Linköping 2/7-8/7
Vet nån nått soft som händer där då? Ska åka dit med en polare en vecka. Någon som vet nått? Hade vart skojjsigt o veta. Vill även ha tips på schyssta krogar. 18år dock. :) puss!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
välkommen sitt vid stångån först, sen är det nog rätt kört för krogarna här är inte så jättebra. Men 55an, platens bagdad, tror det är dit jag brukar gå om jag kommer iväg till krogen. nice.
tåg, tåg och...tåg!
stryk på ågatan kan du få, för en billig peng
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej. Stångån? Är det nått soft då? Jaså varför är inte krogarna bra då? Finns det ingen krog med riktigt röj då? Vill ha en krog med mkt röj & dans o sånt. Hellre det en en slapp krog . Men ja, Händer inget utomhus? Nått evemang eller nått?
Asså. Är dom så dåliga asså. Men finns det ingen 18års krog med röjj i då? Eller nått utomhus evenemang?!=D
1
O'Learys är alltid soft, vet inte om det är 18 eller 20 där dock. Annars är Lkpg en av Sveriges absolut sämsta städer.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Fan. Va inte så negativa. När man är full är allt roligt:D mer tips:)
Platå är helt okej tycker jag. Vetefan vad det är för ålder där. Sen är väl Platens öppet igen när du kommer, så om du är där på en onsdag så kan du hitta gött röj och kanske en eller annan brud.
Jasså. Fan va nice :) Ska kolla upp dom ställena då! :D Ligger allting centralt ?=)
cmon!
allt ligger på ågatan, där du kommer ligga
Haha farlig my ass. Linköping är en stad wannabes? =) Klarar mig nog utmärkt mot dom :) Men ja. Vad händer där egentligen. Mer tips tack!
Yeah!
2
3
4
alla byxor äro dyra
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Ågatan e nog lika farligt som att gå på opera...
Sen är det tydligen Mellansveriges misshandelsmetropol...
Hur långt är det mellan Linköping o norrköping? Skulle helst vilja stanna i Linköping dock.. :)
Sure thing. Langa msn då =)
Asså vill du typ ut i dansa äre ju gulan som gäller tillsammans med alla andra 14åringar som är ute. men thats your choice
Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef
Haha. 14 åringar. ;D Sen vill jag ha nått soft ställe o tillbrina nån dag på. Typ sitta på någon soft uteservering eller nått :)
hugg min msn så ska vi se om vi kan styra upp nåt vettigt när du är på besök.
Sure!
asså sitta på uteservering är ju 55an på kvällen alternativt storan. Dagtid vettefan, hugg en glass o sätt dig nånstans o glo
Haha. Tack för tipps!
plaza på ågatan har 18 år (?) de är vad jag vet om linköping
Plaza hänger man på om man ser ut
såhär .
Du kan ju alltid lägga dig i domkyrkoparken helt spritt naken och hoppas på att bli våldtagen av någon ful gubbe :)
Men gulan finns ju också... Där är det 18, dock vet jag inte om det är något vidare kul där :P.
Hazn_ P0 HAHAHHAHA en av dom där lirarna går i min klass
Och jag tror att en av dom lirarna gick i samma högstadieskola som mig.
Eller kanske inte... Om han till vänster heter Tin så gick han där... Och han till höger kanske gick på mediateknikerutbildningen samtidigt som mig om han bor i motala? Fast jag kan ha helt fel...
Frågan är varför i hela friden ska du åka till linköping för?, kreativiteten verkar inte flöda........
Sätt dig på 55an först långt upp på ågatan, sitt vid uteserveringen ta ett par öl och chilla, sen om du vill dansa kanske gulan är en bra idé beror lite på vad du är för person?
yeah yeah
men lyssna inte på bisebusen, det är allmänt känt i linköping att han är en jävla tönt.. börja istället med 55:an o chilla ta en bärs, gå senare vidare till gulan.. =)
nej men storan på stora torget är schysst.. dra senare vidare till bagdad, och vid 12-01 hugget dra till flamman eller kårallen (är dock en bit från centrum).
norrköping e ju sjuuuuukt tråkig stad
Omae wa jowai
krossad_anka: han till vänster heter le (löj) och går i min klass and yes, ni gick på samma högstadie tror jag
BK: Schysst ställe. Blandat folk. Mest hobbybrats dock.Platå: Det fina folkets nattklubb (dock jävligt soft enligt mig själv)Platens: Ungdomligt och schysst ställe. Lagom stort.Harry's: Gubbigt men skojO'learys: Inte varit där än.Plaza: Turkhak och otrevliga vakter.Gulan: Fjortisplace.La Scala: Det finns en anledning till varför det kallas Svartskala.Maxim: Funkar om man inte kommer in någon annanstans.L'orient (Bagdad): Skitställe. Gå inte dit.55an: Rödingpackets samlingsplats.
ungefär som Hazn_ sammanfattade det. 55an har tappat sin charm på sista tiden...
Arfide P1: Hmmm.. I berga?
HAHAHAAHAHA SVARTSKALA...HAHAHA..fan vad bäst
Wa wa wee wa!
sudguk: Ja, du hänger ju där och du är svart! :)
krossad_anka jag har nog sett dig ett par gånger också! ät bajs
Wa wa wee wa!
sudguk: Hahaha! Mhhh gott..
Hehe min bror bor där. Ska låna hans lägenhet typ. =) OKej. Tack så mycket för tipsen! Sjukt nice att folk skriver! Uppskattas! Och allt ligger centralt o bra hoppas jag:D Hazn, 18 på alla dom ställena? =) PÄYS ALLA !:)
Vidingsjö Motioncentrum har jag hört ska va jäääääävligt skoj, kolla till det
men nicco då! du kan ju inte uppmuntra honom till att förblanda sig med tolv-fjortonåringarna! Shame on you :).