|
|
|
|
|
Varför har folk på sig solglasögon inomhus???
Det ser inte klokt ut. Det fyller ingen funktion. Men stan kryllar av "coola" tjejer o killar som glider runt i mörkret,vare sig de e inomhus eller om det e en gråmulen dag. Är det bara jag som tycker det ser helt löjligt ut? Lider vi stockholmare av sånt mindrevärdeskomplex att när vi ser bilder på hollywoodstjärnorna glida runt i sina shades så gör vi likadant?
Om du e en sån som bär brillor inomhus,skriv gärna o berätta varför för jag hajjar det inte. O ingen ursäkt me att det e så jobbigt att ta av o på, för det håller inte.
More than words...that´s what we do!!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
det är ju gangsta! thats why!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
|
|
|
det är ju dåliga killar och tjejer som gör så, jag blir också fett irriterad, kommer där - nyfriserad, sina tajta jeans och nya lacoste skor, med frillan och den feta sportjackan.
All the massmedia missleadin ya,
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
|
|
|
det är champagne, det är ostron, frisyren är inbakad, vi har brillorna på. det steker helt enkelt!
|
|
|
Man kanske är mer sofistikerad när det kommer till mode.. men jag håller med, känns lite väl "...dude" när någon har dom på i en klubb med dunkel belysning.
|
|
|
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
|
|
|
Alla kan inte vara så äkta att de glider med fetaste LRG-hoodien, baggy jeans och AF1?
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
|
|
|
Absolut inte, men det är min personliga åsikt och jag har rätt att bli irriterad på't.
|
|
|
uttanatttveka
WORD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
kanske har någon hemma som slår dom .. se snygg ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
jag hatar ögonkontakt. jag hatar att synas. livet känns häftigare i ett dunkelt perspektiv. därför har jag ibland på mig solglasögon inomhus. det händer iofs mest hemma eller när jag hänger hos nån vän, då jag förstår att det ser lite dumt ut.
Men varför håller inte det där med att det är jobbigt att ta av och på? Jag vet aldrig vart jag ska göra av min shades. Man vill ju inte hänga dom i skjortkragen direkt, det ser mad gay ut. Och om man kör med något lite exklusivare än ett par risiga aviators trycker man väl ogärna ner dom i bakfickan?
....eller?
|
|
|
Samma fenomen med en stickad mössa en varm sommardag. Detta är dock enbart för killar. Helst ska de ha den där "Basshunter-frisyren", lite hår ska hänga ner för ögonen ...precis som om det inte var meningen att det skulle vara där.
Mössa har man på vintern såvida man inte är en baby på några månader.
|
|
|
det som är så roligt med dagens samhälle är att man får välja ganska mycket själv vad man vill ha på sig. mössa på sommaren, solisar inomhus, trasiga jeans, barfota fötter... vem fan bryr sig? alla tycker inte att veckorevyns modesidor är nya bibeln.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
|
|
|
Har det ändå inte mest att göra med att folk är idioter rakt av?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
|
|
|
jo men all snygghetsfaktor man kan samla på sig med solisar åker ju all världens värld om man tex har dessa på sig på tuben.
|
|
|
vart gör ni av dom?
....eller?
|
|
|
lägger dem i ett fodral i handväskan.
|
|
|
På min tid, innan folk hade mösor på sig inomhus, tränade med handskar på gymmen och hade shortsen ovanpå strumpbyxorna var det folk som inte ville skylta med sina pupiller som hade på sig solglasögon på klubben/på natten. DVS sånnadäringa knarkers...
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
|
|
|
men jeez!? jag lever ett aktivt liv! hinner inte hålla på och mecka med handvöskor och fodral varje gång jag ska in/ut ur en byggnad. kom upp med nåt bättre, annars slutar jag inte!
....eller?
|
|
|
idag är det snarare att skylta med sitt knarkande att ha på dem sig på klubben. right?
....eller?
|
|
|
thetriggaman skaffa ett skosnöre o knyt runt glasögona så kan du ha dom runt halsen när du är inomhus! jättetufft.
|
|
|
men snälla sluta ändå! köp nåt billigt skit som du kan ha i bakfickan då? eller fodral som du har i fickan?
det är ju fuult! det ser så jävla wannabe ut så det finns inte, pinsamt är vad det är! sluta. omedelbart!
|
|
|
tycker det är skitkul att folk blir så provocerade, ska börja ha mina inomhus bara för att.
|
|
|
okej jag ska. men berätta gärna mer hur det får dig att känna inombords. om det handlar om dåliga erfarenheter, en fetisch för ögonkontakt eller slagen som barn kanske?
....eller?
|
|
|
nej utan det är mer att man ser att den solisbärande nissen ser så jävla nöjd ut med sig själv, tycker h*n är så snygg (märks ofta på att h*n kollar in i spegelbilden på fönstret och gör en sk fotomin, putar med läpparna, lägger huvudet på sned).
detta provocerar mig något otroligt, hur de kan uppfatta sig som snygga när de står i någon jävla grotta ett antal meter under marken och antagligen knappt kan se (iofs kom väl svaret där, men ändå), idioter, dumma jävla idioter är vad det är, inte snygga någonstans! och så verkar NI ofta tro att man bara för att man har solglasögon på sig kan glo på folk hur mkt som helst utan att det märks, oavsett det transparant glaset ifråga är för de andra runtomkring.
så känner jag inombords.
|
|
|
Som du märker blev jag så upprörd av att tänka på det att jag inte kunde formulera sammanhängade meningar. Det är också ditt bärande av solglasögon inomhus ansvarigt för.
|
|
|
sweet! du är jättearg, det är sött=)
den egentliga anledningen till att jag har på mig shades så ofta jag kan är nog att jag inte vill kännas vid världen utanför dem. dom ser nte mig, jag ser inte dem duvet. enkel psykologi. Men jag vill å andra sidan inte uppfattas som någon som du beskrev så frånochmed nu ska jag bara rocka svets-mask när jag är ute. då kan man omöjligt uppfattas som uppmärksamhetshora, bara dum i huvet.
....eller?
|
|
|
(jag hatar folk som låter sina liv styras av en framavlad, muterad organism som inte kan tänka, det är din hund jag syftar på)
....eller?
|
|
|
men det stämmer inte! det är nonsens, och sluta med det. alla vet ju att det bara är mp3-spelare som kan stänga av världen utanför.
idén med svets-mask låter myycket bättre! sprid ordet till de andra solglasögonsmissbrukarna!
|
|
|
du är konstig. det primära sinnet när det kommer till sociala sammanhang är synen, inte hörseln. kan återigen vara hunden som gjort dig galen
....eller?
|
|
|
Glasögon inomhus är bara för att dra till sig kompisar såsom GLG/krogkommissionen .)
|
|
|
det folk pratar om är ju så sjukt mycket mer irriterande än hur de ser ut, alltså stänger man ute det idiotiska sorlet. enda anledningen till att man ska ha solisar på sig inomhus är att det gör att man ser andra solglasögonsbärande idioter mindre tydligt. jag har hunden att skylla på, vad har du?
|
|
|
man kan ha solglasögon på sig inomhus, blues brothers pulled it off. dock är det endast i extrema undantagsfall...
|
|
|
Demento
Men då ska det vara Wayfarers åxå, annars funkar det inte. Night Train is a lousy wine!
|
|
|
för clear eyes tog slut
Red Motion Music
|
|
|
amfetaminpsykos
jupp...dom är riktigt stylish. har en polare som brukar ha på sig sina inomhus till och från, och nog kommer han undan med det alltid :)
|
|
|
När man går inomhus åker dom upp på kepsen/huvudet.. Problemet löst?
|
|
|
verkligen inte!? det är väl det största stilbrottet nånsin att ha ett par glasögon i pannan!
....eller?
|
|
|
Vet, jag skrattar åt alla som går runt med det inomhus, helt värdelöst.
|
|
|
verkligen, helt värdelöst. jag hatar dom också!!
....eller?
|
|
|
inte lika stort stilbrott som att faktiskt ha på sig solglasögonen inomhus...
|
Producent
2007-05-04 11:24
|
pollenallergi!!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
|
|
|
word! pollenallergi it is. vad säger ni nu då? bögar..
....eller?
|
|
|
inomhus? många träd där eller?
|
|
|
DU ÄR ETT TRÄD!
....eller?
|
|
|
ärligt, att ha glasögonen på kepsen ser jävligt bra ut.. Kanske beror på stilen i övrigt dock..
|
|
|
du är ett solglasögonbärande pucko.
|
|
|
DU SA DET.. http://whoaimg.basthard.com/hi/46387.jpg
....eller?
|
|
|
va?
|
|
|
till killen som får ligga för han har solglasögon på kepsen
....eller?
|
Producent
2007-05-04 11:34
|
pati:
nej men när man kommer in så känner man av det.. när man är ute så känns det inte så farligt, men så fort man kommer inomhus sen så bryter det loss typ.. hehe
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
|