Sköna skateskor?
Vilka är de skönaste skateskorna ni vet? Jag är ute efter några sköna och snygga förstås. Vet att det är väldigt individuellt men vad tycker ni?
C1rca Lopez 50 e dom skönaste på marknaden men kanske inte dom mest hållbara om du kör rätt hårt.
Annars är
DC Pure ett hett alternativ.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dc lynx, deras tidiga modeller typ från 2000-2001, sen finns ju även de tidiga éS Koston även där tycker de tidiga modellerna slår ut de nya. Sen finns ju klassikern som éS Accel, vet inte ifall dessa faller i smaken? Men enligt mig är alla dessa med på topp 5 listan av de snyggaste bräd dojjorna.
There is plenty off fish in the sea.
tycker adidas gör och sköna skor snyggaskor så skulle nog välja
dessa eller
dessa
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Har du provat i strumpor, det kan göra ont om man landar fel men det är väldigt bra känsla :)
diska hårdare, kvinna
dom gamla és muska var grymt sköna.
dc pure var rätt sköna också..men har inte åkt i dom direkt..mina joggingsneaks var skönare att åka med..
Skivsamlare
2007-06-11 18:37
Kloak dom såg svinsköna ut ju. mjuka o fina o skejta med eller?
Producent
2007-06-11 18:50
éS koston 2 är ju asnice.. fast dom finns nog inte kvar, kanske?
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Etnies Annex använder jag just nu och de är riktigt sköna och snygga. Har den ljusbruna varianten
Skivsamlare
2007-06-11 19:21
danet P22 Jag skatade när jag var yngre, nu har jag dom bara för att det är sjukt skönt, så hur dom är på bräda vet jag inte men dom är lätta och galet sköna. man går på moln
dom finns för övrigt i
svartvitt och massa andra färger.
fair enough..
Koston 3, var/är världens kanske skönaste sko....
Skate skorna blir ju som skönast först när du vant dig vid dom, har föresten ett par circa lopez, skatar inte i dom dock tycker dom är lite tunna och mjuka, köp i butik så vet du ju om dom är sköna eller inte ;)!
witty unpredictible talent and natural gang
kollade på trådens namn 3 gånger innan jag insåg att det stod "sköna skateskor" och inte "sköna sköterskor" haha måste va trött. annars tycker jag att circa gör bekväma och snygga skor.
www.myspace.com/dressyourself
ska kanske klargöra en sak..jag åker inte bräda :) Men sköna o snygga skor finns det...
aha ^^ kolla alla path skor isåfall grymmt feta modeller!
fueldog ja med tanke på att dom heter DC Shoes Co.......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vans dojor, Vans tnt's har haft mina i snart ett år. Nu börjar de bli hål längstfram. skosnöret gick av för en vecka sen ca. Kanske inte dom snyggaste skorna, Men slitstarka och hyffsat billiga 700kr.
Hmja ?
Vissa DC sitter riktigt bra.
koston 3orna är och kommer förbli världens snyggaste skate-skor. jag tyckte om att skata i lakai howard 3 när jag åkte bräda, tyckte dom var skönast. sitter med 2 nya par hemma hehe :)
Haters gon' hate...
Måste bara fråga en sak. Vad hände med Airwalk?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
jag är discoverys ansikte utåt
jag har utvecklat någon form av fobi när det gäller Circa och DC... jag föreslår Vans... cleanaste märket, helt enkelt...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Bobbybling; han syftade väl på just SKÖNA skor... inte skor i allmänhet.
Emerica Där har du svaret på din fråga, våga inte säga annat än att dom är ASKÖNA.
jag gillade éS Viero tror jag dom hette.. Tror visserligen inte att dom finns kvar..
K.I.S Killaz In Suits
Det viktigaste kännas väll endå som att dom ska hålla också.. DVS är det enda märket som har funkat något sånär hittils, fuck osiris å DC osv
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Askin P20 Jag har också fobi mot dc och circa, har haft så många dc skor och ingen har varit som ja vill, circa är de värsta jag har kört i!
Skönaste skorna jag har haft är és Accel, satt så otroligt äckligt skönt och va skitsköna att köra i, men ja kasta dom efter 3 veckor för dom gick sönder!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
reespect missade helt ordet sköna i den meningen.... sorry fueldog =)
Hock: Jag tycker dessutom att både DC och Circa har blivit någon slags innegrej... varenda ungjävel har circaskor och varenda innekille har dc... tror det är mest därför jag inte vill ha med sådana skor att göra. Vans är det äldsta och cleanaste märket på marknaden, helt klart!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Circa AL805 Signature är snuskigt sköna!
I live my life one videogame at a time.
Circa AL805 Signature är grymt sköna att skata i. Annars så gillar jag Etnies Arto 2 schysst street och skate sko.
857
nike sb e sköna, och de flesta es dojjer.
Lämne piga hemme!
"Vans är det äldsta och cleanaste märket på marknaden, helt klart!" Vans är ju rätt poppis oxå hörru..
ès tycker jag är de skönaste skorna.. bra kvalitèt också
ès accel är nog fan de godaste... ahr ahft 5 par av dem nu... ända som kan slå dem är és - accelerate fast dom är oftast 400 kr dyrare
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
Barfota:D:D
fuledog ja det va lite tidigt men jag skrev även sorry för det så tagga ner Har 2 par C1rca lopez 50 och ett par DC Pure, hur nöjd som helst
és Accel utan tvekan
Imperial Sounds ! roxxad av kury
va jag vet så finns det ingen riktig skateaffär här omkring..det e dumt..
va har du för storlek? jag säljer ett par fett sköna, använda en gång i strl 38.
JMD, Jag Måste Dansa!
és accel, inte super snygga dock :P
Mikael Söderlund was here!
Vad har hänt med Osiris dojjorna? vilka affärer säljer fortfarande dom? Känns som att dom nästan försvunnnit från svergie!
Moderator
2007-06-14 00:37
Jan-t www.junkyard.se har ett gäng Osiris dojor.
Själv tycker jag I-path har en hel del sköna skor. Samma med éS.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Jag kör med
DC Pure som bobby tipsade om, gillar dom.
Har använt dom i 1/2 månader, ska köpa nya snart, återvänder hit och kollar vad som rekommenderas när det blir.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Han som tipsade om Osiris D3 som sköna o snygga skor har faktiskt en skruv lös. cleanast ÄR, on top of my head, div. Vans, Es SLB 1 & 2, Es Koston 2, Es accel, Ipath grasshopper o Airwalk Jason Lee..
Min botanisering av skateskor (läs majoriteten av alla märken) har gett mig uppfattningen att INGA slår Globe när det gäller komfort. De är abnormt sköna helt enkelt, som att gå på luft. Oavsett vad jag testat för andra märken har jag alltid återvänt till Globe i slutändan.
Look with your own eyes - See with your own mind