Producent
2007-07-05 18:40
Whey 80.....Whey 100
e det nå skillad på dessa 2 igetnligen?? står på båda att det e muskelökande o fettförbränning....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fettförbrännande lär det inte vara.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Och muskelökande är det bara om du tränar så hårt att du behöver extra proteintillskott utöver din vanliga mat.
Producent
2007-07-05 18:45
jo....står juh tillomed på förpackningen...kolla själv på gymgrossisten så får du se...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
hehe "till och med på förpackningen"? det är fettförbrännande i samma utsräckning som vanlig mat, dvs inte särskilt.
80 e väl mer som en gainer... alltså mer viktökning med hjälp av kolhydrater. 100 e väl mer proteiner och därför dyrare. Hade 100 förut.. käkade ett par ggr, sen var gymperioden över och jag slängde burken, haha!
Producent
2007-07-05 18:50
CapKillah: funkade det nå bra då??
Fumez: Vet faktiskt inte. Allt beror ju på hur hårt du tränar och hur mycket du vilar... i kombination med vad du trycker i dig. Skulle nog inte köpa Whey igen, för det gav ju inga steroid-resultat... men jag la ju av strax efter, som jag skrev.
Vassle (whey) är ett bra protein, så i den mån man misslyckas med träningen är det nog inte kosttillskottets fel. Men självklart måste man träna hårt också, som sagt.
Producent
2007-07-05 19:00
jo självklart vet jag att man ska träna hårt vilket jag redan gör....har funderar länge på att skaffa mig nått tillskott...men va bara osäker va det va för skillad mellan dessa 2
Är det inte bara att whey 80 är 80% protein och 100 är 100%?
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
andregen: Och varför skulle vassle vara skit om man törs fråga?
Producent
2007-07-05 19:27
kite delade meningar om just Whey på gymgrossistens forum...vissa tycker det funkar medans andra inte...enda sättet o veta e att testa det själv...blir nog o köpa o se
Man går definitivt lättare upp i vikt av gainers, använde whey-80 till en början och gav inte mycket resultat! Gainers for president!
Du behöver inte oroa dig, vassle är ett högkvalitativt protein som liksom burken som länkades ovan innehåller alla essentiella aminosyror. De som säger att det är dåligt har ingen koll, punkt. Däremot kan det ju vara rätt meningslöst om du inte tränar jättemycket eller får i dig protein på rätt sätt ändå. Gainers och protein är helt olika saker...
capkillah varken whey 80 eller 100 är nån slags gainer, de är vassleprotein.
jag gillar whey, det smakar arsel och jag har inget å jämföra med, men jag gillar det.. just, gillar't
work some magic
Refused: Okej skit var väll lite att ta i, men med tanke på att 6gram esapro före träningen stimulerar muskeltillväxten 2.5 gånger bättre än en normalstor vassledrink så känns det som skit enligt mig!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
anregen: Hehe jadu, somehow so tvivlar jag på det påståendet. Ärligt talat kan jag inte tänka mig att ens de själva påstår nåt sånt.
Köp kreatin istället, eller så kombinerar du båda 2 samtidigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag kör både kreatin och whey 80, kör det kreatinet som är framtaget för diabetiker och likasinnade för det ger bättre fettförbränning och mindre muskelbyggnad typ... inga facktermer här inte. Har inte testat att bara köra med ena av de ovanstående men det ger bra resultat, tänker kanske inte så mycket på det nu men i början när det började märkas vet jag att det inte var en WHAAA känsla men klart märkbart. Fördelen med whey om jag inte är helt ute och cyklar är väl att kroppen inte lagra proteiner, för isåfall hade ett ägg räckt för hela dagen?
Rock out with your cock out!
du börjar med whey 80 kör på det ett tag sedan höjjer du dig ill 100 f´ör max effekt och sedan ere bara anabola som gäller när du har nått upp till din perssonliga max vikt i muskelmassa.
Annars kan jag ju rekomendera anabola, jag har tagit det i några år nu och det har funkat bra fr mig
Rocka kamelen en gång
jag brukade köra på shapy gainer fuel, en av de få som det hände nåt av. Men det är också jävligt mycket kolhydrater i den. two_grand: eftersom att kreatinet gör att musklerna binder vätska bättre kan det vara det du märker... att du helt enkelt samlar på dig mer vatten och går upp några kilo av det.
whey 100 har andra specs. innehåller mer protein och är renare...
HTTP://SANANA.BLOGG.SE
Lånar tråden snabbt vad skulle ni rekommendera Whey 80 eller Whey 100.. Jag gymmar MINST 3 gånger per vecka, i ca 1,5 timme vid varje pass.. Jag skulle gärna vilja gå upp i vikt OCH muskelmassa.. Så vad rekommenderar ni att jag ska köpa? Tacksam för svar :)
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
kör på nån sån supergainer... med typ 80% kolhydrater.
psk: allt som är utspätt med kolhydrater och annat som bara ger mer viktökning kallar jag för gainer. Vassle eller gainer... Farsta spells m-u-r-d-e-r hursomhelst!!andregen: vet ingenting om preparatet du nämnde, men företagets namn låter ju suspekt.. "Farmacia"... e det nåt dotterbolag till Pharmacia eller??
En fråga bara, vad är gainer? :S Tror jag ska köpa whey 80
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
jeje Whey 80 och så kompleterar du med en burk snabba kolhydrater på det och kreatinet "horsepower." Jag är störst på det här forumet
Walk an live, talk and bum a claat ded´
Johnny-V8 Det kreatinet som är gjort för diabetiker binder mycket mindre vätska, således går det mycket saktare men det hjälper till att få riktiga muskler istället för att "bara" binda vätska.
Santana1 Utryckte mig lite fel men givetvis vill jag ha muskler, men jag vill bränna fett lika mycket eftersom jag hade/har jävligt dålig grund fysik.
Så en pinsmal gubbe/tant som vill bli biff passar väll bättre att käka massa gainers men jag föredrar det som fokuserar på att båda få muskler och gå ner i fettvikt.
Tycker det är ett jävla tjafs om det där "Ät riktigt och sluta med tillskott".
Det som funkar bäst för mig är att äta riktigt OCH käka tillskott.
Den främsta anledningen till att det finns två produkter är troligtvis en önskan att prisdiskriminera mellan konsumentgrupper som är mer och mindre priskänskliga. På så sätt kan man ta ut ett högre pris av konsumenter som är beredda att betala mycket samtidigt som man kan behålla övriga kunder.
Hur äter du i övrigt om du nu måste köpa proteinpulver?
two_grand: vätskebindandet är väl iofs själva poängen med kreatin, att man ska kunna trycka hårdare/överbelasta musklerna mer och därigenom växa. eller? vad är diabetikerkreatin, är det nåt annat ämne eller? inte fosfat eller pyruvat?
Johnny-V8 Som majoriteten av alla andra styrketränande idioter är jag inte så jävla insatt utan trycker i mig det jag tycker verkar bra och som ger bra resultat, ska försöka hitta en länk med info på det kreatinet jag käkar.
du hör alltså till målgruppen för dyrt mumbojumbo ;) skämt åsido, jag är inte heller så otroligt beläst, har dock tvingat mig genom lite forskningssammanställningar för att jag inte gillar att köpa grejer jag inte har en aning om vad de gör.
Johnny-V8 Nej, kreatinet är till för att öka kreatinnivån i musklerna. Vattnet är en sidoeffekt som kommer av kreatinmonohydrats kemiska struktur.
För övrigt tror jag Apati slog huvudet på spiken vad gällde skillnaden mellan de två produkterna.
Johnny-V8 hehe ja det kanske jag gör... jag känner iaf skildnad, sedan om det är placebo får det väl vara dyr placebo för hur jag än vrider och vänder på det så funkar skiten =)
Refused: så vattnet spelar ingen roll? jag antog att det hade fördelar med sig för det är väl vätska som gör "pump"?
CapKillah P29: har faktiskt ingen aning, det jag vet är att det funkar sjukt bra! :)
- EsaPro™ är 100 % essentiella aminosyror
- EsaPro™ är hypoallergent
- EsaPro™ är bevisat bättre än vassleprotein
1. på vilket sätt skulle intramuskelär vätska vara dåligt? 2. på vilket sätt skulle EsaProTM vara bevisat bättre än vassleprotein? pga av högt innehåll av leucin? 3. Det är alltid ett tjat om vatten och att det skulle vara dåligt, jag tror inte en enda person i denna tråden är på den nivån och den BF% att det ens skulle märkas. Det är inte AAS-relaterat ödem vi pratar om, DET är nite så gött för blodtryck och ärl kanske, men kreatin? come on...
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
F.Ö Körde i mig 2 små efedrin idag, kommer nog inte hända igen... fan helt hispig. Fattar inte hur folk pallar gå på det regelbundet.
Vill man va fin får man lida pin
work some magic
fumez..va e ditt syfte med träningen?? blir stoor eller deffad o markerad?
vi är överallt!
johnny: jag har ärligt talat ingen aning om vad som ger "pump", men har mkt svårt att tro att man skulle orka mer av vatten i musklerna. andregen: var inte så godtrogen... det är säkert bra det där kosttillskottet, men det lär inte vara tydligt märkbart på dina träningsresultat. oerhört mkt annat som spelar in.
Whey 80 Hahaha snubben på Whey 80 förpackningen ser för jävla rolig ut asså:)
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!