KFC eller Taco Bell i Budapest?
Någon som vet om KFC eller Taco Bell finns i Ungern? (Helst i Budapest) Ska åka bil från Budapest till Serbien, och jag vill inte ha McDonalds som förstahandsval när vi ska äta på vägen.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Google kompis tog mig 1 minut att finna det.
Checka
länken , och kolla nere på "KFC Global".
KFC finns inte i Hungary tyvärr.
At the gates of Eternity...
KFC fanns senast jag var i Budapest i alla fall. Låg en nära en tunnelbanestation, men vilken station det var minns jag inte...
Och efter lite mer googlande, så fick jag reda på att Taco Bell endast finns i USA, Canada, Australien och Asia. Tough luck bro, ser ut att bli McDonalds för dig.
Kan ha varit vid sjätte eller åttonde distriktet men ingenting jag kan garantera.
Rätt pissigt att länder som Pakistan och Namibia har KFC men inte Sverige. Till och med fucking Saudi Arabien har KFC. Sheeit...
Fast hey, nu när jag kom och tänka på det. Så kanske Fasza har rätt. Jag vet att mina släktingar i Irak nämnt att KFC har öppnat där nere, och det står inte på hemsidan om något KFC i Irak, det kanske finns ändå.
Producent
2007-07-02 21:53
Vi har Taco Bell på Island också ;)
Since 1984 @realgizlee // twitter
BC99 Har för mig att dom försökte med KFC här i sverige för några år sen men att det las ner ganska snabbt för att det gick dåligt helt enkelt. Tror inte att sån "farlig" mat fungerar så pass bra i vårt hälsomedvetna sverige =)
Producent
2007-07-02 23:00
de va i början av 90 talet och då fanns det en i Malmö
finns det inte en vid erszebet híd? precis vid jaszai mari tér? testa 6/4 spårvagn.
Kolbász for you, the Hungarian crew
men...förstahandsvalet ska väl ändå inte vara mcdonalds... go local: ät en massa salami i ungern och "böngryta" (pasulj) i serbien :)
We call them winerbrods.
Varför finns varken, KFC,Taco Bell eller Dunkin Donuts i sverige? Eller inte vad jag har sett iallafall..
Det finns ju iaf två motsvarigheter till Taco Bell, vad är problemet där?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Producent
2007-07-03 03:16
alltsa KFC är jävligt överskattat, deras kyckling paminner mig om torra gubbpenisar. jag spyr!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-07-03 09:11
Refused P26 Man vill inte ha motsvarigheter, man vill ha the real deal
KFC's djurhållning strider mot svensk lag, därför får de inte öppna här. Eller nåt i den stilen. Och som sagt, varför äta på nån rutten snabbmatskedja när man kan käka riktig mat på nån lokal restaurang?
Redline!
Producent
2007-07-03 09:30
Aaah, helt otroligt att den svenska moralen håller än idag ;)
micKillah: Ja, för ett namn kan göra så mycket skillnad?;)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
KFC har funnits iaf i Budapest. Har ätit där massa gånger. Men du borde kolla upp T.G.I Fridays, finns på Westend citycenter vid västra stationen. Godare hamburgare får man leta efter!
alltsa KFC är jävligt överskattat, deras kyckling paminner mig om torra gubbpenisar. jag spyr! Du verkar ha erfarenhet av hur det smakar haha? KFC är överpuligt för fan!
wendy's borde vi ha här... o taco bell... o dunkin donouts.. åå ja är hungrig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
micKillah: Vaddå "real", är det smaken eller varumärket som är viktigt? Hela tråden känns rätt USA worshipping. Snabbmatskedjor är väl ändå inte vad som saknas mest här?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Vi hittade en kfc men så var den stängd hehe. Tyvärr kommer jag inte ihåg vart den låg. Typ mitt i mellan Stadion och Blaha eller vad det nu heter. Annars är det inte allt för dyrt att käka på restaurang. Deras kötträtter var skitgoda vart vi än var typ.
Liqorice = Lakris minus u & t
BC99 P24 Jag såg den hemsidan, men jag visste inte att man kunde söka på länder, och det står ju inte heller Danmark, men där finns det ju vad jag vet.
Och vi ska förmodligen inte äta något lokalt eftersom vi är ungrare, så vi äter det ganska ofta.
Would I shit you? You're my favourite turd.
alltsa KFC är jävligt överskattat, deras kyckling paminner mig om torra gubbpenisar. jag spyr! word. nuggets på mcd funkar fan minst lika bra. chicken popcorn är ganska cool grej att gå o knapra på dock :)
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.