äntligen! så slipper man väll se henne i aftonbladet på ett tag hoppas jag... bästa vore om hon blev mördad där inne på en gång
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
alltså nödvändigt.
AayFukYuuuu :@
Busta rhymes åkte ju fast för rattfylla den här veckan :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur kan man kalla henne för världskändis?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, fyfan vad ni är roliga.det var på tiden.. ni är skadade om detta påverkar er.
för att hon e känd i hela världen?
detta påverkar givetvis inte mej, men har stört mej eftersom kändisar nästan aldrig får fängelse annars
men om du har stört dig på det blir du antagligen lättad nu, och då påverkar det ju visst dig?
de kunde ha handlat om precis vem som helst. alltid störade när folk inte får fängelse för brott dom faktiskt helt uppenbart begått. tycker inte du de?
Bra, hoppas att hon lär sig något av det också.
skissen många vet vem hon är men hon har ju knappast ansträngt sig. kan också säga att jag inte bryr mig. lite kul ändå.
Skissen Men hon blev ju straffad för både rattfyllan i september och den i januari. Hon fick fängelse för att hon bröt mot den frivilliga domen som hon fick i september. Jag vet inte vad som är på tiden,hon har liksom blivit straffad?
det ska naturligtvis stå villkorliga domen over there, frivillig dom hade dock varit skoj.
hon kommer får fotbojja inget annat, tror ni dom skulle skicka henne i fängelse? haha....
BAHA!
idiot varför inte? kan ju du knappast veta
Misstänker att fängelse kommer anses vara för farligt för henne med tanke på förmögenheten som finns hos henne / släkten. Utpressningsmöjligheterna är nog lite för stora.
Look with your own eyes - See with your own mind
haha...stackarn. skulle inte banga på att bli hennes äktenskapliga besök alltså.
skriv kort, helst inte alls
haha läste en artikel igår att hon skulle få fotbojja, vilket jag va jävligt säker på med....ja herrejävlar, i denna artiklen står det att hon kommer få fängelse på riktigt, hoppas hon får stryk!
BAHA!
gääsp...
dingrinn.blogspot.com
haha hoppas att alla niggabitches spöar skiten ur henne.
hon lär väl sitta och klappa sin råtthund och dricka skumpa i en öppen anstalt/kurort...aldrig att hon hamnar i ett "vanligt" fängelse...
Så går det..tror dock hiltons hotshot lawyers kommer få ner straffet till 10 min.
12345678910
Det blir väl som i filmen "Cradle 2 tje grave" med jet Li och DMX där dom träffar en gangster snubbe i ett fängelse (Chi McBride=Rektorn från "Boston Public") som har en hovmästare och har alla prylar han behöver. Bride:"Eyyy, my dvd is broken" Guard:"Oh ok, i would give a new one for you"
vafan sätt henne på plats nån gång
http://www.herrbitter.blogg.se/
snart får man kanske höra henne yla i en ny singel med Akon;"I'm locked up! they wont let me out! they wont let me ouuuut"
http://www.kalvinhiphop.com
hoppas snorvalpen verkligen hamnar i ett riktigt jävla fängelse så hon får träffa människor med riktiga problem.
hahaha nödvändigt att sätta henne i 45 dagar för rattfylla hahahaha
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
hahaha, när hon kommer ut kommer hon säkert berätta om hur hemskt det var där och att det inte fanns någon som helst lyx. Kul att se hur hon klara fängelsemiljön.
va trevilgt
We remember Køge Bugt!
Hangaround
2007-05-05 14:56
skit i henne, Borat spelar Freddie Mercury...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Ten: Hon skriver en bok med titeln "Mina 45 dagar av helvete".
Hon kommer ju typ inte överleva i fängelset, eller så kommer hennes farsa bygga ett fängelse lite fort som är ett till hotell enbart för henne...hon lär väl bryta en nagel och sedan bryta ihop!!
kan ju garantera att hon fortfarande inte på långa vägar kommer få samma pina i arslet som dom andra som redan sitter där... lite småkul att hon ryker in ändå
http://www.myspace.com/akinonline
Där ser man...tänka sig.
45 dagar? Varför inte bara ge henne en "time-out"?
PS. Your cunt is in the sink
nu lär man slippa se henne i tidningen... eller det skulle inte förvåna mig om man skulle införa paris hiltons fängelsedagbok i tidningen bara för det. men, det är ju bara att bläddra över sidorna i så fall. och med närmare eftertanke så läser jag aldrig tidningen.
Haters gon' hate...
Tror knappast att de skickar henne till Oz heller.
PS. Your cunt is in the sink
jag tror inte man kommer slippa se henne för att hon åker in.. tvärtom, tror det kommer bli mer skriverier än nånsin om hennes situation i fängelset...
http://www.myspace.com/akinonline
5 spänn på att det blir en tv-serie. Undrar dock om det blir så mycket skriverier, man fick inte veta så mycket om martha stewart.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
seriöst: hon är arvtagerska till hotellkedjan Hilton. är väl hennes pappa som är känd egentligen, men hon är blond, ung och gör korkade saker. det har gjort henne känd.
you know i spell girl with a B
I LOVE PARIS ! Vart lite paff när jag hörde. Jag tycker hon e grym för hon skiter i vad andra tycker om henne. Hon står på sig, så som alla bör göra. Sen kan hon vara en bortskämd skitunge, men jag diggar hennes staaajl anyway :D
cocaine kate
phettmed69 Stå på sig = Köra rattfull, som innebär risken att döda andra och sig sjäklv? Hon borde fucking lära sig på riktigt tycker jag.
Ja, hon skiter förmodligen i vad andra tycker om henne.
Look with your own eyes - See with your own mind
Redaktionen
2007-05-05 19:08
Läst om det i metro...Bra där att hon åkte fast, vare sig man är kändis eller inte ska man inte få komma undan med rattfylla eller något annat som skadar eller medför risk att man skadar någon annan. Vad jag förstod så ar det 45 dagar fängelse som var aktuellt. Sen kan man bara hoppas att hon får sig en tankeställare.phettmed69 jag blev paff av ditt förbannat korkade uttalande. skulle du även digga hennes stil om hon körde på några stackare? 'äääähhhh hon är grym i alla faaaaall', eller vadå? sen bryr hon sig troligen jävligt mycket mer än vad du påstår om vad människor tycker om henne, antagligen därför hon agerar så som hon gör.
Delam tange barat
men geeeeeeeeeeeeez. kan inte hon köpa hela fängelset? får tinkerbell följa med? hur ska hon överleva? finns det manikyr i fängelset? kommer nicole ta extra mycket heroin i väskan bara för att säkert kunna åka fast också, och så tar vi nästa säsong av simple life där inne? frågorna är många, svaren får du nästa vecka, här i dagsnytt!