Vad ska man skriva på studentvagnen?

Övrigt - Blandat

Vad ska man skriva på studentvagnen?

Kom med lite cooola tips :D

Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
nu jävlar är skiten slut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
troligtvis så kommer ingen notera/minnas vad det står på ert flak förutom ni själva, så skriv precis vad ni vill, annars kan ni ju experimentera lite, genom att skriva något helt sjukt stötande, och se om någon överhuvudtaget reagerar.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
19 år utan framgång
http://www.herrbitter.blogg.se/
haha men vafan..  roliga jävlar asså.. whoa de luxe :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
eller  "aldrig sommarlov igen"
Förlåt wetass skrev nåra i min klass. Syftade på matteläraren som fick sin stol nerblött och satte sig på den. Men som misey chick sa så är det ju enbart kul fö dom i våran klass....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dewilicious P19

"Förlåt wetass skrev nåra i min klass. Syftade på matteläraren som fick sin stol nerblött och satte sig på den"

...
och det där hände i en gymnasieklass, det är inte lågstadiet de syftar på?

pinsamt.

Officiellt Arbetslös

I, Rowboat

Nä såklart var det en lågstadieklass smarto eftersom man brukar åka flak när man går ut lågstadiet. Och nej jag var inte med på skiten och tyckte inte det var särskilt kul... orka moralisera över internet.

"vi suger balle"
dewilicious P19

var inte en pik riktad mot dig, utan mer bara ett konstaterande.
"Välkommen ut i Arbetslösheten"
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
vi ska bara skriva vilken linje vi gick.
"CRACK FOR ALL"
spliff macht frei
General_Krog P22 : wooord!

Officiellt arbetslöst får min röst!
vet inte om kungen tog studenten men: "här har inte kungen vart"
vad skulle vara den mest provocerande meningen att åka runt med på stan i sverige?
fuckt for life?
interior

Ja, där tog du allt priset, sjukt provocerande!
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
svårare än man kan tro med andra ord.
Producent

2007-06-03 17:33
knyt fast nån människa o låt denne skrika ut massa ord...funkar kanon..kan alla ha sina favoriter
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
interior

Jag tycker inte det var så provocerande faktiskt.

Misery_chick

Pedofili, förintelsen och incest är väl tre bra ämnen om man söker något riktigt provocerande. Förintelsen kanske är lite gammalt i och för sig..
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
albin P22

ja, jo, men det vore kanske att föredra att chocka utan att vara fullständigt smaklös, borde gå att provocera på ett smartare sätt, om du förstår hur jag menar, att dra till med tex pedofili är så "enkelt"
"Jävla svartskalle" är ju annars rätt provocerande:)
Student 07
whoopzidoo
jag har aldrig riktigt fattat grejen med att åka runt att skrika, precis alla tycker ni är asstörande, ingen bryr sig om att ni tagit studenten, vad är syftet egentligen?

dummaste traditionen ever det där.
hahaha General_Krogs alternativ var bra
whoopzidoo
Misery_chick 

vad gjorde du på din student?
whoopzidoo
Om ni vill ha nåt provocerande så är det väl bara o köra nåt citat från The Kristet Utseende ?

Felici-JAH

jag hoppade av nåt år innan, utbildade mig i efterhand, hade iof inga planer på att åka runt i vit klänning och yla innan jag hoppade av heller.

jag förstr bara inte riktigt just den traditionen, och tänkte att nån glad student härinne kanske ville upplysa mig.
Tror det är fler som inte förstår sig på din deprimerande existens.

Hazn_ P0

du får mer än gärna glida över till min gästbok och förklara vad med min existens som är "deprimerande".
...om du har något mer att komma med än mitt namn på whoa, that is.
Misery_chick 
Efter att ha gått i skolan i 12 år så tror jag att den där känslan av att bara skrika behöver få komma fram. Det bubblar nog under huden dagen då ens student väl är.

Efter tolv år bara få åka omkring och vara så jävla glad och skrika ut sin lycka, det måste kännas underbart, det handlar om som mest 2 timmars stoj o skrik i en vecka. Det kan inte störa dig så mycket?
whoopzidoo
Jag tycker att studenter är helt okej, de får gärna skrika, supa, dansa och allting. Men de skulle gärna få spela lite bättre musik.
Felici-JAH

det stör mig inte så mycket som det bara är fjantigt i mina ögon, varför åka runt på flak och visa upp sig, det är det jag inte fattar, att det nästan är sm om man förväntas bry sig om att en klase främmande ungar slutat skolan.

menmen, jag ska inte skeva iväg tråden offtopic mer, glider ur innan jag får whoas samlade ilskna studenter på halsen ^_^.
"We´re only here for the Beer!"
Men lika glad är jag för det!
jag håller med felici-jah, efter mina 13 år på gymnasiet så är det bara lycka i form av skrik och stoj!
och alla random människor som tycker det är så roligt för oss för vi har tagit oss egenom gymnasiet och är dags för "vuxenvärlden"
oop, menade skolan :P gymnasiet blev "bara" 4 år haha
när det kommer till just studentflak så är jag en liten surtant, det kan jag stå för.  ^_^

"det är vi som ska betala era pensioner, känns det bra?"
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
"det är vi som ska betala era pensioner, känns det bra?"

- HAHAAHAHA
 F21

haha! good one!
vi syns på komvux, alternativt ams.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Vi är så jävla glada nu men vänta ni bara.
Jag har ingen forumsignatur.
"Vi ses på Komvux!"

kom just på
"jag kommer dö på en toalett"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Officiellt Arbetslös,

det är vi som ska betala era pensioner, känns det bra?

här har inte kungen vart, tror vi..

detta är mina favoriter!
"ingen fest utan incest"
Rör inte min prilla !
"15 minutes of fame!!"
jag tycker man ska skriva nått helt felstavat så alla i vagnen verkar obildade och korkade:)
PAO!