|
|
|
|
|
pungspark 2000
Tjena whoaaaa! fan vad det gör grymt ont att bli sparkad i pungen!
Historien: Dagens sista lektion på skolan så sitter jag och några vänner och snackar om att tjejer inte kan förstå smärtan av att bli sparkad i pungen och vilken obeskrivlig smärta det är. Sen när jag kommer hem så går jag och sätter mig vid datan(som alltid) och tänker lite på detta men sen är jag alldeles för "inne" i datorn så det glömmer jag. Senare kommer min syster hem(4år) och det går väl 5 - 10min innan jag hälsar på dom men sen ska jag lyfta upp min syster och självklart sparkar hon med benen och får in en klockren mellan benen, eftersom det gör så jävla ont så tar det inte länge förns jag ligger på golvet och kvider!!
Nu känns det ganska förnedrande att få däng av sin 4åriga syster, vadfan är oddsen liksom?
Om någon har en pungsparkshistoria så berätta gärna!!Över och ut
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
Hangaround
2007-04-23 22:10
|
Var och spelade basket, polaren får för sig att sparka bollen..får in en fullträff. Jag spydde.
|
|
|
jag blev sparkad i pungen av misstag av en snubbe när vi hoppade studsmatta för massa år sen. jag sa att jag skulle döda han så han sprang iväg. jag låg kvar för jag kunde inte stå upp. såg aldrig den killen mer... tyvärr.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
|
|
|
Dom är onda när dom är små :)
Vet inte hur många såna jag fick av lillbrorsan fram tills han blev för gammal för att bli upplyft
|
|
|
jag och min brorsa stod och spela fotboll han var 17 och jag 8 så sa jag skjut allt va du har så träffade han mig på kulorna .. börja gråta och sa att han slog mig där :P
|
|
|
Min polare fick en spark av sin farsa på pungen för att han inte sänkte sin musik.
Kan tilläggas att hans pappa har ett protesben som är väldigt hårt.
Född för att springa med saxar!<br>
|
|
|
hahahahah, asså fyfan! Det är jävligt kul att höra historier men det är inge kul när det händer en själv!!
|
|
|
^^ hahaha
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
|
|
|
Hazn_ P0
Jo, dom är grymt evil! jobbigaste var ändå att hon stog och skratta som fan brevid!!
|
|
|
Lyckades köra in i en pall (lastad) med en sån här truck man står upp och kör i. Gissa vad som var emellan. Svimfärdig i en halvtimme efter smällen och pungen var blå i ett par veckor efter
uselblogg.webblogg.se<br>
|
|
|
innebandy, boll rakt i skrevet på en polare. blueballs var bara förnamnet.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|
|
|
Jag rakade typ sterelisera min nara van en dag pa basketplanen. Det borjade som alltid med ett latsasbrak, sen sa falle nan krokben pa nagon annan och sa fortsatte det. Enda tills jag hade bollen och dribblade mot korgen. Jag kanner att nagon hoppar pa min rygg. Istallet for att lata honom vinna tankte jag bara ge honom en mysig larkaka. Oturligt nog for honom, sa var det inte hans lar jag traffade... Han lag och kved i typ en kvart. Sen des har vara latsasbrak varit lite mer civiliserade.
|
|
|
Jag har delat ut ett antal. Förlåt. De enda gångerna jag har sett killar gråta.
My heart lives in my vagina.
|
|
|
bråkade med en kille i skolan(puttade sådär töntigt väntandes på första slaget) och då slår han mej inte, utan knäar mig, rakt mellan benen, först svingar jag ett slag efter honom, men ramlar tillsist ner på marken. Det gjorde så jävla ont, plus att alla runt om rking skrattade åt mej. Senare låg jag och vilade på en bänk, då kom en annan kille och slår med sin mapp på min pung, då spyr jag nästan och börjar gråta...
PAO!
|
|
|
hahahahah skrattar fan så jag gråter och jag har typ fortfarande lite ont, och det hjälper inte när jag skrattar!!
|
|
|
SiQ Okej okej, ska hålla det i tanken. Men de blir ju så sjukt förbannade om man slapar till dem i ansiktet.
My heart lives in my vagina.
|
|
|
fick en pungspark av en missbildad skinnskalle en gång helt utan anledning. horunge! låg å åma ig i taxin hela vägen hem från stan.
Suck me beautiful :D
|
|
|
Hade just fått en ny tränare, hans första träning med oss.. Han stod och kollade när vi hade någon skottövning och en polare i mitt lag missar grovt och blev lite less eftersom att de inte var första gången för dagen! Han vänder sig om och utan att titta vars så sparkar han en boll som ligger på golvet rakt klockrent upp i juvelerna på den nya tränaren!!
Välkommen till laget! hyffsad isbrytare :D
Men lika glad är jag för det!
|
|
|
bråkade med syrran, hon får in en klockren. låg ner och grät fan säkert en kvart, var 16 eller 17 tror jag men lipade gjorde jag fan, det var sjukt vilken smärta.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
|
|
|
inte pungspark, men pungskada; var ute och cyklade med en polare, sen lyckas han svänga in i mig och våra styren krokar fast på nåt sätt så jag katapulteras rakt fram och slår pungen i styret i full fart. gjorde sanslöst satans ont kan jag hälsa, hade ett fett jävla blåmärke i området runt efteråt.
men man ska väl inte gnälla...man behöver ju inte föda barn iaf
|
|
|
ja pungspark måste fan va värre än att både föda barn och att trilla ner för 30 meter trappor! men varför denna smärta? vad är de som gör att dom är så jävla känsliga? och som nån sa, man sparka fan inte nån mellan bena om man inte har en redigt bra anledning!
BAHA!
|
|
|
jag o 2 polare spelade fotboll bakom huset.. Den äldsta fick ett knä rakt i pungen, blev helt galen o vinglade hem, min vi fortsatte, gjorde aset samma sak på mig så jag vinglade hem jag med, men på väg hem satt den första som blev utsatt, han orkade inte gå längre..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Ni som har sparkat någon kille mellan benen borde se litet reportage om krogvaktslivet, där man bland annat får se en pung på 1liter blod, ja blod. Det var en krogvakt som hade fått pungen inknäad, och blodkärl hade börjat utväcklas tills det nådde det stora blodomloppet. Det gick inte att operera sade dem, så han knallar nog runt än idag med 1 liter blod i pungen. Man fick se bild, och den var inte vacker.
|
|
|
haha jag gjorde en pung kross på vår fritidslärare (eller vad man nu ska kalla det) när jag gick i typ 5an, vi va ute o åkte skateboard, och det var hjälmtvång, så åkte jag nerför en liten backe, och längre ner så stod min fritidslärare. Han signalerade att jag skulle krypa ihop och åka mellan hans ben (som en tunnel, ni förstår nog) så jag laddar och åker mot honom, men kryper inte ihop tillräkligt mkt utan bara POW, skallar jag hans balls! kan inte ha vart skönt
|
|
|
Det här är en kombinerat WTF och pungskada faktiskt:
Fritidsgården, lunchrast i sjuan. Mina polare lirar biljard och drar iväg vita bollen över kanten på bordet hela tiden. Jag aktar mig lite och säger nåt i stil med "alltså det vore ju surt att få den där i pungen!" Någon minut senare är det dags för att sänka åttan. Första skottet. Åttan går in i kortsidan på bordet, hoppar upp... fortsätter framåt och träffar mig klockrent i pungen.
WTF?!?! och OUCH!!!
This is how we do in the XR2
myspace.com/birchstreetproject
|
|
|
Det ar inte latt att vara pojk! Var det bara jag som satt och vred mig av obehag i slutscenerna av nya bondfilmen forresten? It's a guy thing...
|
|
|
När vi körde bandy 1o1 så drog jag sånt fett slagskott rätt på kulorna på en polare ^^ hahaha fyan va ja skratta :P
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
|
|
|
Enda tråden där alla killar är som en enda individ ...och är rörande överrens. Det här är brödrarskap - vi vet alla smärtan, vi delar smärtan. Unite! :P
...även den enda tråden där jag sett killar erkänna att de gråtit över smärta. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jag gav min storebor en fin spark när jag va liten, tyckte de va kul ända tills farsan skällde ut mig efter noter!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
|
|
|
Hahah en gång i skolan hade jag och en kompis planerat att "slå" en kille (på skoj alltså) sen så när min kompis tar tag i killen bakifrån och håller i hans händer, var det planerat att jag skulle komma och slå lite i magen osv, jag särar på benen och gör mej redo för att slå och exakt då sparkar killen mej perfeeeeeeeekt mellan benen alltså en helt perfekt spark, jag låg ner i typ 10 minuter fyfan vad det gjorde ont :(
FuelDOg P23
har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
|
|
|
ingen spark men ändå när jag stod vid en såg en gång så var jag lite ovarlig och bärdan hoppade upp på sågen sköts bakot rakt på pungen efter chocken lagt sig från att ha blivit beskjuten av en såg så gjorde det väldigt ont...
|
|
|
Har en polare vars fassa är en enormt stor polis, piketpolis o hela köret. Hur som helst så va vi små o hade snöbollskrig. Hans fassa står på en kulle typ 100 meter bort o vi måste ju bara kolla vem som kan få in bästa träffen. min polare missar o jag träffar. Gissa var :P haha vi blev livrädda och sprang o gömde oss.. han gick bakom kullen o svor :P haha
|
|
|
I högstadiet var det en tjej som hatade mig... Hon var handbollsspelare, kort som fan, och tjock som fan. Allmänheten kände henne som Bullen. Hon hade massiva stumpar till ben. Så var det rast, och vi körde också med den där "tjejer har ingen aning om hur ont det tar" diskussionen, och vetefan vad som pågick i hennes huvud, men utan att jag förstår vad som hände spred sig en enorm smärta i hela min kropp, och när jag kollar ner ser jag hennes feta jävla klump till ben dras tillbaks. Så flinade hon och jag dog lite.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
|
|
|
uncrowned P19Fan vad långt ni kastar!!100meter är galet långt för att kasta en snöboll!! Seriöst ,SiQ1 P24
Håller helt och hållet med om att man måste ju få slå tillbaka för asså de gör så grymt jävla ont, går inte att beskriva hur jävla ont det gör!
|
|
|
Jotohananen (här på whoa) och Martin står och pratar. Martin säger helt plötsligt "Då kan du stå där och titta på min hand *håller upp sin hand i luften varpå Jotohananen tittar uppåt* medans jag sparkar dig på pungen" Sedan sparkar Martin en helt oväntande John på pungen. John vart helt jätte förvånad, och jag skrattade tills jag grät!
www.myspace.com/avmmusic
|
|
|
När jag gick i 7an stod jag och en kompis och hängde i korridoren och han såg en tjej som han kände och började jävlas med henne för nån skit. Så hon blir lite småförbannad och knäar mig, jag som inte ens sagt nått, i skrevet bara för att följa upp med ett knä i magen. Jag kved rätt bra då..
The absence of evidence is not the evidence of absence
|
|
|
kan inte komma på någon på rak arm som jag själv gjort/blivit utsatt för... men vill hålla med om att man helt klart får/ska slå tillbaka om det är en tjej som slår mot det heligaste, enda kruxet är att det gäller att kontra innan smärtan tagit överhanden och man ligger och gråter...
Ingen klass - Bara stil
|
|
|
Med bara shorts på så skulle jag studsa en jävligt stor och hård studsboll ner i marken så hårt jag kunde, och OJJJ vad var det som studsade upp rakt i skrevet?
Jag var fan nära att svimma av smärta, liksom svartna för ögonen :(
^ Smart sagt.
|
|
|
Jag har även slagit mig själv i pungen på min skate..Skulle hoppa över med båda benen sen så var mina ben typ inte längre än vad skaten var så då krossa man juvelerna..!!
Fan detta var riktigt kul, mkt roliga och fula historier, keep it up homiiiiiez!!
|
|
|
En vän slog en 4-kronors pantflaska (dom hårda plastflaskorna) right on the nuts. Mådde inte riktigt bra efter det.
Annars är det väl att man har ramlat över styret på cykeln som självklart träffar "rätt".
|