en applåd .
Lr hur det nu stavas . Säg saker ni har gjort som är värd en applåd ? Själv har jag hela dagen + igår städat ett hotell . Gjort allt ! bytt lakan ,skrubbat bad rummet, toaletterna , lagt nya handdukar, kollat så att alla rummen har det dom ska i kylen , tömt papperskorgar you F:ing name it ! I have done it all ! det ska jag ha en fet applåd för ! nästan två hundra rum !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det där gör jag varje dag tyvärr.....=(
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Det är fan inte värt en applåd.. Lr hur det stavas nu ,, Det är bara tragiskt joo
Tro fan det är värt en applåd, gött jobbat! Jag har inte gjort något applådvärt idag, förutom kanske att ha lett mitt brännbollslag där alla utom jag var fulla och vi var hälften så många som det andra laget till nästanseger!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-06-04 18:52
en applåd till mig för att jag va snäll o klippte morsan gräsmatta i hettan...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
jobbat hela dagen i skogen, kommit hem och städat samt diskat och nu rundar jag av det hela med styrketräning
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
SkadeGlad- F60 Du får fan en applåd av mig:) .. själv jhar jag inte gjort något som är värt en applåd damn !.
SunShine Reggae!.
Jag har vaknat, käkat tacobell och sen skrivit detta på whoa! *applåder*
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag har lärt mig en 9 minuter lång låt på bas. Riktigt stolt är jag över mig själv.
My heart lives in my vagina.
Jag har tentat upp mitt IG i spanskan till ett VG!! Är så sjukt stolt.
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?
Jag har stannat vid min bästa väns sida då alla andra har svikit henne.
whoopzidoo
hjälpt mamma att måla om huset från klockan 16:00 + släppt in en massa mygg för jag var tvungen att ha fönstren öppna för att höra musiken!
"life's a garden, dig it."
zoo F21 Mycket applåder, lr hur det nu stavas! Jag har IG/G------- i spanska:(
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Ok, om man kanske ska skriva nåt som är värt att applådera för så: Flyttade till usa, fixade allt på egen hand, gick inte genom nån organisation. Tog körkort och köpte en bil för egna pengar. Gick i skolan och gick ut terminen med ett A i Engelska ett A i en kurs som heter "College success skills", ett B i Historia och den sista kursen kunde jag bara klara eller inte klara och jag klarade den så bra att jag inte ens behövde göra sista provet. Den kursen va dessutom Matte, vilket verkligen inte är min starka sida, men jag bet ihop och körde på hårt! (Alla kurser va på högskolenivå, förutom matten som motsvarade ungefär Matte B/C i det svenska systemet) Har fixat en egen budget utifrån de CSN pengar jag fick, hållt hårt på budgeten och kommer nu ha pengar fram till September eftersom jag vart så sparsam och inte brände alla pengar på en gång (fick en klumpsumma).
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag har kunnat konstatera att jag överlevt ännu ett år idag. Grattis mig!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
jag har fångat ett lamm! applådera
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
jag har suttigt i en grävmaskin i 12 timmar i hettan utan AC. sen har jag bytt koppling på min bil. ge mig en applåd. tacka mig för att jag e med o bygger uppvårat samhälle o får lida för det.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
haha jag e inte ute, jag sitter i en liten hytt, typ som en telefonkiosk på en stol och leka med några spakar och samtidigt svettas ihjäl =/ men men kan man inget annat heller så.. puss =)
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Hållt min sista musiklektion, nu är det sommarlov! rätt nöjd
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Jag räddade ett barn från ett brinnande hus. Hindrade mr.fucktheworld från att förstöra våran jord. Tog hand om en liten hemlös hund valp.... Nahh just screwing yall.. Har fan inte gjort nått värd en applåd..
jag kom , jag sov , jag segade... sen kom jag igen. applåd?
en applåd för mig för att jag klarar av allt jag tar mig för.
Jag vill ha applåder på torsdag, då blir jag klar med det jävla horarbetet i företagsekonomin
But for what it's worth yo, I got no regrets