Göra något för tjejen?
Hej whoa! Min käresta ska tillbringa sin kväll med att vara med hennes vänner och göra sitt ikväll. Iaf, jag skulle vilja göra något mysigt för henne när hon kommer hit och ska sova hos mig sent ikväll/inatt, men jag är BROKE. Pank. Så vad kan man göra? Jag tror att vi har slut på värmeljus här hemma, så den idén med att lighta upp pläjset får blåsas av. Jag är inte heller något vidare i Köket.. Så vad kan man göra? Något vill jag överasska henne med :) Tack på förhud!
work some magic
Renbädda sängen och klia henne på ryggen/ musen.
Renbäddat är redan gjort & det där med att klia är självklart! Standard!
work some magic
Jaha, men då kan hon ju inte kräva mer av dig!?
Shit I dunno, sjung för henne eller nåt. Det beror ju helt på vad tösen uppskattar.
But for what it's worth yo, I got no regrets
Gör the eller nått tills hon kommer... men vadå du verkar ju inte vara pojkvännen man klagar på eftersom standarden är klia på ryggen och renbäddat. Tror nog hon blir glad av att bara träffa dig.
Du och dina farsor?
Köp grapefrukt, det gillas alltid hos mig iaf :)ta henne i analen näh skämtosido Jävligt roligt!
http://www.earforcefm.blogspot.com
men äh några ljus lär du väl ha hemma, kom igen! jag gjorde det åt mitt ex en gång, ljus överallt runt sängen, och sen öppnade jag dörren i ett litet negligé.... men öh, du är kille, så det där fungerar ju tyvärr inte haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Corazonzita F21 "jag gjorde det åt mitt ex en gång, ljus överallt runt sängen, och sen öppnade jag dörren i ett litet negligé.... men öh, du är kille, så det där fungerar ju tyvärr inte haha" hahahahahahahahahahahahahahaha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
conspicuous F19 Kli på ryggen, det där känner jag igen;d
Frihet under ansvar
Kom igen nu whoa! tack för svaren hitills
work some magic
Ni kan gå på en skattjakt tillsammans för att försöka hitta dina testiklar.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
tänd lite ljus, sätt på lite soft musik och runka
http://www.herrbitter.blogg.se/
håller me nån där uppe, gå och möt henne därifrån hon ska gå så hon slipper gå själv ! fast svårt ifall du inte vet när hon ska gå ..
lost in skåne
Ge henne en lavette. :D Då blir hon överraskad iallfall. Eller, så fixar du på lite soft musik. Dimma alla ljus du har på något sätt, så får du en schysst stämning. Ligg ner med henne, klia henne på ryggen som standard, prata lugnt och sakta och säg fina saker till henne. Efter det ger du henne en soft, skön, sensuell helkroppsmassage (gärna med kroppsolja om du har det), och efter det, sköter sig allting själv. :)
"Does it count as pedophilia if the kid is dead?"
bjussa på taxi dåååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!
hehe att gå å möta henne är åxå obligatoriskt när det är helg å sent :) tack för alla tips hitills!
work some magic
Som någon sa gör oboy och nån mat eftersom hon kanske är hungrig när hon kommer hem. Och berätta hur mycket älskar henne? är säkert uppskattat? Att möta henne är som sagt ett måste. Han skriver att han är broke, vilket betyder han inte kan köpa något ;)
cmon lite mer tips nu! :) lite mer udda grejer! Klockan tickar!
work some magic
överaska henne med bondage-sex
ros blad över hela sängen och tända ljus! men eftersom du va pank så lite ljus iaf? eller ställ dig i köket laga hennes favorit rätt och sätt på hennes favorit film på teven:) ni äter i mat i soffan med tända ljus och hennes favorit film, då blire en perfekt kväll! lycka till ;)
Seban han har varken pengar eller värmeljus..stackarn
okej:/ då e det göra som några sagt gör så mysigt du kan av situationen och gå med henne hem :)
Knulla henne?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
hon kom hit utan förvarning 22:30 aspackad, å slockna direkt :) problemet löst!
work some magic
Lite halv skön efter fyllan mat kanske? Eller fyllekäk. Försöka fixa lite mysbelysning och en platta med Barry white some spelas? Jag menar det är the shit som hiphoparna hade sagt.