007-04-12 17:05
Finns val inget jag direkt har som "krav", mer saker som gar bort.

Som dreads, och allt mer an streetbaggy. .

brr

2007-04-12 18:00
Dreads är snyggt! fastän det beror på hur väl personen i fråga har tagit hand om sina dreads, värsta skabbiga dreadsen är väll inte det snyggaste du kan ha på huvudet. medans om du tar hand om dom och virkar dom efter behov kan det se riktigt cleant ut!

2007-04-12 18:04
Tänker er tjejen från Ginatrico reklamen eller hur det stavas. DEm kläderna är rätt nice.. Tighta jeans och linne, fast då gäller det att tjejen passar i det också..
Tjejer med typ ni vet när det stiker ut som en kort kjol eller vad man ska kalla det, under tröjan, det är rätt hett på rätt tjej