Alex Schulman har blivit så stor att han inte ens är kul längre, avskyr honom och allt han gör. Den dagen hans stjärna på kändishimmlen slocknar tar jag fram dyrchampagnen!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Hahaha... Sån kuk. Själv har jag haft taktiken att fullständigt skita i honom, vilket har gjort att jag inte är en del i att han är "känd". Så det känns ju lite bra...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Undrar om det ska bli ett lika stort ståhej om det här som det blev när Alexandra Pascalidou "lånade" en kolumn från staterna... Trist att killen inte ens har vett att förstå felet. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Det är skönt när folk från Aftonbladet går loss med "Det är aldrig acceptabelt att lura läsarna", kan tänka mig att deras vision av vad som är att lura läsarna varierar mellan artiklarna o.s.v. .)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad han är lik han i The Streets...off topic men ändå!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
- Amfetaminpsykos Haha, jag tänkte PRECIS på det där jag med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han e så jävla rolig va
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Haha, så sjukt talanglöst
Look with your own eyes - See with your own mind
PR-kupp från Aftonbladets sida...
Ser du inga problem med att sno en text? - Nej, det gör jag faktiskt inte. Förstår inte vad den här Alex Schulman gör som gjort han så känd.
At the gates of Eternity...
Har aldrig hört talats om killen, iofs läser jag inte aftonbladet för den delen.
Follow the dao, right about....NOW!
lönt att böla. han skrev ju faktiskt i sin blogg att han har plagierat krönikan (och väntar på att resumé ska höra av sig ang detta).
We call them winerbrods.
Så om jag våldtog dig och sa det är lugnt jag lämnar en lapp med mitt telefonnummer och sa att jag väntade på att du eller polisen skulle höra av dig, skulle det vara lugnt då?
Fuzz - den sämsta jämförelsen...nånsin. finns filip hammars reaktion på detta nånstans? det är väl hans åsikt som känns viktigast.
We call them winerbrods.
Shit vilken idiot den där snubben verkar vara. Tar en text och sätter sitt namn på den utan att informera om att det är nån annan som skrivit den och dessutom fått den publicerad förut. Vem fan bryr sig om han skrivit det i "Sin blogg" tror du alla läser hans blogg eller? Han borde bli stämd eller nåt...
skunkafied F25 Filip Hammar i gårdagens Expressen:
"Det spelar ingen roll, det är allt jag har att säga." Filip Hammar om Alex Schulman innan "incidenten". Han kör på den perfekta metoden för att bemöta slapp-taskar som Alex Schulamn helt enkelt. :)
Fan, idag har jag nämnt det namnet mer än vad jag gjort tidigare i hela mitt liv.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Detta är inte god journalistetik. Sen att han erkänner det senare och sen ska tro att allt är ok är tragiskt. Skam att han kallar sig journalist.
skunkafied F25 Eeeeeller det bästa du någonsin läst, eftersom du inte läst tillräckligt mycket utav Douglas Adams :O
Men räknas det verkligen som att den här Alex är med i mediabranschen? Är han inte bara en betraktare av den?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Som sagt, han skrev ju faktiskt direkt efter att han hade plagierat krönikan, det var inte direkt så att han plagierade och hoppades att komma undan med det som en viss Alexandra Pascalidou
PrinsMio - nej, långt ifrån alla läser hans blogg, men jag menar på att han har liksom inte hållt det hemligt, eller hur. Eccan - jag menar ju det...vem bryr sig? hade jag skrivit hundratals krönikor och nån snubbe hade plagierat en av dem (och dessutom inte hymlar om saken) hade jag nog mest sett det som en komplimang. eller inte brytt mig. Fuzz - va?
We call them winerbrods.
Skunken: jag vet faktiskt inte, sry om du tog grejen fel. Glöm det bara
Efterbliven och sorglig människa är vad han är.
Öhh...?
När jag hör Roland tala så blir jag övertygad om att urskåningen, den första man som någonsin satte sin spade i den skånska myllan för 2000 år sedan eller så, var ett cp. Rejält utvecklingsstörd, alltså. Och denne urskåning lärde sina barn prata på det där konstiga, utvecklingsstörda sättet, och barnen lärde i sin tur sina barn att göra detsamma. Och till slut var det norm. Idag kräks hela Skåne. http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/453519/#comments
Fuzz - jag tog det faktiskt inte på nåt sätt. tror inte ens att jag förstod. nåt.
We call them winerbrods.
Detta är inte Callecuttar som skriver.
Alla borde ta Alex med en nypa Salt.
Först och främst. Vad jag vet så är både Fedrik OCH Philip vänner till Schulman. Även om det är orelevant i läget. Men om man tar till exempel Philips uttalande (
HÄR ) så är det nog bara en ful grej dom håller på med för att driva med mediesverige och alla läsare.
Några dagar efter att det inlägget postades så var Alex inne på Fredrik och Philips kontor och filmade och drygade sig om vad de hade på sina skrivbord. Blablabla, vill komma fram till att just den biten bara är teater. Samt att det nämns flertagliga gånger i bloggen att de äter middagar ihop och dyl.
Att han stal texten är nog bara en akt i denna föreställning. Och åter igen tar Sverige det på fullt allvar. Känns nästan som att Schulman frågade Philip om han fick göra så före han publicerade den.
Nu plussar jag bara ihop Schulmans humor med Philips (Se bara när han intervjuar Robinson Emma i Ursäkta röran)och det ger mig ett svar som säger att båda bara drygar sig. Nu är inte jag någon kändisvetare, men jag följer Alex blogg och hans andra projekt hela tiden. Och efter några år med Fredrik Och Philip i rutan så känns det som att man kan deras spel.
Nu är det dags för Whoa att gå lös på mig. Puss
Callecuttar - tack! äntligen nån som fattat.
We call them winerbrods.
Han ser ut som en bög så jag är inte förvånad
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Enligt mig så är ju Filip och Fredrik roliga, det är knappast Schulman. Hans "humor" går bara ut på att sätta sig högst upp och titta ner på alla andra, om det funkar? Tydligen eftersom han får så mycket uppmärksamhet och människor blir så upprörda. Jag tror också att det är någon "kupp" av något slag som de har gjort. Filip, Fredrik och Schulman har ju samarbetat i bla. "Hela Sverige dansar" så det kan inte vara omöjligt. Det bästa är att ignorera och hoppas att hans popularitet dör ut.
Han driver med folk som är precis som ni, sådana som tar illa upp och hatar av rent slentrian. Det precis det han vill, så med andra ord har han lyckats med sin uppgift. Jag varken gillar eller hatar Alex, men vissa saker som han skriver är faktiskt underhållande.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
hans jävla blogg e de bästa som finns va
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
"Ibland snor jag, ibland skriver jag själv " -Schulman Lite konstigt att han säger något sådant. Man blir nästan lite rädd. Driver han med oss alla eller är det verkligen han, själv, personligen, helhjärtat som tycker det? Helt otroligt också att han inte har fått sparken ännu? Jag trodde att "plagiat" var ett av de första sakerna man lärde sig på journalisthögskolan - om han ens gått där.
Keep it classic!
Varför är det sjukt? Den drar säkert hur mycket pengar som helst till Aftonbladet vilket genererar mer reklamintäkter dvs det som får tidningen att tjäna pengar. Svårt att förstå att hela spektaklet bara är en PR-kupp från Aftonbladets sida?
haha jag älskar alex för att han är så sköööön
Vadå, har någon på allvar gillat ngt Alex Schulman skrivit någonsin? Det finns fan bara massa jävla dumma idioter överallt. Och Schulman ligger väl rätt hägt på listan, tillsammans med Ebba von Sydow och några andra Stureplansälskande nollor.
Skåne!
Han är så jävla ful att han förtjänar en smäll
häst
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
det gör väl förfan ingen skillnad om schulman och filip sitter och fnissar under sina skrivbord och tycker dom är busiga, folk som pröjsar den där blaskan borde väl åtminstone kunna läsa en krönika som inte publicerats flera år tidigare under annat namn. Och att det skulle vara ett PR-stunt av aftonbladet är ju ett om möjligt ännu mer efterblivet resonemang. Som om aftonbladet skulle tjäna på att publicera gamla krönikor under falsk flagg. Dålig publicitet är nog inte heller speciellt lukrativt för en kvällstidning. Nej, den där jäveln är en pajas som alla älskar bara för att han logiskt sett borde vara hatad. Och jag skäms då inte för att tycka så
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
alex schumlan har varit keff sen dag 1. allt han skriver om är hur mycke han super och hur mycket hans liv suger. och det värsta är att folk tycker han är bra. det här får mig bara att störa mig på honom ännu mer. die bitch die.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
Roni, tidningne är gratis och Schulman är ett geni. Kolla Sanna Bråding-inlägget. Tog mig några minuter att återfå normal andning efter den.
vidrig människa, kort och gott.
Delam tange barat
han är så jävla skön.
skojjainte
Vanligtvis avskyr jag krönikörer, men Alex Schulman är inget undantag.
Ja jag hade rätt. Grattis till mig
ni är alla lurade.. ni rasar som moraltanter hehe
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
känns som att hela den där "vara-oseriös-för-att-väcka-arga-reaktioner"-grejen har förbrukats och missbrukats maximalt för länge sen. Sen skiter jag fullständigt hur intelligent han är, så länge hans krönikor är idiotiska framställer han sig som en offentligt.
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
skönt att jag knappt vet vem snubben är, är inte ett dugg intresserad utav att veta heller
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Att leva på att spy ner sina tankar på papper är inte tillräckligt ansträngande för att det någonsin i någo sammanhang ska vara okej att plagiera nån annans spya. Det är som att Linda Skugge skulle sno nån annan trött morsas bloggmaterial och trycka in lite svengelsk slang och kalla det sitt eget. Ignorera idiotin bara. Läs inte överbetald verbal vomering. Sådan kan man få gratis.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se