I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När allt går åt helvete.

Övrigt - Blandat

2007-05-12 20:42

När allt går åt helvete.

Har ni någon gång hamnat i den sits där du inser att dina framtidsutsikter inte är dom bästa? Allting som kan gå åt helvete gör det samtidigt och du kan inte äns inleda ett förhållande med en brud som gillar dig och som du är kär i, för att du är för trasig.

Det händer mig just nu. Och det som oroar mig mest är att jag inte blir varken förvånad eller ledsen.

Whoa är nog inte det bästa stället att beklaga sig, men det jag vill få ut av den här tråden är allt annat än medlidande, jag vet inte hur jag ska förklara men jag känner mig så jävla känslokall. Skulle vilja få bekräftat att jag inte är ensam om att "skita i allt" är detta normalt?

Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den.

FREE 42-ÅRINGEN!

2007-05-12 20:43
japp standard tonårs bullshit. du växer ur det.

Moderator

2007-05-12 20:56

Word på wackcent. Kan låta okänsligt men det är allt som oftast sant. Du växer ur det.

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-05-12 20:58
det är "fuck the world-stadiet" som alla unga pojkar som växer upp i sverige går igenom :)

2007-05-12 20:59
get your act together

alla får dessa perioder i livet... bara att härda ut, och en dag kommer det solsken... haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-12 21:00
Skulle inte vilja kalla det tonårs-bullshit som andra. Skulle vilja påstå att du börjar bli gammal och alla drömmar man hade som tonåring börjar nu visa sig att det inte kommer hända... :)
jag älskar dig!

2007-05-12 21:00
Blir bara värre med åren oxå btw!
jag älskar dig!

2007-05-12 21:45
skönt att spicy pigga upp dig iaf, haha
Jag fiser THC !
Hangaround

2007-05-12 22:06
Se det såhär. Vad du än gör så kommer du sitta där framför tv'n med en ölmage dina sista år och bara tänka "Fett".

2007-05-12 22:07
Haha helvetet har inte ens börjat än. Jag lovar.
Yeah!

2007-05-12 22:25
tack för alla svar! Jo det blir nog antagligen värre.
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den.

FREE 42-ÅRINGEN!

2007-05-12 22:25
brajjamaja P18

du e ju bara arton, då går du ju i plugget o grejjer. vat är det som kan gå så mycket åt helvete då? (förutom plugget såklart)

och varför skulle inte dina framtidsutsikter vara dom bästa? jag har inga gymnasie betyg men det skiter jag i.

som timbuk säger "det löser sig"

kan även rekomendera att du lyssnar på denhär låten:
Kjell Höglund - Man vänjer sig
www.enigmatic.se

2007-05-12 22:27
jag har inte gått i skolan sen jag va 15, jag får inte längre börja gymnasiet heller. Jag är arbetslös och har ett missbruksproblem.

FREE 42-ÅRINGEN!
Producent

2007-05-12 22:35
sök hjälp...bara du själv som kan lösa dina problem ingen annan...vill du leva som du gör så gör du det...vill du att livet ska bli bra där du känner dig lyckad med livet så ta hjälp...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-05-12 22:44
brajjamaja P18
skolan är överskattad. det är bara att börja jobba med politik eller reklam, där e det ingen som gått i plugget. om man inte bara brukar utan missbrukar så är det kanske lite illa. men om du tar dig  ur ditt missbruk så  lär nog många problem lösa sig.
www.enigmatic.se

2007-05-12 23:47
vad missbrukar du ?
Jag fiser THC !

2007-05-13 00:09
Ah jag har en sån situation nu, mest av allt på grund av skolan.
You already know, den e on lean!

2007-05-13 01:01
det ska va gött att leva, annars kan de kvitta...
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2007-05-13 02:16
du är inte ensam. fyfan.
Ja, det är sant! Det är sant!
Producent

2007-05-13 03:25
Hell is what you going through, heaven is what you make it.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.