I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker att tacka whoa för!

Övrigt - Blandat

2007-05-29 15:33

Saker att tacka whoa för!

Jag tänkte - whoa är bra skit - man lär sig mycket - får bra tips - blir snabbare i munnen - hjälp med kritik och framför allt så har man oftast roligt när man läser!

men fråga är;

Har ditt whoande hjälpt dig i verkliga livet, utanför datorn, på nått sett?
kan väl egentligen vara precis vad som helst...

Ett exempel - Jag var ute och dansade en kväll, det var sjukt trångt så alla "bufflade" in i varandra. Jag råkade knuffa till killen bredvid mig som efter typ tredje knuffen, vände sig om och sa; "Vill du ha lite vaselin också kompis" varpå jag svarade "Ne det är lugnt brorsan - det verkar vara uppsmort redan!"

Hade jag inte hängt 1/3 av min tid här och läst alla battles så hade jag knappast svarat mer än typ "oj förlåt det var inte meningen"

Så give it up - vad har hänt er? :D

- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen?
du är väl inte ute och slåss eller...."
/momma

2007-05-29 15:35
Ibland är det roande om man har tråkigt på jobbet.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-05-29 15:36

De enda jag kan komma på är att utan whoa hade jag inte varit så pass duktig rappare som jag är idag,trots att mycket kritik är mest "lägg ner" så finns de folk som kritiserat väldigt utförligt och gett tips,enda ja kan komma på nu.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-29 15:37
good 4 you topic - det är väl asbra om du gillar att rappa - att du blivit bättre tack vare kritik från andra whoare! :)

/momma

2007-05-29 15:39
Jag vill kommentera Topics inlägg, men jag ska inte dra ner fler i mitt träsk
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-05-29 15:42
jag träffade min flickvän indirekt genom whoa, eller "tack vare whoa" blir det väl då.

2007-05-29 15:45
whatone: du tycker inte att det känns pinsamt på något sätt? Jag klandrar dig verkligen inte, bara undrar

2007-05-29 15:47
många utav mina närmaste vänner jag har idag, har jag indirekt träffat genom whoa.
när jag tänker efter så kan i princip alla i min umgängeskrets kopplas till whoa, så tack whoa!
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-05-29 15:47
Gratis marknadsföring

Fördelen att vara på Whoas är att det genererar fantastiskt mycket trafik. Jag kan typ skriva "bilderna från min trekant med Hiltonsystrarna under USAturnén förra året" och få flera tusen träffar.

Nackdelen är, ju tråkigare, trivialt och absurt ett uttalande är, desto mer trafik genererar det.

http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2007-05-29 15:53
halva mitt crew e från mitt säljande av pill på whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2007-05-29 15:56
Jag har träffat några polare tack vare Whoa.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2007-05-29 16:10
hanal så här är det.

skinkbörje styrde tillsammans med stepfucced en whoaträff. rolfi och skinkbörje träffades där och börjar datea, min flickvän är kompis med skinkbörje och jag är kompis med rolfi. så om dom inte styrt den whoaträffen hade jag aldrig kommit i kontakt med henne. så nej, det känns inte pinsamt.

2007-05-29 16:13
Polare bara, vad jag vet.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2007-05-29 16:14
Då förstår jag, inte alls pinsamt. Hälsa Rolfi, längesen jag pratade med honom, är han kvar i gävle eller vad det var föressten?

2007-05-29 16:15
nej, han flyttade hem i vintras nån gång. det var ingen lätt stad att bo i, han klarade väl 5 månader och jag 3.

2007-05-29 16:17
ofan, där ser man, säg till honom att vi får hooka upp i sommar, ska nog upp och bärsa lite i götet

2007-05-29 16:18

man har ju fått lite koll på konserter och så. och träffat nytt folk. det är väl inte ett dugg pinsamt, det är hur bra som helst!

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

2007-05-29 16:19
I aint trippin´Hanal & whatone men det ni gör passar nog bättre i era gästböcker än här...
/momma
Toastare

2007-05-29 16:20
genom whoa hade jag inte träffat mina underbara vänner i sthlm och genom dem hade jag inte varit ute och träffat min pojkvän/sambo från 3 år tillbaka...

Jag skyller allt på Emma!

2007-05-29 16:21
leonelli

Vi bondar ju! hehe

Vad hände med dig föressten, du svarade inte mig i gästboken?

2007-05-29 16:21
big up 4 BountyBoo - skit kul för dig juh! :D
/momma

2007-05-29 17:10
har träffat en massa trevliga vänner genom whoa, samt 2 pojkvänner! tack whoa

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-05-30 00:42
Börjat sno saker i fyllan
pussat scary grejjer på nyårsafton
gett mig massa roliga grejjer att länka till mina homies
Men lika glad är jag för det!

2007-05-30 00:50

Kan lika gärna tacka whoa för att jag har fått en pojkvän genom denna sidan, och fixade min första "utanför skolan" träff med Emci_Emm.

whoopzidoo

2007-05-30 01:33
whoa, har hjälpt mig med att inte orka gå upp på morgonen..

så tack whoa!
work some magic

2007-05-30 01:52
träffade oxå min pojkvän indirekt via whoa..
Liqorice = Lakris minus u & t

2007-05-30 03:00
jag har övat upp färdigheten på tangentbordet. Jag kan skriva utan att titta nu hi hi.
FREE Ayatolla.

2007-05-30 04:11
har lärt känna massor med folk(rappare, proddare, vänner), fått bra kontakter, har fått en hel del lyssnare, och även en hel del gigs! nää, fan.. whoa har gett mig mycket bra
http://www.myspace.com/akinonline

2007-05-30 05:49
AA-negation

Haha, grattis. :)
jagvillocksåhaenblog.com