franska hiphop/rap band ?
tja det finns säkert massa sånna band med är det nån här som vet något bra. skriv gärna flera grupper / artister
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Sök i forumen ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hjälp till istället, så flyttar nog nån viktig person den här tråden snart. Den enda franska rapparen jag känner till är IAM. Har gjort några låtar till Taxi-filmerna, åtminstone till ettan. Fet som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad finns det för bra fransk hiphop? -IAM, Faf LaRage, La Garde (Faf LaRage + Shurikn' från IAM), Alliance Ethnik, NTM, Passi, Saian Supacrew, MC Solaar, Doc Gyneco, Sniper, Tandem, Eben, Baccar, Assasin, Fonky Family, Ärsenik Booba, Kery James, La Caution, Oxmo Puccion, Rohff, Triptik, FF, 3 eme oeil, Jeanne Cherhal, Sept, ATK, CMP, TTC, UGK. Det finns givetvis många fler bra, men där har du några. Nöjd? Nu har jag hjälp ungen!
Saian supa crew!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Emin3m och dr.dre är riktigt feta också
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
MC Solar ftw yEAH
Moyen du bord va rätt ok:D
!! :)
Graffare
2007-06-15 11:30
Dubmatique
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
IAM is teh shiet
work some magic
TTC, Cuizinier
tack . själv tyckte jag att keny arkana var bra. nån som känner till något band i det stuket som hon sjunger.
vad är ett rap band för nått?
FREE Ayatolla.
Producent
2007-06-15 16:04
supreme NTM är några du inte KAN missa. dom är bästa franska bandet och dom ligger på top av alla grupper som finns, franska eller ej!! :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Boooooba, jävligt fet.. stog och pikade hans skivomslag på skivaffär i paris utkanter när en jättestor dreadskille med afrikanskt påbrå kommer fram och skriker på mig; C'est ma cousain! TA MERE!! Upplevelse!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Saïan Supa Crew är det fetaste det där äckliga landet spottat ur sig, och överhuvudtaget står de högt på listan över hiphop från Europa. Mc Solaar, Ärsenik, Lady Laistee, Iv My People är också riktigt schyssta. Men Saïan Supa får du inte missa!
<br>
Sniper är lätt dom bästa från frankrike
Sniper är största tönten hehe Typ frankrikes fronda.
Diam's såklart
www.justdet.se - svensk hiphop
Dem bästa är lätt Busta Flex och Stomy Bugsy
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
Glömde så klart Lord Kossity!
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
Varför är den här tråden kvar?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
men dååååååhhhhh.... ofta rap finns i frankrike! noooobs
Tips är Saïan supa crew, Fonky Family och IAM, Shurik'n är tung också. Själv lyssnar jag på mkt afrikansk just nu:)
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Finns väldigt mycket afrikansk hiphop på franska att rekommendera.
<br>
meadow Roligt att du nämner shurikn efter IAM då han är medlem i just IAM. Men det visste du ju säkert..
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Despo Rutti
Annars är hela hostile skivan helt ok..
SSC!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
finns väl nått band som heter chronique de mars?
Fonky family och 113 är riktigt feta, kan spec tipsa om princes de la ville med 113.
Saian Supa Crew och Sniper är dom enda jag kan, men dom är riktigt jävla nice.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Släng trådjäveln! Eller flytta den i alla fall?
Ps. Borde fan vara en ban på att starta en tråd för att fråga om tips på fransk hiphop - i blandat!
håller med Fyra men det kan va för att vi e msnkompisar .... hehe seriöst NTM fo lajf.
/Este G -In Yo Area