Minst 5-7 cm sa dom till mig förut när jag hade rakat halva skallen och ångrade mig. Man kan använda sig av olika metoder, som weaving, den där när man flätar, och syr in håret.. den metoden har jag i mitt hår just nu... Iochmed att du har afro skulle ajg rekommendera dig att spara håret lite och sedan köra weaving metoden på hela ditt hår eftersom det skulle ge en mer naturlig look. Om du tex använder dig av lim, microrings eller keratinvax kommer det att synas som små pluppar som sticker ut, har du sett britney spears hår?, det ser bara allmänt skarrigt ut. Jag har många vänner som har afro hår och dom brukar alltid använda sig av weavingmetoden, den är också den mest skonsammaste för håret! Jag hade en gång limmat fast slingor i håret och sedan bröt dom mitt riktiga hår, det var hemskt. Desutom är det jätte dyrt att göra extensions på salong, inget att rekommendera dom tar bara öveeeer priser. Det finns folk på blocket som gör skitsnygga! Då behöver du bara köpa ditt egna hår och sedan så syr dom in de på dig,! Jag har haft min hårförlägning nu i snart 2 mån, den ser fan fortfarande fräsch ut!:D Sen kan man göra på olika sätt, jag har bara flätat lite av mitt hår, för om man lämnar kvar lite av sitt egna hår så kan man ha håret uppsatt, om du flätar allt ditt hår och syr in hår i det kommer du inte kunna ha uppsatt då kan du typ bara ha en frisyr! Men helt klart av de metoderna jag har haft rekommenderar jag weaving, det är skonsammast och ser snyggast ut, orka ha keratinbollar i hårbotten och typ att ditt egna hår går av och att du tappar hårslingor helatiden så du måste liumma hela tiden..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.