Golvplats sökes i Sthlm
Hej pga att hon som vi skulle bo hos inte är säker på att hon är hemma längre så söker vi nu sovplats. Detta gäller bara en natt från lördag- söndag. Vi har luftmadrass att sova på så vi behöver bara låna ett golv . Det är jag , weedie och krossad_anka .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hooka en bild så ska jag se vad jag kan göra.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
varför ska vi hooka bild för? vi sökte sovplats inge ragg
är ni sköna människor? inte tjuvar osv? vad får jag i gengäld?
Nej vi är inga tjuvar vi är sköna människor . Vi kan laga mat och diska åt dej ;)
ooh.. vad ska ni göra i sthlm?
Jag kanske kan ställa upp :) Vad gör ni i Sthlm?
jag har faktiskt en fet jävla major-disk, som typ är värld att agera värdshus för att bli av med...
Palla, ta in på hotell. Ska man va turist, så ska man va det ordentligt. Sov hos dom du alltid snyltar hos?
whoopzidoo
classic: det va du som sökte hjälp, känns som jag kan ha lite krav från min sida.. tror du jag släpper in vilka som helst i min lya utan att veta hur dom ser ut innan? men skit i det då om du ska tro det värsta om folk.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Jag kommer ifrån sthlm så jag ska ner softa med vänner , shoppa sen ska jag hämta min pojkväns saker , sen dom andra hänger bara på hehe . På lördag den 16 juni ska vi ju spela brännboll så häng med på de =)
Felici-Jah Vissa kanske inte är super rika som du ! Sen så är de kul sätt att lära nya sköna människor också . Sen behöver du inte skriva om du inte har något vettigt att skriva för att du verkar ha PMS hela tiden
fasa: jag har bild! felici-jah: lägg ner med ditt jävla provocerande
Classic F0 Är ni tjejer eller killar?. Hur gamla är ni berätta lite om er, varför ni är här osv.. så man ens vet vilka man släpper in i sin lägenhet.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
fasa sorry men de där skulle bara vara typiskt whoa . Jo men vi kan fixa bild . Och vi är alla super schyssta människor. Jag har en dålig dag idag så jag lät de väl gå ut på din fråga som jag missuppfattade
Alltså, jag återupplever scenen från the shining när allt blod strömmar ut ur hissen var dag. SÅ mycket PMS har jag. DAGLIGEN.
whoopzidoo
Jag är 25 år och tjej bor i Skellefteå röker inte och festar inte sen Marcus är 22 snart 23 och bor i skellefteå också han röker och festar ibland Emma är snart 18 och bor i linköping hon röker inte men kan festa då och då Vi ska bara ner för att chilla spela lite brännboll och shoppa
krossad_anka F60 finns en plats i värmdö
whoopzidoo
Man blöder inte av pms PÅ Värmdö
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Hej Emma heter jag. Är 17 men fyller 18 i augusti. Jag ska åka till Stockholm för att träffa min väninna CLASSIC från Skellefteå (blir lättast att möta henne i sthlm eftersom hon bor hundra mil ifrån mig). Ja, sedan så är tanken att vi bara ska glida runt, upptäcka Stockholm och träffa nya människor. Jag är en lugn människa som avskyr bråk och knark. Jag varken röker eller snusar men kan hända att jag dricker alkohol någon gång ibland. Folk brukar uppleva mig som en aning förvirrad men rolig (om man har samma humor som mig). Har oftast ett leende på läpparna och är väldigt lättroad. Kan ha lika roligt nykter som full osv osv.. Folk brukar till och med påpeka att jag är likadan nykter som när jag är full bara det att jag är mer taggad när jag har druckit. Jaa... Jag gillar att spela speeeel.. Och jag jaaaa. Jag är helt enkelt en liten oskyldig flicka. Men flummig... Eller ja.. Beror på sällskapet.
haha du är så söt emma <3
felici-jah: Vad vill du mig? Helt allvarligt. Lägg ner din jävla attityd och försvinn ur min och classics tråd. Du hör inte hemma i den här tråden, DU BOR I SKÅNE.
classic och jag är vana vid att dlea säng, så dte är lugnt ;)
Ja precis sen så har vi med oss egna luftmadrasser
jag har ingen jävla luftmadrass..
men de fixar sig emma vi fixar allt :)
Skulle ha kunnat ställa upp om det inte var så att jag hyser ett så fruktansvärt agg mot Norrlänningar nowadays så att det inte är sant...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
RandomHero jag är sthlmare från början :) gills de ?
även fast ni är snälla så kanske inte personen/erna som låter er övernatta är det. Ni kanske får en kniv i pannan?
Yeah!
vi kan diska och städa
Classic Alltså verkligen... Jag får utslag när jag hör Norrländska... Folk talar hela tiden om att gräva bort skåne, gräv bort Norrland för i helvete... (:
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
komplex: Sluta! :(
Krossad_Anka Det är de snälla man skall akta sig för ;O
Nä inte gräva bort skåne . Skåne är underbart folk min pojkvän är skåning . Ja men jag pratar inte så mycket norrländska de kan du fråga Krossad_anka jag har en blandning mellan norrländska och sthlmska och när jag brukar vara i sthlm är de mest sthlmskan som kommer fram. Sen så snackar vi inte så grovt i skellefteå de är ju värre högre upp där domanvänder konstiga ord och snackar super segt
Classic: Du pratar som en gävlebo! :D RandomHero: Nu vill inte jag sova hos någon längre :(.. Då gömmer jag mig någonstans istället :(:(:( och hoppas på att ingen läskig gubbe hittar mig :(
crasha på ett billigt vandrarhem eller liknande istället, så slipper ni kniven.
Yeah!
Krossad_Anka Om det värsta händer... Då funkar det ju alltid att sova i tält... Finns flera superbra gräsplättar i sthlm... lovar.
RandomHero: Japp.. och så kommer någon fyllegubbe med yxan när man sover..
krossad_anka Våra fyllegübbar har inte yxor, De har kanyler... ;(
jag vet. slagga i tältet vid plattan med asylsökarna som ska utvisas. dom tar nog gladeligen emot kvinnligt besök för en natt. det är jobbigt att hungerstrejka...
Yeah!
:(:(:( jag gömmer mig i en... en... hmm.. uff conteiner!
ni skulle jättegärna få sova hos mig men jag bor ganska långt utanför stan =(
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Haha,ganska komiskt om ni inte hittar sovplats när det är Classic som styrt whoaträffen.
Jag har säker sovplats ialf :) hihihi
Vi har sovplats alla nätter förutom en . Förändiringar kan ju ske vi hade ju sovplats men som sagt hon fick andra planer hennes mormor blev sjuk så hon kommer inte befinna sig i sthlm
vafan! ska ni inte festa när ni är i sthlm?
JAG SKA FESTA!!!!
krossad_anka, var ska du festa, du är väll inte 18 ? =)
Ja, vi har ju sagt att det är lugnt att ni slaggar hos oss om vi snackar med den tredje först.. men vi trodde ni bara var två? Blir kanske lite mkt med oss fyra hemma och er tre, sju pers i våran trea. men, ptjaa, låt oss ha ett familjeråd så kanske ni kan få slagga hos oss! :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.