I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag behöver bli sjuk.

Övrigt - Blandat

2007-05-10 08:20

jag behöver bli sjuk.

Hej jag behöver bli sjuk innan imorgon helst, men innan lördag sukke också vara fint... Ge mig era bästa tips på att bli sjuk typ förkylning så fort som möjligt. Varför kanske ni frågar er? Jo för att jag har lovat min syrra att jag ska springa gbg varvet men jag är lite för bekväm av mig så jag skulle helst vilja slippa det, och att bara säga det rakt till henne funkar inte. Så den ända vägen ut som jag kan se är att bli förkyld...

Rocka kamelen en gång

2007-05-10 08:21
Satsa på magsjuka istället, det är åtminstonde lättare att fejka.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-05-10 08:28
haha.. Lycka till! Har tyvärr inga bra tips.
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION

2007-05-10 08:36
duscha kallt och sätt dig vid ett öppet fönster sen. kan leda till lunginflamation, men oftast bara till en förkylning.

2007-05-10 08:36
haha, hade vart kul om han drog på sig lunginflammation istället och dog av det XD
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-05-10 08:40
jag uppmanar dock ingen att prova mitt tips. disclaimer disclaimer.

2007-05-10 08:48
Ät nått gammalt bara, gärna nått med mögel på!

Manager

2007-05-10 09:01
Slicka på dörrhandtag i det offentliga rummet....och typ spårvagnsstänger som man håller i sig när man åker.
Redline!

2007-05-10 09:10
spring runt naken där det är kallt. det är kallare under nätterna. eller sätt dig i kylskåpet. där är det kallt.
as long as you play their game girl
you're never gonna win

2007-05-10 09:23
Whatone: Jag tror jag ska ta och ta en dusch nu..

Brunsås: Nja magsjuka tror jag inte håller för jag måste vara sjuk på riktigt, jag är ingen bra skådis och hon kan läsa mig som en bok suck

Meningen-E: jag har en ganska tålig mage som inte bryr sig så mycke om möger eller annat shizzle.. men jag hinner ändå inte odla nån mögelmacka innan imorgon, och sånt brukar ju ändå gå över efter nån timma yao
Rocka kamelen en gång

2007-05-10 09:39
huva jag fryrer nu brrr, men det är värt besväret
Rocka kamelen en gång
Graffare

2007-05-10 09:48
käka en tub tandkräm så får du feber
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-05-10 09:48
Men magsjuka är ju bara att gå på toa och stoppa fingrarna i halsen för att fejka bra, hör hon att du spyr lär hon ju inte tvinga ut dig på kroppslig aktivitet :P

2007-05-10 09:56
ELLER JAG VET!

"Du syrran, jag har faktiskt ingen lust att vara med på det där.."
work some magic

2007-05-10 09:58
Tidigt sommardopp?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-10 11:24
sup sjukt mycket och ät fett lite. klä dig kallt och spring lite. det borde funka, plus att du har rätt kul också.

lyckatill kjelle
www.enigmatic.se

2007-05-10 11:37

Köp en bruk räksallad, (gärna en gammal burk) sätt den i mikron lr ställe den i solen tills på lördag.

På morgonen gör du en go maka med räksallad.

Du blir garanterad dålig i magen.

Toastare

2007-05-10 12:12
Jag har varit sjuk 3 gånger nu på en månad.. förkyld i en vecka, sen urinvägsinfektion och nu har jag influensa. Jag gjorde ingenting..

önskar jag var frisk istället.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2007-05-10 12:22
jag har inte haft ont i halsen en vecka.. jag har haft feber, sen igensvullen hals, sen igentäppt nästa, sen hostat ut mina lungor

osv. lite ont i halsen dör man inte av..

2007-05-10 12:23
käka på mcdonalds i 1vecka !!
-.-DMX-.-
Skivsamlare

2007-05-10 12:30
Gå till slottet, ta med dig ett glas. Drick av vattnet vid skeppsbron så blir du garanterat magsjuk dagen efter
fair enough..

2007-05-10 12:38
gå till havet å bada å sen sätt dej blöt å vänta tills du e torr å sen gör samma sak igen..

gjort nåra gånger å de har funkat.

å på vintern e de bara att duscha å gå ut å tshirt å kortbyxor i nån halvitmma- timma..
funkar med, men nu ere ju inte vinter så ja föreslår havet.

2007-05-10 12:51
drick vatten ifrån toastolen?
"if you cant beat them, join them"
Toastare

2007-05-10 13:19
wiktr_m

det är ju vanligt kranvatten.. i sverige är vi bortskämda ser du. Vi spolar ner vår skit med drickbart vatten!

because we're worth it!

2007-05-10 13:21

BB, njae inte om man bor ute i skogen. Tex vissa ställen i Kurravaara så luktar vattnet skit osv.

"if you cant beat them, join them"
Toastare

2007-05-10 13:22
men det är ändå alltid kranvatten.. om du nu inte bajjar på mulltoa.

då luktar dricksvattnet det samma..

2007-05-10 13:44
Ät mängder med halstabletter och tandkräm, då får du väldigt ont i magen sen kanske du kan få feber om du har tur.
Eller så skiter du i att ära från och med nu och sover inte på ett dygn då kommer du inte må så bra häller. Lättare att du blir sjuk då också.

2007-05-10 14:18
efter du torkar dig när du har bajsat, tvätta inte händerna å ät mycket saker med händerna, det finns mycket bakterier i bajs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-10 14:20
Sov med jävligt tunt täcke och fönstret hel öppet, funkar bra om det är kallt och man har sängen vid ett fönster. Att gå ut när det regnat så du blir alldeles blöt och ha på sig kläderna hela dan sen är oxå ett säkert kort.
You already know, den e on lean!

2007-05-10 14:27
fixa en fet bakisfylla?

2007-05-10 14:33

Jävlar. Vi killar kan inte stå för något! Haha. Hur svårt är det att bli sjukt? Duscha, sen ut i bara shorts i några timmar på natten. Hahahah då blir du nog fett sjuk!

2007-05-10 14:40
Helt rätt din lata jävel!
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den.

FREE 42-ÅRINGEN!

2007-05-10 14:44

För mig räcker det med att städa och diska, det blir man alltid sjuk av.

http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-05-10 14:47
Fast det är klart, tjejer brukar vara sliskigare.. Hahah!

2007-05-10 14:48
sluta fåna dig och spring skiten eller säg att du inte pallar, hon är din syrra, de är nog inte så att hon dödar dig eller aldrig mer tänker pratar med dig ;O
Toastare

2007-05-10 15:41
girofax

jag läste helt fel, läste att du ville ha ont i halsen :)

2007-05-10 15:43
Ojdå jag vaknade nyss men jag känner mig inte sjuk!!!!

Fiddy: Tycker du ska sluta fåna dig, jag behöver en bra ursäkt inte "syrran jag är svagare än dig så jag tänkte vika in, blupp" (bluppet var mig själv falla ner i många andra års följd av lillebrors daltande förmin del).

Sebbewhiteboy: Jag tänkte göra din grej "sova med fönstret öppet" men jag har ett dagis två våningar nedanför mig så jag kunde inte somna med en massa röster i stil med "MEN KAN INGEN HJÄLPA LINA UPP!!!" eller "iiiiiiiiiiiiaaaaa!!" cpungar..

Sirboss: du é allt en fin vän du, jag ska se om jag hinner med det idag jag har ganska mycket att göra innan syrran kommer imorgon, typ städa, tabort tomma ölburkar och kanske köpa nå mat.

Greger: Tack; men jag måste komma till jobbet nykter annars kan jag få problem volvo 4life ese.
Rocka kamelen en gång

2007-05-10 15:44
Bountyboo: men om du bor i gbg kanske du kan komma förbi, och om du inte vill hångla kan du ju spåtta i en kopp ;P
Rocka kamelen en gång

2007-05-10 17:02
ät krita

då blir du hes 8)

2007-05-10 18:09
ät bajs?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2007-05-10 18:28
Sebbewhiteboy: Jag tänkte göra din grej "sova med fönstret öppet" men jag har ett dagis två våningar nedanför mig så jag kunde inte somna med en massa röster i stil med "MEN KAN INGEN HJÄLPA LINA UPP!!!" eller "iiiiiiiiiiiiaaaaa!!" cpungar..
ahahahahahahaahahahahahaha, lots of laugh!

skär skåror i en chorizo med typ en kniv, sedan så rullar du korven i massa olika läkemedel så skårorna fylls. Sedan penetrerar du din rumpa med det, det går rätt ut i kroppen och blandningen av allt gör dig definitivt knullad i huvudet.

2007-05-10 18:46
Hur går det? Har du lyckats dra på dig en förkylning än?

JUag kan ju avråda dig frpn att slicka på dörrhantag etc, du kan dra på dej något permanent ont. >_<
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2007-05-10 19:13
Negative: Det här funkar inte, jag har aldrig känt mig mer frisk och kry i hela mitt liv!!! =( och tiden börjar bli knapp. Så jag blir väl tvungen att springa det där jävla varvet då.. Jag har inte gått så långt att jag börjar slicka på stängerna på spårvagnen, det skulle nog väcka lite uppmärksamhet dom skulle nog tro att jag va knäpp och låser in mig på nått mentalsjukhus.
Rocka kamelen en gång

2007-05-10 19:14
Hon kan väl inte släpa ut dig från mentalsukhuset för det? Där har du det!

2007-05-10 19:18
ät väldigt mycket muskotnöt

2007-05-10 19:18
Jag hade sprungit ut och hoppat i narmsta sjö, med kläder på, sen gått omkring med dom i nån timme..
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-05-10 19:26
Ten: Fan där har vi ju det!! Jag kan se det frmför mig;

tjena, du jag kan nog inte springa nu på lördag.
Va, vadå då?
ne jag blev intagen på mentalsjukhus för dom trodde jag hade tvångsbegär för att slicka på spårvagns stålparna.
Men dom måste ju ha tagit fel person eller nått, du brukar ju inte göra sånt där.
...ja eller fel person vet jag väl inte, jag kanske råkade slicka några stålpar...
NÅGRA?! äru dum eller?
nje, eller riktigt frisk vet jag ju inte eftersom jag sitter här.. men du får nog iaf springa det varvet utan mig då =(

lol
Rocka kamelen en gång

2007-05-10 19:26
Noreone: vad är muskotnöt?
Rocka kamelen en gång

2007-05-10 19:31
Det är en nöt man gör krydda av! Ät dem så blir du lite beng, sover väldigt mycket och blir framförallt knullad i huvudet. Tar bra tid innan de slår, men du måste typ äta 5-7st. Där har du det  !

2007-05-10 19:32
Muskot är en fin mild, men starkt aromatisk krydda som ska användas med måtta så att den inte dominerar.
Muskotnöten rives direkt över den maträtt som skall kryddas.
Muskot används med fördel i olika potatisrätter såsom potatismos och stuvad potatis eller till andra grönsaker, kokt eller stuvad vit- eller blomkål, spenat och i ägg- och osträtter.
Béchamelsås smaksatt med muskot passar bra i lasagne.
Muskot kan även användas för att bli psykiskt påverkad tex genom rökning av den sedan innan nedrivna nöten. Dock kan detta vara mycket farligt

2007-05-10 19:34
man behöver ju inte äta 5-7 st. 3 stycken ska göra susen, men det är förbannat äckligt
ask Beavis, I get nothing Butt-head