Happy 4.20!!! International Marijuana Day
Happy 4.20 alla stoners därute! Klockan är snart 4.20 också ^^ Jag vet hur jag firar! Fridens
Blablabla.. Blabla.
Say what?
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
synd att jag inte tänkte på det för typ en timme sen då jag faktiskt hade tid att ta mig några bloss...
Typ grattis eller nåt?
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Grattis stoners!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Det var också en jävla grej att fira
Så otroligt ohälsosamt.
My heart lives in my vagina.
Fyah bun!
rök miljövänligt, rök grönt
grattis suckers
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
grattis alla knarkare!
No cake for the impurity!
vad är det vi firar?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
tjejen ville visst träffas en timme senare så jag hade visst tid att inmundiga mig lite rök...gött! grattis på rökelsedagen!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Blir väl att sätta sig i fridens snart!
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
men vad töntigt :/
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Skivsamlare
2007-04-20 17:27
taskig timeing med tanke på att det verkar vara torka i sthlm
fair enough..
HAPPY 420! Kloak> Det bruna "guldet" finns alltid. uää.
Skivsamlare
2007-04-20 18:16
Steevoo fuck that, grönt annars får det vara
fair enough..
jag gick på hundskit idag
No cake for the impurity!
Graffare
2007-04-20 18:32
weed :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Shield: lucky ! då lär du få fina pressenter idag =)
HAPPY 420!!!!!
Look with your own eyes - See with your own mind
blaze fest hos mig. holla!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
har inte fått mitt pyr än :( well what u gonna do right?
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
grattis på knarkardagen då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Happy 420!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
congratz!!!!
work some magic
en kompis ringde från kina för att gratulera på 420.. vet inte riktigt om det e soft :P
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
BurstMode P20 det är kärlek mannen
Procreate, receive compensation.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
en liten fin för alla som firar nu, hehe
Blue berry Yum bum killer Remix -
klicka här
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Soft dag! Soft jag!! Peace and love ^^
Blablabla.. Blabla.
Up with hope, down with dope!
jag älskar dig!