I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Outsiders - tourette

Övrigt - Blandat

2007-05-21 20:13

Outsiders - tourette

kollar nån? jag e förvirrad e det ok att skratta åt killen som skäller som en hund fast jag tycker att det e synd för honom? för det e nog det roligaste jag har sett på tv på länge...

X gon' give it to ya...

Hakuna matata

Fan vad många virriga trådar det har kommit upp.

ja kollar! d finns en på söder i sthlm som också skäller o e rätt aggro....
d e synd om dem men d börjar ju bli mer accepterat...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-21 20:14
Det är en sjukdom, I don't think it's funny.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-21 20:16
Jag sitter och skrattar så jag har ont i magen. Klart det är okej att skratta åt sjukdomen. Det är ju en rätt rolig sjukdom och han vet nog om att en hel del folk kommer skratta åt sjukdomen när han får den.

2007-05-21 20:18
Quiet: det e just det som e förvirrande. sjukdomar e aldrig roliga och det e synd om grabben, men slå på 5an och säg att det inte e ens lite roligt..
Hakuna matata

2007-05-21 20:20
Jag sag en dokumentar som handlade om massa ungdomar pa ett touretteslager. Det var helt sjukt. Man maste ju garva at dem. Klart att det ar synd om den, men anda, det ar ju kul.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-05-21 20:23
Jag garvar ihjäl mig åt han som skäller! hur skön som helst haha!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2007-05-21 20:31
det är lite roligt ju :P ibland är de ju okej.
Med en påse över huvet så kan allt funka...

2007-05-21 20:32
fan han hade ju tilloch med ett panic room...
Hakuna matata

2007-05-21 21:18
Broadway

Har träffat folk med tourette, har sett en dokumentär om det, still don't think it's funny.. maybe it's just my I guess.

2007-05-21 21:19

.. me skulle det stå, ja.

2007-05-21 21:23
först läste jag...
kollar nån? jag e förvirrad e det ok att skratta åt killen som skäller som en hund fast jag tycker att det e synd för honom? för det e nog det roligaste jag har sett på tv på länge...
Det var inte så roligt men när jag kom till
X gon' give it to ya...
skrattade jag =)
Get Random!

2007-05-21 22:55
alla som har det och har accepterat det verkar ju trivas med det på något sätt... weird. okej dom är rädda för att förlora sin personlighet när dom väl har kommit på att dom har en men ändå.

btw en rolig grej om tourettes :) en polare berättde om en snubbe som spelade i hans fotbollslag förut som hade det, varje gång han sköt skrek han ashögt "JÄÄVLA TURKJÄVEL!!" haha fick sån jävla skön bild i huvudet.... (han var själv invandrare)

2007-05-21 22:59
Klart man får skratta, inte som så att torrettessnubben flyger ut från tv och stryper er..

Fy fan så jävla svenskt att säga att man inte får skratta åt sånt. moraltanter.

2007-05-21 23:05
Klart man får skratta, inte som så att torrettessnubben flyger ut från tv och stryper er..

e du heeelt säker..? såg du honom..? vill inte riskera att en bindgalen dampkille med tvångstankar hoppar fram och hoppar på mitt huvud ett jämt antal gånger medans han skäller som en hund
Hakuna matata

2007-05-21 23:10
jepp jag är säker.. men vissa jävla idioter här tror ju nästan på det.

2007-05-21 23:24
broadway: 

nu hade han ju inte damp utan tourettes..  och hoppas på andras huvuden var väll inget han brukade ägna sig åt.