I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tragiskt :(

Övrigt - Blandat

   

2007-05-29 23:20

Tragiskt :(

Hejsan alla!
Måste bara få skriva av mig, jag såg något så fruktansvärt vidrigt nyss när jag var på väg hem från jobbet.

Jag har haft en jätte jobbig dag på jobbet, jobbiga kunder + stress.. när jag väl går av tåget och vet att jag har 10 minuter kvar till att sitta hemma i soffan o bara mysa, möter jag ett par i ca 25-30 års åldern med ett spädbarn i famnen.
Det låter som vilken familj som helst men det värsta var att dom var så jävla packade och påtända så det finns inte ord att beskriva hur trasiga dom var.. mannen gick med deras nyfödde bebis på axeln och höll på att ramla med henne flera gånger och var jätte nära att slå i bebbens huvud i väggen. Mamman gick bara o gapade och undrade vad folk tittade på.
En kvinna ringde polisen och vi stod kvar och väntade på att polis och socialen skulle komma samt för att se så det inte hände nåt med bebisen.
Dom försökte få ut godis ur automaten på perrongen genom att hoppa in i den med bebisen i famnen och under heöa den här tiden så grät bebisen oavbrutet.
Polisen kommer och hon blir galen och skrker och gapar men dom tar med familjen till bilen och säger till oss att socialen möter dom där..
Jag sitter fortfarande hemma och har jätte ont i magen och tycker det e så fruktansvärt tragiskt och jag tycker så synd om bebben :(

Jag ville bara skriva av mig!
Ha de bra gott folk

Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!