I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min chef är tokig!

Övrigt - Blandat

   

2007-05-02 23:13

Min chef är tokig!

Sade upp mig idag på jobbet pga min chef. Erbjöd mig att jobba tillS de har fått in en ny kille. Men att det inte skulle dröja för länge, sade jag.

Jag litar inte på dom för att de har sagt massa saker som de sen vänt på och allt blir bara lögner. De kan vara taskiga och låta det gå 3 månader för de har provjobbare varje dag som de använder som gratisarbetare, de "duger" inte för att fortsätta. Det här stycket sa jag aldrig till honom.

Efter att jag sade att jag skulle sluta och att jag itne ville att de skulle dröja ut på det blev han tokig och lackade ur HELT.
Det finns ingen påskrivet avtal om min anställning, hans muntliga avtal var 2 veckor helt plötsligt. Jag gick med på att köra tills de fått in en ny. Men sen blev han hotfull och situationen vart förfärlig. Tillslut gick min chef emot mig och skällde ut mig så gästerna gick. Efter allt sade jag att jag kan inte jobba efter hans beteende under samtalet. När vi stängt och skulle gå skilda vägar sade han "Elva imorgon, vi hade ett avtal". ALDRIG efter det som hände.
Min fråga är vad som kan hända om jag inte kommer? Nån sade att när det gäller anställningar existerar inga muntliga avtal. Han vägrade lyssna på mig och jag skickade sms efter att han drog för han vägrade lyssna.

"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."