I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tatuerings huvudvärk?

Övrigt - Blandat

   

2007-05-16 20:32

Tatuerings huvudvärk?

Jag har i princip aldrig huvudvärk förutom mer eller mindre självvalda dagenefter och hjärnskakningshuvudvärk. Men nu så har jag tatuerat mig två gånger på mindre än två veckor, efter första tatueringen så hade jag konstant huvudvärk i fyra dagar. Ett dygn sen så gjorde jag den andra och nu väntar jag mig konstant huvudvärk i 8 dagar (den är dubbelt så stor som den första). Men jag förstår det inte.

Ok om jag hade haft huvudvärk första dagen efter tatueringen, 3 timmar under en nål i vaket tillstånd är nog inte vad kroppen själv skulle valt. Men nu tycker jag den överreagerar genom att ge mig huvudvärk i flera dagar efter. Känns som ett omotiverat straff.

Vilken är din bästa huskur mot huvudvärk? Tar inte värktabletter, har testat massa sömn.


(Till saken hör ju att man inte får klaga smärtan efter tatueringar irl, så jag gör det på ett internet forum istället. Ett tips bara har du möjlighet att skippa revbenen när du ska välja placering på din tattoo do it!)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.