fantasilös ( mat )

Övrigt - Blandat

Producent

2007-05-30 14:22

fantasilös ( mat )

jag brukar vara riktigt kreativ när det gäller att slänga ihop nått att käka...men idag känns det som alla min fantasi har tagit pause...har ingen aning alls vad jag ska slänga ihop o trycka ner i min utsvultna grotta...så nån som har lite tips på nått man kan slänga ihop?? har ganska mycke saker hemma ( rättare sagt mamsen...eftersom jag e hos henne just nu ) =D

hon har köpt hem mycke asiaktiska kryddor o såser så nått med det skulle vara underbart....

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Risstampar käk har aldrig varit min grej... däremot Tonfiskpasta är fett gott och dessutom lekande lätt att göra

Koka makaroner, och häll av vattnet
Rör sen ner tonfisk, ost och, creme fraiche i de färdigkokta makaronerna

Krydda med Herbamare och saltpeppar eller nåt annat spicy
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Släng ihop lite bacon med pasta och ös på med kryddor, kan ej gå fel.
Det är inte lätt när det är svårt..
Producent

2007-05-30 14:30
pasta e så vanligt...det e nått jag käkar 2-3 gånger i veckan....skulle heller vilja ha tips på rätter med ris...har gjort riskakor men har tröttnat på det nu.....som sagt...mamsen har mycke asiatisk krydor osv hemma...så nått åt det hållet skulle vara bra
gör lite pajjer? gratänger är lätt och gott.

Producent

2007-05-30 14:36
där sa du nått....hon har massaor av pajskal hemma....nå tips på fyllning??
äggstelning, mozzarella och skinka är iaf min favorit.

använd mkt lök bara :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2007-05-30 15:23
Woka grönsaker (lök, morot, kål, paprika etc), valfritt kött eller tofu, häll i kokosmjölk och currypasta. Servera med ris.
Redline!
kyckling i bitar, kokosmjölk och paneng eller red curry pasta i. serveras med ris. mmm.. grönsaker  o sånt tjaffs kan man oxå ha i hehe
Liqorice = Lakris minus u & t
meeh!
jag hann INTE se vad dr.octagon skrivit innan jag skrev ;)
Liqorice = Lakris minus u & t
whatone

tror de heter äggstanning asså....

Producent

2007-05-30 15:30
hehe..äggstanning heter det...men annars va ju äggstelning ett ganska roligt ord...kanske ska köra med det hädanefter =D
ja, som dom flesta vet så är jag ingen kvinna och behöver därför inte veta sånt.

ris, mangochutney och curry lime kyckling.

om du vill ah receptet sa fragar du

peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.