I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Handla fan inte från USA ! ! !

Övrigt - Blandat

   

2007-06-21 10:43

Handla fan inte från USA ! ! !

Holla!

Blev tipsad om en sida på nätet där de sålde brallor jag ville ha - sidan heter bewild.com

När beställningen var klar godkände jag att bolaget drog 1250 sek från mitt konto (handlade till en kompis också), varav 45$ för frakt - dagen därpå hade de dragit ytterligare 45$ för frakten utan att ens fråga mig, med motiveringen att jag bodde avsides... (detta pris var inkl shipping & tax fees)

I morse anlände packetet till sthlm och jag blev uppringd av UPS (fraktbolaget) och då ville dom ha 452 kr till för tull och införsel moms....

Mina byxor som kostade 65$ i grunden ~ 400sek kostar, har nu på måndag när det anländer kostat mig 1000sek

SÅ titta förjävla noga så ingen jävla fotnot säger att dom ifrånsäger sig allt ansvar angående typ allt - för det har tydligen de jag beställt av gjort - tur att man har en advokat i familjen, så vi får se hur det här slutar!

Trevlig midsommar! :D

- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen?
du är väl inte ute och slåss eller...."
/momma